Naposledy editováno 28.12.2009 18:19:39
1 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
a co si určitě sprav přez zimu je to přisávání falešnýho vzduchu, pak máš chudou směs a to taky není dobrý
přisávat to může u karburároru - křivá příruba jak to každej dorve jak prase, tak na rovné ploše srovnat, dát těsnení a pertinax, pak pod válcem (špatná těsnění), u dynama => výměna gufera , případně mezi kártry...=> rozpůlit přetěsnit.
1 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
3 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
hlavně si zjisti, co za model máš sice to všechno vypadá stejně, ale díly stejný nejsou, předníma vidlicema počínaje ...
odkaz na http://www.jawamania.info/modely/default.aspx mi sem nejde vložit ??????
jak psal cccp "křivá příruba karburátoru, jak to každej dorve jak prase", tak to je skoro u každý babky, smutnej fakt ...
ta moje
[img]
[img]
[img]
vždiť se ti na tom musím aj blbě jezdit...přidáš plyn, zavřeš a motor ještě dobíhá... hlavně když řadíš je to opruz
přetěsnit je to na chvilu...pokud to teda není mezi kártrama, to je pak na trošku dýl
nastavit karbec dle příručky na základní nastavení po záběhu, případně malé dolazení a musí jen "ševelit"
2 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
Zpackanej pokus o renovaci tam asi už proběhl, tak v něm Boha jeho nepokračuj, ta motka si to nezaslouží
Naposledy editováno 28.12.2009 21:28:00
1 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
michal51>celý leto se na tom jezdilo,bez žadnejch oprav,což je docela supr.Ten volnoběh je trošku vetší,ale to je právě dobře(a točil sem to mobilem a ten to trochu zveličuje).Do motorky na jaře budu muset dát tak 5000kč-nové české doutníky(4800kč) a potom nějaky další vecičky-kroužky atd..,Ted mi je patnáct,takže do 18 si s tím budu hrát a potom vyrazim na nějakej ten sraz.Chci to mit ve 100 procentním originále.
proč chceš měnit doutníky?tyhle jsou hnusný?takhle vypadaj ještě dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
Pivča>rychlopal mi fakt vadí, vedení lanek už méně, přední světlo je ze spartaka nebo se mi to jen zdá? o sedle se ví stejně jeko o dalších barevná kombinacích, nesedí vůčí originálu (stejně jako ta moje), o výfuckách nemluvě, počítač km vypadá jako přetočen ... a spoustu další otázek mám - Jak jsi dokázal, že vzduchový filtr je zakrytý plechařinou , štítek máš eng nebo cz? Najde se zde někdo, kdo mi odpoví?
Zpackanej pokus o renovaci tam asi už proběhl, tak v něm Boha jeho nepokračuj, ta motka si to nezaslouží
co se ti nezdá na jeho výfukách a plechách.má je jiný protože ty máš starší motorku,tipuju rok 58.jinak ta tvoje barvička taky není zrovna moc originál co?
Pit74>Jak říká pan prezident " já bych to nedramatizoval " . Vždyt psal, že mu je teprve 15náct nebo co. Ono je pořád lepší nějaké ty dejmetomu nepřesnosti, než z toho udělat crosku nebo traktůrek! Jen at se učí dálší generace mít rádi Jawu A s těma renovacema to je věc drahá a složitá. Určitě by na poctivou renovaci prašule neměl Mrkni sem když něco budeš potřebovat www.veteranforum.cz/ nebo www.jawamania.info/default.aspx
asi tak
když se na tom projedu u nás kolem komína, tak mlaďasové čuměj jak na nový vrata, vytahujou mobily a fotěj, no moc to nechápu a připadám si jako pitomec , kde to žiju, že to neznaj ...
Naposledy editováno 28.12.2009 22:15:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
Edit: jo a ten volnoběh opravdu vyřeš. Tohle je otřesný. Dvěapůla se musí na volnoběh sotva převalovat.
Naposledy editováno 28.12.2009 22:22:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
základ je napsat přesné označení i když v TP třeba není, šedočerná kombinace byl hlavně model na vývoz, alespoň co jedna bába povídala ... sedlo kombinace šedé a černé, žádnej hnědej futrál na housle
"Dvěapůla se musí na volnoběh sotva převalovat" a vo tom to je
Rejpalové, ta Jawa, jak jsou fotky výše, nemá pro mě žádnou finanční cenu, ale velkou jo: ten pám, co jí koupil novou se narodil roku 1908 a jmenoval se Faktor Václav, sedlák, koupil jí 14/6 1958 a 28/6 1958 jí dle údajů v TP prodal, asi těžkej kšeftař že ... Já jsem pátej majitel, a nechám si jí asi co mě bude ocas stát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
lewisss>co se ti nezdá na jeho výfukách a plechách.má je jiný protože ty máš starší motorku,tipuju rok 58.jinak ta tvoje barvička taky není zrovna moc originál co?
není, to už taky vím, ale já to takhle lakovaný už koupil, v lednu 2002, v půl jedný ráno jsme to domluvuli v nonstopu a v půl pátý jsem na tom dojel domu po ose něco málo na tom pak najel kolem komína
letos jsem udělal ložiska v krku řízení, novou spojku, go přední vidlice, ložiska v kolech, komplet dekarbonizaci, náhon tacho, palivový kohout, novou baterku, nový všechny ty gumový průchodky skrze přední masku, novou gumu pod "ampermetr" na nádrži, všechny lanka a určitě jsem na něco zapoměl, se to na foto nezdá, ale něco to stojí
renovovat to nebudu, zatím není co
edit: jedna věc mě hodně trápí - jak to stálo, vnitřní koroze nádrže, a hodně
četl jsem jak na to, ale míchat nějaký kyseliny se mi moc nechce, bojim bojim ...
.... ale z jedný mám radost,že je tady konečně někdo, koho nezajímá jen, kterej ročník motky, co jede 299 km/hod má lepší houkačku
Naposledy editováno 29.12.2009 02:35:36
Pivča>_Hans_> dík za příspěvek, aspoň někdo tady ... píšu to tak, abych se tady něco z reakcí dozvěděl, jak na tom kdo je
základ je napsat přesné označení i když v TP třeba není, šedočerná kombinace byl hlavně model na vývoz, alespoň co jedna bába povídala ... sedlo kombinace šedé a černé, žádnej hnědej futrál na housle
"Dvěapůla se musí na volnoběh sotva převalovat" a vo tom to je
Rejpalové, ta Jawa, jak jsou fotky výše, nemá pro mě žádnou finanční cenu, ale velkou jo: ten pám, co jí koupil novou se narodil roku 1908 a jmenoval se Faktor Václav, sedlák, koupil jí 14/6 1958 a 28/6 1958 jí dle údajů v TP prodal, asi těžkej kšeftař že ... Já jsem pátej majitel, a nechám si jí asi co mě bude ocas stát
K mojí Čz 175 450 mám i účtenku z Mototechny. stála roku 1964 7600 Kčs.
1 reakcí na tento příspěvek video jawa 250/353
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
edit: jedna věc mě hodně trápí - jak to stálo, vnitřní koroze nádrže, a hodně
četl jsem jak na to, ale míchat nějaký kyseliny se mi moc nechce, bojim bojim ...
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/nadrz.html
Sam jsem to nezkousel, ale nezni to zase tak strasne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
Sam jsem to nezkousel, ale nezni to zase tak strasne[/quot
dyt psal že se bijí experimentovat s těma kiselinama?tak proč mu tohle píšeš?
a kdybys joo nevěděl tak zajed na nějakou větší burzu a tam kuk Nádrž v nádrži, akorát to stojí docela dost,viděl sem to asi za necelých 800 Kč.a tahle věcička ti udělá uplně novej povrch v nádrží a je po problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video jawa 250/353
Michal 51-primarní řetěz nemuže byt jako kšandy ,protože by musel mit nalitanejch tak 150000km ,k tomu ještě motorka 12 let stala v garaži a nikdo na ni nejezdil.První majitel na ni najel 16000 km (je to v TP) a druhy majitel(stary děda),to měl na ježdění do kostela ,takže kdyby tam bylo najetejch max 20000km (je tam ještě 1. vybrus),tak to prostě nemuže byt řetěz.Znate to ,cely leto se na tym jezdi ,nikdo nic nespravuje,neutahuje, a tak tam drnčí prostě všechno,drnčel tam i klakson.To se na jaře všechno vychytá .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3904, 3905] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117132 | Dnes v 17:17 Sema |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |