2 reakcí na tento příspěvek co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41
výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).
Tak a teď mě můžete ukamenovat
Naposledy editováno 04.01.2010 15:01:42
Radar>No je vidět že málokdo z místních odborníků tu KTM vidělo naživo natož na ní jelo, protože většina neví o čem mluví. Vlastním sice novější model LC4ky a to SMC 660 ale v základu jsou si se supercompem 625 hodně podobný až na jinou barvu motoru (625 černá, 660 šedá), řekl bych že možná i stejný a mám pocit že i dokonce starší označení 625 má také objem 653ccm. Takže stručně:
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41
výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).
Tak a teď mě můžete ukamenovat
řek bych že todle je konečně příspěvek k věci a né doporučení typu "jedna paní povídala"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
Radar>No je vidět že málokdo z místních odborníků tu KTM vidělo naživo natož na ní jelo, protože většina neví o čem mluví. Vlastním sice novější model LC4ky a to SMC 660 ale v základu jsou si se supercompem 625 hodně podobný až na jinou barvu motoru (625 černá, 660 šedá), řekl bych že možná i stejný a mám pocit že i dokonce starší označení 625 má také objem 653ccm. Takže stručně:
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41
výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).
Tak a teď mě můžete ukamenovat
Akorát opravím,že XR650 má taky 5 kvaltů...
prackarr>
Akorát opravím,že XR650 má taky 5 kvaltů...
Aha tak to jsem netrefil, díky za opravu. Je pravda že XR650 je taky pěkný kladivo a Honda by měla být i slušnej držák Před pořízením KTM jsem o ní taky uvažoval, ale svýho rozhodnutí určitě nelituju, nicméně určitě bych rád XRko někdy vyzkoušel na vlastní kůži
Naposledy editováno 06.01.2010 08:01:45