paolo_novy Přidat reklamu

Téma: čína přichází s
 
23.12.2009 v 15:29


Naposledy editováno 10.09.2019 17:50:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čína přichází s

23.12.2009 v 18:30 | Nahoru | #31

Whistler>na tomhle bych se už opravdu bál o život


...dyk jsi to ještě neviděl? Třebas budeme všichni prekvapeni.Oni ty číňani se strašně rychle zdokonalujou a přizpůsobujou. Já co tak občas vídám, na čem jezdí kluci při offech, tak občas to je se stavem těch různých japonských vysloužilých endur-tam kde se o to starat není priorita jezdců,...tak někdy je to taky na zbrojní pas.

Naposledy editováno 23.12.2009 18:33:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čína přichází s

23.12.2009 v 18:37 | Nahoru | #32
Matess727x> víme, víme, od začátku se už zlepšili o dost, ale stejně bych se bál že ve někde ve 130 vezmu za brzdu, páčka se propadne a já se zabiju

stalo se to kámošovi na Yuki RS125, koupil jí novou, má to na předku 2 kotouče, furt měl měkkou páčku, propadala se mu, zkoušeli brzdovku, odvzušnění, všechno, měl to v záručním servisu a tam mu řekli že to není závada ale vlastnost jednou jel, chtěl brzdit a nic, tak se rozsekal a dvě hodiny ležel ve škarpě v bezdědomí než se probral

čína přichází s

23.12.2009 v 18:45 | Nahoru | #33


Nevypadá to zas až tak špatně...o spolehlivosti a kvalitě se určitě dozvíme za pár měsíců až jí někdo otestuje....22KW je na mě ale slabý..asi pro mladý kluky na naučení by to nebylo špatné.

(reakce na) čína přichází s

23.12.2009 v 18:46 | Nahoru | #34

Whistler>Matess727x> víme, víme, od začátku se už zlepšili o dost, ale stejně bych se bál že ve někde ve 130 vezmu za brzdu, páčka se propadne a já se zabiju

stalo se to kámošovi na Yuki RS125, koupil jí novou, má to na předku 2 kotouče, furt měl měkkou páčku, propadala se mu, zkoušeli brzdovku, odvzušnění, všechno, měl to v záručním servisu a tam mu řekli že to není závada ale vlastnost jednou jel, chtěl brzdit a nic, tak se rozsekal a dvě hodiny ležel ve škarpě v bezdědomí než se probral



to nevis ze se v dnesni dobe vsechny hardwarovy zavady opravujou softwarove? Meli mu tam nahrat novy firmware a hned by to brzdilo

čína přichází s

23.12.2009 v 18:54 | Nahoru | #35
Když se tu bavíte o čínanech a kvalitě tak mám bohužel tu horší zkušenost ,ale jen s atv..s endury jsem moc do styku nepřišel..
Rekreačka kousek od nás nakoupila čtyřkolky jakési čínské výroby (ne Yuki) když jsem je viděl bylo mi docela do breku...svařenec z tenkostěných trubiček,některé vysloveně namáhané díly nepochopitelně vylisované z 1 plechu...překroucená poloosa je na denním pořádku..prostě děs...ve srovnání se značkovými stejné kubatury to bylo docela drasticky ošizené..škoda toho protože některé jejich výrobky vypadají docela dobře ..jen ta kvalita.. to dost lidí odradí i když jsou mezi jejich výrobky některé opravdu podařené...

čína přichází s

23.12.2009 v 18:58 | Nahoru | #36
Proč furt někdo nadává na čínu? Ať si koupí japonce (kterej taky sám v mládí kopíroval) a bude spokojenej, že mezi tou nastávající čínskou přesilou vyniká. Spíš se má číně děkovat, že japonec už nabízí ve třídě do 250ccm taky přijatelné ceny

dodatek: že se prodávaj v EU nebezpečný china biky s TP vidim jako chybu evropských úředníků, že tomu tady povolí provoz

Přeborníky ve zkopírovanym designu vidim zde:

čínský "bmw F650cs" ve 250tce:


čínský "bandit 650n oil" ve třídě 125:


Naposledy editováno 23.12.2009 19:03:16

čína přichází s

23.12.2009 v 19:18 | Nahoru | #37
jedná se o výrobky firmy Xingyue. Jestli si vzpomenete tak před rokem skupina cestovatelů jela z číny do čech právě na tom enduru. Tyto motorky měla dovažet Kentoya ale zřejmě z toho sešlo

čína přichází s

23.12.2009 v 19:43 | Nahoru | #38
No jedno se jim musí nechat alespoň se toho nebojí a jdou do toho.Naše připosraná Jawa se toho nejspíš bojí a proto je tam kde je.Přitom technologii už mají dávno zmáknutou a matroš poctivej.Je mi z toho smutno ale je to tak.

1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s

23.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #39
Jak říkám, ty minibike, pitbike a 125 a 250 max... Výš ať se nseserou, dost se jim už povedl ten hoysung 650... Věčně zadřenej motor a kdo víc co ještě, se na tom člověk akorát tak zabije! Tady všichni krafaj jak některý stroje docela ujdou a ať se do toho furt nenavážíme, jenže ty jejich stroje jsou nový, co 8 let bude asi tak ten hoysung 650 dělat= zabíjet lidi!

čína přichází s

23.12.2009 v 19:51 | Nahoru | #40
viz například profil coudaka zde

čína přichází s

23.12.2009 v 20:14 | Nahoru | #41
když vidim tu rozsekanou palici tak mi běhá mráz po zádech

čína přichází s

23.12.2009 v 20:24 | Nahoru | #42
Furt... Na profilech najdeš kluka co asi 3x měnil nádrž, protože se od vybrací potrhaly spoje a vyteklo i palivo!! Dalšímu se tam pořád dokola srala elektrika, prostě hrůza. Nikdy bych si nic takovýho nekoupil, i když riskuju sám, tak nebudu riskovat s hovadským technickým stavem těhle jebek. Jak říkám, oni sloužit můžou, ale jak dlouho? Stačí se podívat na normální motorky typu bandit, XJ 600, starý CBR. Sem tam se něco posere, jako u každý normální věci, ale je tam jistota, že to neohrozí jezdcův život

čína přichází s

23.12.2009 v 20:25 | Nahoru | #43
Kdybysme tu neměli kupovat všechny věci z číny, tk bysme si tu už nekoupili nic
Kolik je cena, nevíte někdo? Nechce se mi stahovat ten ceník

1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s

23.12.2009 v 20:34 | Nahoru | #44
Mě by jen zajímalo kdo to schvaluje do provozu na pozemních komunikacích?Je jasné že většina co to má čínana to bude chválit aby nebyli za blbce co si to koupili za šunt,brzdy jsou hrozné a nebezpečné,sváry i materiál jsou jen bláto a plasty dělají z dětských lopatiček.

1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s

23.12.2009 v 20:35 | Nahoru | #45
najdi 10 rozdilu
TMEC

HONDA

(reakce na) čína přichází s

23.12.2009 v 20:42 | Nahoru | #46
bikes> Tak ten svod je masakr.

čína přichází s

23.12.2009 v 21:04 | Nahoru | #47
bikez: no rekl bych ze ta honda nema ram z papíru

Naposledy editováno 23.12.2009 21:05:22

čína přichází s

23.12.2009 v 21:08 | Nahoru | #48
Jo a čína má nádherný kotouče a dokonce dva.Ta Honda ale musí být nízkorozpočtovka.

1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s

23.12.2009 v 22:53 | Nahoru | #49
Jo a čína jezdí na kolech 17" a 17" a honda na 21" a 18".

Naposledy editováno 23.12.2009 22:53:49

(reakce na) čína přichází s

23.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #50

puclig>Mě by jen zajímalo kdo to schvaluje do provozu na pozemních komunikacích?Je jasné že většina co to má čínana to bude chválit aby nebyli za blbce co si to koupili za šunt,brzdy jsou hrozné a nebezpečné,sváry i materiál jsou jen bláto a plasty dělají z dětských lopatiček.



Toto ale platí jen u těch extrémně levnejch čín, tady je řeč o tomhle 4kile. Ty už si ho viděl in natura?

Naposledy editováno 23.12.2009 23:03:40

čína přichází s

23.12.2009 v 23:36 | Nahoru | #51
Ja už čínám nevěřím,vypadá to všechno okázale super vzhled ohromující výkon a náhradní díly koupíš v TESCU,věřím že čínani se zlepšují po stránce kvality jinak by jsi ty jejich výrobky časem nikdo nekoupil,jen jsem zvědavý kolik ta SUPER novinka bude stát ojetá za 4 roky že by 6000kč?už ted jsou inzerce plné Super čínkých motorek a čtyřkolek,asi všichni chtějí koupit nové 4kilo

(reakce na) čína přichází s

24.12.2009 v 05:27 | Nahoru | #52

Matess727x>Pro spoustu lidí to bude zajímavá a přijatelná volba.Není nikde napsáno, kde se to vyrábí, ale jestli v QungQi motors, nebo v Lifanu, tak by to nemuselo být vůec tak špatný. Ale to bude spíše z nějakých nových fabrik, takže se uvidí, až si to tu někdo koupí.Ale jestli to bude jak s čínskýma pitbajkama,....který si hromadně kupujou i lidi, co se ještě před 2 rokama tvářili, že by si o čínskou motorku ani neopřeli kolo (pár jich unám), tak se na přes rok už nad tím taky nikdo nebude ani pozastavovat.Když už i ty nejpovolanější řeknou, že některý ty čínský pitbajky nejsou zase tak špatný.Možná kdyby se spousta tech odpůrců číny trochu povznesla nad tu pseudo proti histerii, zjistili by, že pro někoho, kdo si chce pořídit ke svým dvoum japonským silničním mrdečkám nějaké endůro, páč to chce jen tak zkusit,...to vůbec nemusí být špatná volba.Stejně jako si z podobných důvodů lidi ke svým motorkám pořizujou na blbnutí ty činský pity a vůbec to neřešej.Osobně snad opravdu neznám nikoho, kdo by si koupil nějakýho origo pitbajka za 50 kolíků.



Asi tak jak to říkaš,,,, spousta lidi na to nadavá ale co nevidět má jednoho doma

čína přichází s

24.12.2009 v 06:41 | Nahoru | #53
ten svod! To jsem ještě neviděl!

čína přichází s

24.12.2009 v 08:41 | Nahoru | #54
tmec a honda = to už je rok a možná víc stará kauza

čína přichází s

24.12.2009 v 10:53 | Nahoru | #55
Svod u činskýho XR za 10b

(reakce na) čína přichází s

24.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #56

Sojky>Jo a čína jezdí na kolech 17" a 17" a honda na 21" a 18".


omyl XR jezdí vzadu na 17" a vepředu na 19"

čína přichází s

24.12.2009 v 11:37 | Nahoru | #57
ta první má stejný kola jako na mojí bejvalí Cagive

(reakce na) čína přichází s

24.12.2009 v 13:13 | Nahoru | #58

Seikos>TDM? Si asi spadnul na hlavu


No fakt, ať na to koukám jak chci, pořád vidím TDM se zobanem nové Multisrandy

čína přichází s

24.12.2009 v 14:18 | Nahoru | #59
Rád bych vzkázal všem kteří by si nikdy nic čínského nekoupili ať to tu nešíří prostřednictvím svých kompletně čínských počítačů.. Zruší internet.. A jdou si zanadávat česky svými ústy do české hospody.

čína přichází s

24.12.2009 v 15:15 | Nahoru | #60
ta první na pohled nevypadá špatně, chtělo by to drátěný kola,pár doplňků a bude z toho hezký endůro, kvalita a spolehlivost je věc druhá, jak už tady padlo, ne každá čínská fabrika dělá šmejdy, to je jako by číňan porovnával auto z evropy a bylo by mu jedno, jestli je to mercedes, nebo třeba dacia(proti dacii nic nemám, to je jen příklad) a jinak nevěřte tomu že všechno co se něčemu podobá, a je vyrobeno v číně je kopie, pár jich je, ale není to tak strašný, viz můj příspěvek z jiného fóra:

ano čína umí kopírovat, nebudem si nalhávat, ale většina těch jakože okopírovaných kabin a aut(podvozků - v případě Tatry) je vyráběno s požehnáním původního autora/výrobce!! Čína si totiž chrání trh a skoro totálně omezuje dovozy, takže automobilky se tam s nějakou fabrikou domluví, dodají know-how a ještě tam rádi tlačí prašule, žádný kopírování to ve většině případů není, no a protože vývoj nezastaví nikdo, tak jsou ty původní kabiny prostě modernizovaný. to je celý. navíc svoje komponenty(např kabiny) dodávají i jiným výrobcůmTakře jedna kabina může teoreticky být na třeba pěti tahačích, přičemž se lehce změní např maska nabo nárazník se světlama a hle máme jiný výrobek a pro evropana dolší kopie. Vždyť v eu se to dělá taky, viz třeba MAN a ERF, nebo kdysi DAF a PEGASO, a mnoho jiných
Oni ti číňani nemusí ani kupovat licence, výrobci jim je často strkají sami. Většina automobilek se tím i veřejně chlubí, že v číně založili společný podnik s nějakým Tinťonryža, vyrábí tam svoje auta a tím EXPANDOVALI na největší trh světa!!

U několika málo výrobků jde bohužel(bohudík?) o veselé kopírování, ale v poměru kolik se toho v číně vyrábí toho zas tolik není, toť můj názor podepřený dlouhodobým sledováním informací, v převážné většině na internetu a odborných časopisech
Téma je zamknuto


TOPlist