globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:50 | Nahoru | #31
Dalibor666> vsechno je toceno v miste kde neni zakaz vjezdu.. neni chranena oblast.. vsechno jsou ucelove cesty.. ukaz mi jakejkoliv dukaz ze to je nezakone
nic nemas a jen hledas lano za co by jses uchytil ale neboj zadny u me nenajdes

2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:51 | Nahoru | #32
chlapi neřešte tu ničení lesa....to tu ničemu nepomuže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:52 | Nahoru | #33

Dalibor666>né hele já nevím, neznám zákon, zkus to vyhledat, ale pojišťovna nic nařídit nemůže od toho je tu policie... prostě radši nebourej, nebo řeknu, že jsi to takhle koupil a majitel řekl že to má 25 kw a že už si nepamatuješ kdo to je...taky to snad brzo bude můj problém až prodám ten traktor co mám

tohle jestli někdy zkusíš na PČR tak se pak pos*reš jak si na tobě smlsnou. Když chceš dělat chytrýho tak bys o tom měl nejdřív něco vědět

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:52 | Nahoru | #34

fcvjihlava>tohle jestli někdy zkusíš na PČR tak se pak pos*reš jak si na tobě smlsnou. Když chceš dělat chytrýho tak bys o tom měl nejdřív něco vědět


souhlas

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:53 | Nahoru | #35

ptaak>chlapi neřešte tu ničení lesa....to tu ničemu nepomuže

ja nic neresim preci ja jsem cistej jen nekdo ma neustale mindraky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:53 | Nahoru | #36
ptaak> tady ti nepomůže nikdo asi... prostě se snaž zamezit změření výkonu a modli se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #37

majitel řekl že to má 25 kw a že už si nepamatuješ kdo to je

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #38
na gumovejch membránách z karburace do motoru je vyražený 25kw.... ale když by to šlo na brzdu tak se to pozná žeo.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #39

ptaak>na gumovejch membránách z karburace do motoru je vyražený 25kw.... ale když by to šlo na brzdu tak se to pozná žeo.

ano, a nejenom na brzdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #40
fcvjihlava> byla to nadsázka vole

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:57 | Nahoru | #41

Dalibor666>fcvjihlava> byla to nadsázka vole

ještě mi tam chyběla osoba blízká tak to potom jo

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #42
vedle

Naposledy editováno 11.01.2010 21:58:27

3 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:00 | Nahoru | #43
hele a co když mám řidičák na neomezenou, motorku otevřenou na plnej třeba 80kw ale v papírech 25kw.taky mě s tim vykopnou kvuli neodpovídajícím ůdajům v TP?????

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:01 | Nahoru | #44
rek bych ze jo

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:02 | Nahoru | #45
kamarad co mel celni srazku na CBR 125 (starsi dama mu nedala prednost) nedostal ani korunu od pojistovny.. hadej kvuli cemu.. kvuli pneu co byla o par mm vetsi nez mela byt... pojistovna nebude nikdy platit bez otho aby si vse neoverila.. to mi ver

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #46

HonzaGSX>hele a co když mám řidičák na neomezenou, motorku otevřenou na plnej třeba 80kw ale v papírech 25kw.taky mě s tim vykopnou kvuli neodpovídajícím ůdajům v TP?????


myslím, že ne...pokud máš papíry, tal když si upravíš litra na 200 koní, tak to je taky nelegální?

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #47
HonzaGSX> ale já neznám ty zákony, tak můžu kecat

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #48
rek bych ze u toho litra se tomu rika: nelegalni uprava? rek bych

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:06 | Nahoru | #49

roberto.cz>rek bych ze u toho litra se tomu rika: nelegalni uprava? rek bych


laděný výfuky mají homologaci.. ale to je jedno vole... ty máš psanejch 11 kw.. nabouráš a brzda ti naměří 12 tak jako seš zločinec jo?

Naposledy editováno 11.01.2010 22:07:09

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #50
ne zlocinec ne.. to nikdo nikde nepsal.. jen jestli budes zadat o odskodne.. mas jednoduse: smulu :\

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #51
Mě třeba pojišťovna nařídila po prohlídce likvidátorem expertizu motorky u Halbicha (jsem rád, mám jistotu, že nic není hnutý) a pokud by třeba měli pochybnosti u nějaký havárky, která se stala nějakýmu týpkovi s omezeným ŘP na papírově škrcený moto na 25kW tak u nich to není problém změřit, pokud to není tedy na šrot. Pojišťovna taky může provést své šetření pojistné události, když má pochybnosti...

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #52

dewwil>Mě třeba pojišťovna nařídila po prohlídce likvidátorem expertizu motorky u Halbicha (jsem rád, mám jistotu, že nic není hnutý) a pokud by třeba měli pochybnosti u nějaký havárky, která se stala nějakýmu týpkovi s omezeným ŘP na papírově škrcený moto na 25kW tak u nich to není problém změřit, pokud to není tedy na šrot. Pojišťovna taky může provést své šetření pojistné události, když má pochybnosti...


dík ...mě by zajímalo, jestli to ta pojišťovna nějak sděluje policii, že jsi porušil zákon a nebo se na tebe jenom s penězma vysere... protože to už pak vyjde nastejno ujíždět bez ŘP

Naposledy editováno 11.01.2010 22:14:29

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #53
e: smazáno ať to nečtou pojišťováci

Naposledy editováno 11.01.2010 22:25:57

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:23 | Nahoru | #54
k tý pneu, už od výroby tam byl stejný druh a rozměr pneu, na technický mě zmrdal, že tam mám jiný rozměr než v TP, dodnes nechápu

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #55

fcvjihlava>k tý pneu, už od výroby tam byl stejný druh a rozměr pneu, na technický mě zmrdal, že tam mám jiný rozměr než v TP, dodnes nechápu



úřednický překlep

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:37 | Nahoru | #56
spousta lidí se tu plete, pokud tě někdo naboří a bude chtít expertýzu, tak se rozhodně nebude dělat na brzdě, ale prostě se podívají jak to má být škrcený(doraz na plynu, ŘJ, náký restriktor,....) a pokud tam ty díly budou, tak pohoda, pokud ne, tak si jasnej, žádná brzda, teda asi je to taky možný, ale dost nepravděpodobný...nemysli si, že tam jsou náký blbci, ty co tuhle práci dělaj ví o čem mluví a co hledají

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 22:48 | Nahoru | #57
Hodnotit se bude taky to,jakou míru zavinění kdo má. A jak se na míře zavinění podílí to "porušení" zákona.
Tedy: pokud pojedu po hlavní silnici,z vedlejší mě nedá někdo přednost,tak těžko se stanu viníkem proto,že mám sjetou gumu,apod.
Plnění pojišťovny je věc druhá,ale i tak ji to "neosvobozuje" od plnění proto,že někdo porušil zákon způsobem,jenž neměl na Nehodu bezprostřední vliv. Vyjímku tvoří alkohol a porušení povinnosti řidiče v oblasti řidičských oprávnění...

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:02 | Nahoru | #58
museli by to poslat do zkušebny a to se fakt nestane

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:02 | Nahoru | #59
prackarr> nejen že jede na něčem na co nemá noty,navíc to není technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích,protože se údaje v tp,neshodují se skutečností,souhlasím s tím,že bych to rozhodně nechal v případě nehody přezkoumat a hájil bych se tím

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

11.1.2010 v 23:04 | Nahoru | #60
memphis.unv> já bych rozhodně trval na tom,aby se to stalo,pokud bych byl účastníkem takové nehody
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist