Téma: olejové chlazení
 
9.1.2010 v 21:19
Ahoj hošani zajímalo by mě jaké máte skušenosti s olejovým chlazením,je možné nějakým spůsobem "uvařit"motorku?Myslím např.kolona v parném létě nebo dlouhé stoupání v menší rychlosti....

olejové chlazení

9.1.2010 v 21:26 | Nahoru | #1
pokud máš dostatek oleje tak né,je to olejové kombinované se vzduchovým,hlavně kontrolovat olej aby jsi ho měl vždy plno

olejové chlazení

9.1.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
To je právě na chlazení vzduch-olej to kouzelný..byly to prakticky nezničitelný motory. Měl sem dva, v XJ600 a XT600, nikdy jedinej problém z důvodu tepla.

ed: Zatímco když mi na RF občas v koloně v létě zanul větrák na chladiči, už sem měl takovej lehce nepříjemnej pocit, že se ten motor začíná asi trochu potit..

Naposledy editováno 09.01.2010 21:31:47

1 reakcí na tento příspěvek olejové chlazení

9.1.2010 v 21:36 | Nahoru | #3
XT600 je ale čistej vzducháč.

2 reakcí na tento příspěvek olejové chlazení

9.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #4
právě u motorek s vodním chlazením jak sepl ventilátor věděl jsem že se něco děje,mám gsx 750f a údaj o teplotě mi chybí

olejové chlazení

9.1.2010 v 21:44 | Nahoru | #5
když bude dost oleja,myslím že NO PROBLEMO

olejové chlazení

9.1.2010 v 21:53 | Nahoru | #6
Motory SACS jsou nesmrtelný, měl jsem GSX1100R, GSF1200N a s chlazením nikdy problém. I Pavel Hanzlík říkal, tam kde vodouchovi spíná sahara a má dost, tak moje gsxro začíná pořádně jet Prostě dodržet servisní intervaly a je v pohodě

(reakce na) olejové chlazení

9.1.2010 v 22:06 | Nahoru | #7

krus>právě u motorek s vodním chlazením jak sepl ventilátor věděl jsem že se něco děje,mám gsx 750f a údaj o teplotě mi chybí



Z tohoto důvodu jsem si pořídil teploměr oleje. Údaj je však pouze orientační, ale něco napoví . U Louise ho mají nyní v akci za 20€. U nás se prodává okolo 800 kč.

(reakce na) olejové chlazení

9.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #8

krus>právě u motorek s vodním chlazením jak sepl ventilátor věděl jsem že se něco děje,mám gsx 750f a údaj o teplotě mi chybí



právě ,že se neděje nic.. až po tobě bude lítat horká nemrzka tak potom se něco děje

(reakce na) olejové chlazení

9.1.2010 v 23:34 | Nahoru | #9
TOLI.> "Z" na konci mi vypadlo..XT600Z

olejové chlazení

9.1.2010 v 23:41 | Nahoru | #10
Nestůj v kolonách a nestoupej dlouho

olejové chlazení

10.1.2010 v 11:13 | Nahoru | #11
Měl jsem vzduchem chlazený GSko 500, pak GSX 750 vzduch olej a nikdy jsem neměl žádnej problém s přehříváním, konstruktéři to měli určo vychytaný...

1 reakcí na tento příspěvek olejové chlazení

10.1.2010 v 11:41 | Nahoru | #12
mám litrovej dvouválec chlazenej vzduchem a olejem. Všechny dvouventilový monstery jsou chlazený vzduchem... nikdy jsem neměl nejmenší problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové chlazení

10.1.2010 v 13:03 | Nahoru | #13

illMedvědGuzzin>mám litrovej dvouválec chlazenej vzduchem a olejem. Všechny dvouventilový monstery jsou chlazený vzduchem... nikdy jsem neměl nejmenší problém



taky bys mohl vědět, že když motor nemá výkon tak ani tolik nehřeje , proto nemáš problémy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olejové chlazení

10.1.2010 v 13:05 | Nahoru | #14

Mirek12>taky bys mohl vědět, že když motor nemá výkon tak ani tolik nehřeje , proto nemáš problémy



ticho negře!

(reakce na) olejové chlazení

10.1.2010 v 13:18 | Nahoru | #15

illMedvědGuzzin>ticho negře!

olejové chlazení

10.1.2010 v 18:25 | Nahoru | #16
Čus. Chlazení v kombinaci olej, vzduch mě přijde naprosto dokonalý. Kolony, stání na světlech, Alpy v perném létě - ani ten nejmenší problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist