paolo_novy Přidat reklamu

Téma: co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
 
1.1.2010 v 19:10
XR 650
vs.
KTM 625

edit:doplnění v názvu tématu "a proč" ...


Naposledy editováno 01.01.2010 19:18:49
Předchozí
1 2 3
Následující

co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

4.1.2010 v 13:46 | Nahoru | #61
sice hondu moc nemusím a každým coulem jsem pro KTm,ale v těhle dvou variantách bych volil HONDU . .. tenhle ročník je už mazec, vodník takže se nestaráš o nic, když budeš dolývat olej tak budeš spokojený a vytahá tě za ruce víc než to SMko od KTM ... a se servisem to bude taky určitě pohodlnější než s KTM ...

2 reakcí na tento příspěvek co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

4.1.2010 v 14:56 | Nahoru | #62
No je vidět že málokdo z místních odborníků tu KTM vidělo naživo natož na ní jelo, protože většina neví o čem mluví. Vlastním sice novější model LC4ky a to SMC 660 ale v základu jsou si se supercompem 625 hodně podobný až na jinou barvu motoru (625 černá, 660 šedá), řekl bych že možná i stejný a mám pocit že i dokonce starší označení 625 má také objem 653ccm. Takže stručně:
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41

výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).

Tak a teď mě můžete ukamenovat

Naposledy editováno 04.01.2010 15:01:42

(reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

4.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #63

Radar>No je vidět že málokdo z místních odborníků tu KTM vidělo naživo natož na ní jelo, protože většina neví o čem mluví. Vlastním sice novější model LC4ky a to SMC 660 ale v základu jsou si se supercompem 625 hodně podobný až na jinou barvu motoru (625 černá, 660 šedá), řekl bych že možná i stejný a mám pocit že i dokonce starší označení 625 má také objem 653ccm. Takže stručně:
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41

výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).

Tak a teď mě můžete ukamenovat



řek bych že todle je konečně příspěvek k věci a né doporučení typu "jedna paní povídala"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

4.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #64

Radar>No je vidět že málokdo z místních odborníků tu KTM vidělo naživo natož na ní jelo, protože většina neví o čem mluví. Vlastním sice novější model LC4ky a to SMC 660 ale v základu jsou si se supercompem 625 hodně podobný až na jinou barvu motoru (625 černá, 660 šedá), řekl bych že možná i stejný a mám pocit že i dokonce starší označení 625 má také objem 653ccm. Takže stručně:
SMC je dost odlišný motor oproti standardní LC4
- tzn. olej není v rámu, ale jen v motoru, nemá velkou olejovou patronu ale jen dvě sítka (výhoda je menší množství oleje, nevýhoda kratší interval cca 2500km souběžně s ventilama)
- místo dvou vyvažováků má SMC jen jeden (víc vybruje, líp jde za plynem do toček)
- nemá startér jenom kick
- hodně dělá hlava High Floa + karbec Keihin FCR 41

výsledkem je výbušnost motoru a okamžitá reakce na plyn, takže ve finále je to úplně jiná LC4, která se navíc dříve používala na stavbu závodních motárdu než se začly masově ladit na SM ostré krosky
spolu s ostatním odlehčením motorky (v sérii nemá spínačku, blikače, stupačky spolujezdce, naopak má menší nádrž, větší airbox, otevřený výfuk) je z toho ve finále polozávodní náčíní s poměrem výkon/váha cca 60 koní(na motoru)/130 kg(pohotovostní)
i se sériovým těžkým převodem 16/38z jde na přední ještě na trojku a zadní kolo urve do driftu pohodlně otočením heftu. Na sportovní svezení včetně okruhu určitě KTM (o kvalitním plně nastavitelným odpružení ani nemluvě), na nějaký ten výlet i po silnici určitě spíš XR, kde bude lepší i kvůli šestikvaltu. KTM má jen 5 knedlí - což je asi její jediná větší nevýhoda.
Takovej je můj mírně zaujatej pohled na věc z pozice spokojeného majitele KTM a občasného uživatele japonských endur typu XR(je pravda že na XR650 jsem nikdy neseděl).

Tak a teď mě můžete ukamenovat



Akorát opravím,že XR650 má taky 5 kvaltů...

(reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

5.1.2010 v 08:35 | Nahoru | #65

prackarr>
Akorát opravím,že XR650 má taky 5 kvaltů...



Aha tak to jsem netrefil, díky za opravu. Je pravda že XR650 je taky pěkný kladivo a Honda by měla být i slušnej držák Před pořízením KTM jsem o ní taky uvažoval, ale svýho rozhodnutí určitě nelituju, nicméně určitě bych rád XRko někdy vyzkoušel na vlastní kůži

co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

5.1.2010 v 08:44 | Nahoru | #66
XR650 šest kvaltů fakt nepotřebuje...
Je to fakt kladivo a neskutečný držák...

co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm

6.1.2010 v 07:59 | Nahoru | #67
Ještě jsem se chtěl zmínit o spotřebě. Nevím jak na tom je XR 650, ale na KTM v PROVOZU i když se jede fakt kudla a dělaj blbiny (vytáčení motoru na nižší kvalty, brzda-plyn, jízda po zadní) jsem nikdy nešel se spotřebou přes 5,5l/100km (mám navíc KN filtr a větší trysku), obvykle se to pohybuje kolem 5l/100km. Když by se jelo klidný, umírněný cestovní tempo tak se dá v poho dostat i pod 5l/100km ale to na téhle motorce fakt nejde, je to továrna na zábavu a musí se buď plnej nebo nic, klidnou konstatní jízdu fakt nemá ráda . Když se jede Su-Mo na trati tak je spotřeba samozřejmě někde jinde (8,5 - 9l/100km) ale to už motorka dostává fakt kotel

Naposledy editováno 06.01.2010 08:01:45
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist