paolo_novy Přidat reklamu

Téma: motor se dusi
25.1.2010 v 15:24
Dobry den, chtel bych se zeptat cim by asi tak mohlo byt, ze kdyz dam plnej plyn (ono staci i 3/4) tak se motor zacne dusit, pomalu chcipa, a z vyfuku jde hodne koure??? Poradte prosim nekdo. Kdyz motorku tocim normalne, tak do 1/2 plynu, tak bezi uplne krasne (vydrzi jet treba i hodinku v kuse), ale staci se jen trochu dostat prez 1/2 plynu a uz spomaluje a chcipa.. Vubec na to nema vliv jestli je 250 ohrata nebo studena.. Diky moc vsem za rady.

motor se dusi

25.1.2010 v 15:27 | Nahoru | #1
vyčistit trysku, seřídit karbec...

motor se dusi

25.1.2010 v 15:42 | Nahoru | #2
nebo si vypni sitič

motor se dusi

25.1.2010 v 15:46 | Nahoru | #3
já sem četl "motor s dusí"

motor se dusi

25.1.2010 v 15:48 | Nahoru | #4
jestli to nebude tim ze pri tyhle zimne se ta motorka pri jizde proste neporidi kloudne prohrat

motor se dusi

25.1.2010 v 15:51 | Nahoru | #5
Vyčisti pořádně karbec a podívej se na svíčku, pokud to nepomůže tak seřídit předstih.

2 reakcí na tento příspěvek motor se dusi

25.1.2010 v 17:03 | Nahoru | #6
zimou to neni, dela to i v lete, akorat ted mam cas s tim neco udelat, akorat nevim co teda sytic nema. vycistit karbec, trysky a svicku taky nepomaha, to jsem udelal jako prvni

motor se dusi

25.1.2010 v 17:06 | Nahoru | #7
jo a to serizeni predstihu, jak na to prosimte?

motor se dusi

25.1.2010 v 19:08 | Nahoru | #8
U panelky 250 má být předstih 3,5-4 mm, deatilně je postup popsán tady , ale na jednoválci to seřídíš i bez měření
Pro jistotu zkontroluj taky otryskování karburátoru tady , můžeš mít třeba malou hlavní trysku nebo moc zvednutou jehlu... nebo nějakej velkej bordel v sání.

(reakce na) motor se dusi

25.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #9

JOpaa>zimou to neni, dela to i v lete, akorat ted mam cas s tim neco udelat, akorat nevim co teda sytic nema. vycistit karbec, trysky a svicku taky nepomaha, to jsem udelal jako prvni



Dělá to na každej kvalt??? A začne se dusit hned jak otočíš plynem nebo až po chvilce???

(reakce na) motor se dusi

26.1.2010 v 08:34 | Nahoru | #10

JOpaa>zimou to neni, dela to i v lete, akorat ted mam cas s tim neco udelat, akorat nevim co teda sytic nema. vycistit karbec, trysky a svicku taky nepomaha, to jsem udelal jako prvni



Není náhodou YZF-125R stříačka? Nejsem si jist, ale podle mě ano když už i nové cbr 125 mají vstřiky...

Spíše bych mrknul na celou palivovou soustavu, filtr vyčistit a "namazat", popřípadě vyměn svíčku, pokud tam máš NGK, tak se ti třeba při dlouhém startu mohla "ulít" a ted už neslouží, tak úplně jak by měla ...
Pokud už jsi svíčku měnil a tohle všechno jsi provedl, tak by ti mohlo jít moc benzínu a tím se to může přidušovat. Nechat seřídit vstřiky..
Pouze můj názor :D ....

Naposledy editováno 26.01.2010 08:35:42

motor se dusi

27.1.2010 v 07:37 | Nahoru | #11
2 bikerlaky: my se, ale nebavime o yzf r 125, ale o stary jawe 250

motor se dusi

27.1.2010 v 07:37 | Nahoru | #12
A dela to na kazdej kvalt a furt..

motor se dusi

27.1.2010 v 07:38 | Nahoru | #13
jinak diky vsem za pomoc , az prijdu ze skoly tak na to mrknu

motor se dusi

27.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #14
Kouknul bych na přívod paliva, případně vyhodil benzínový filtr pokud tam je.

motor se dusi

27.1.2010 v 20:31 | Nahoru | #15
2 Michal #5: myslis, ze by to mohlo byt filtrem? to si nemyslim, tece toho tam dost.. ale zkusit se to muze.!

motor se dusi

27.1.2010 v 23:29 | Nahoru | #16
Stalo se mi, že se filtr zalepil a pak nestíhal dotékat benzín do plovákovky když se jelo na víc plynu. Motorka chcípala a chovala se tak nějak podivně. Prostě z hadičky musí téct benzín proudem. Tím vyloučíš nedostatek paliva a můžeš hledat dál.

motor se dusi

28.1.2010 v 19:15 | Nahoru | #17
gufero na klice

motor se dusi

28.6.2010 v 13:57 | Nahoru | #18
Pokud kouří při vyšších otáčkách a netáhne, zřejmě je ucpán přívod vzduchu! Odpoj sání přímo před karbecem.A zkus!

1 reakcí na tento příspěvek motor se dusi

30.1.2011 v 19:10 | Nahoru | #19
Zdravím všechny. Hledal jsem všude možně, ale oživím tohle téma. Postavili jsme motokáru s motorem 250ccm typ 599. Motor se začal hrozně dusit. Po všelijakých peripetiích s předstihem, karburátorem a všim možným, jsme nakonec koukli na gufera na klice a vlevo bylo vystřelený. Problém je v tom, že tam nebylo ničim zajištěný. Žádnou segrovkou. Dali jsme ho zpátky a trošku oklepali hliník kolem, ale vyletělo znova. Má tam bejt nějaká segrovka? Případně řez motorem někdo nemá po ruce? Díky

(reakce na) motor se dusi

16.2.2011 v 19:36 | Nahoru | #20
Speeder> A naklepali jste tam to starý,nebo pořídili nový? Protože to gufero většínou vystřelí když motor dýl stojí a gufero je starý a tvrdý.

motor se dusi

16.2.2011 v 23:30 | Nahoru | #21
pokud to jeden na půl plynu a na víc ne - jsou taky nejspíš v prdeli simerinky na klice....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3908, 3909] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117260 Dnes v 18:34 PetrL3
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist