2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
každopádně jde o to co komu vyhovuje, pokud jde o nějaký svižný sestování tak devítka to jistí za mě ale srad, bavil mě i dost víc než R1 99
Naposledy editováno 26.01.2010 12:23:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>Dony929> Ale zrovna zxr 750 1992 byla první sporťanda na který jsem jel v 16ti jsem na ní sednul, to byla prostě raketa a myslel jsem že nic rychlejšího snad ani neexistuje
jj, brácha ji měl, ale hadicovku, to už je 15let zpátky, to mi bylo taky 16ct a taky jsem si říkal jaké je to dělo, než si o rok později koupil GSX-F 1100, ta trhala asfalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
paca>GRASSEL> stejně to tak nepojede jak sériová zx-10
seriová zx10 na tohle fakt nemá ten motor je kompletně udělanej. ZX10 ti v žádném případě nedá na zadním kole 191hp
tohle je první motorka o který na férovku řeknu že je na silnici naprosto nepoužitelná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
RadimV929>GRASSEL>Hodně,moc jsem uvažoval o ZX 12R (a pořád uvažuju),ale ten vinkl má taky..
Asi ví proč ho tam dávaj.[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GREGOR79>Asi ví proč ho tam dávaj.
protože to není supersport ale sport touring a vyjde to daleko levnějc v rozpočtu tak proto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
ty řidítka fuj
Naposledy editováno 26.01.2010 15:03:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Jo a zapomněl jsi,že banán je o asi půl kila,těžší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
GRASSEL>RadimV929> jojo, to je pravda kawasaki ze zx9r udělala rozpočtovou motorku s obyčejnýma vidlema a kyvkou jak kusem vinglu, to je dost škoda protože jinak je zx9r pěkná mašina.
První model ZX9 USD vidle měl,další model už má obyčejné,alespon nejsou tak náchylný na tečení gufer a vydrží možná více při nárazu Vetšinou vyměníš jen levnější vnitřní trubky a vidle jdou použít dále.
Levnější je,ale možná je to výhoda,za stejné peníze koupíš oproti blejdu kawu o 3 roky novější a silnější
ZX9 bych se ZXR moc nesrovnával,přece jen byla dělaná pro SBK,ikdyž RR mělo zas kyvku a nejen kyvku uplně jinou.
Pro jízdní vlastnosti má mnohem vetší vliv než kyvka jaké máš gumy,jak jsou nahuštěné a jak máš nastavený podvozek.
Naposledy editováno 26.01.2010 15:14:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Kovi-Nesrovnávám,je,jen mne zaráří,že u tak výkonné motky,jako je ZX 9R,o 12 ani nemluvím,není banánová kyvka.??.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Ne nadarmo je tam,všichni perou..a dnes i Kawasaki...konečně
Ghost.33>uplne seriove motorky z roku 2004 vyjedou v Brně na okruhu jedná se o Hondu CBR 1000rr a Kawasaki ZX10r.. První 2 kola vede kawasaki protože její motor má víc síly.. Po dalších 2 kolech už kawa ztrácí svojí vedoucí pozici a jezdec bourá protože páčku brzdy zastavilo řídítko.. Honda pokračuje a závod dokončí.. A ted mi řekni od kerého výrobce by si měl motorku rači? Výrobce který nedá motorce brzdy a podvozek odbyde a je to ještě k tomu vlajková lod kawasaki.. Rači si koupim Hondu+regulator a nebo Suzuki..
mel sjem za to, že vlajkova lod je zx12r nebo se mylim???Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |