ale nvm jestli to přidá na výkonu nebo ne.. a zároveň se vás ptám jak by šlo z toho vycucat co nejvíc.. (abych nevalil furt v červenejch na 130, at se s tim da nějakou dobu jet po dálnici) samozřejmě asi aby taky motka nějakej ten pátek přežila žejo. pokud jsou zde ještě nějaké limity k 16tnáctému věku tak mě prosim informujte ať su ready.. a nejsou nějaký novinky v topspeedu gt125r 09ky?
Tedkom trochu mimo téma..
Co se týče zkušenosti tak se chcu zeptat jaký to je jezdit na motce ve srovnání s tím honda trenažerem.. jel sem na tom a uplně paráda.. akorát sem se nemoh nakláněť.. že.. (škoda že stojí 35k. jinak už bych ho měl doma)
A prosim nevymlouvejte mi ji.. při mých 190cm to asi bude dost hukot..
Naposledy editováno 18.12.2009 18:30:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
John_cox>Taky by mě zajímalo co má každý proti 2T?!?!? Ale asi jsou to jen ti co ho nevlastnili a slyšeli o něm jen stylem "jedna bába povídala"
já vím že 2T jsou střely jako svině... Jsou to krásné biky, krásně jedou, sám jsem se byl dívat na Sachs XTC 125.. Ale z hlediska ekonomičnosti pro mě jako pro studenta co všechno ohledně 125 ccm táhne sám s bráchou je 2T poměrně nevhodný.. Jinak fakt jsem si vědom že 2T se se 4T nedá srovnat a je to svezení jak z jiné planety.. vím že je to bomba...
To bylo za mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
Vlastnil jsem Aprilii RS 50... Byla to výborná motorka, na svůj objem dávala i některé 125ky . Ale prostě měla svoje mouchy a to jednoznačně spotřeba, spolehlivost, dostupnost dílů, nedalo se na tom moc cestovat. Ale s tím se musí počítat, když je to vlastně závodní motorka na silnici. Moc jsem se o ní staral, opečovával, lil do ní to nejlepší a vydržela. Je to prostě o přístupu "lidí"(v 15 letech nemá nikdo moc rozum) Hlavně se to musí pořádně zahřát, jinak to letí do kytek. V průběhu sezóny mě poté okouzlila YZF-R 125 a musel jsem jí prostě mít, jinak bych měl asi RS 125. RS 125 má bratranec a teda výkon fakt neskutečný :). Neříkám, že je to špatná motorka, ale prostě potřebuje větší péči než 4T.
Jinak teda za sebe ti radím YZF-R 125, CBR 125 . Obě to jsou nenáročný motorky, které jedou ( a teď se mi možná zarytí odpůrci 4T budou smát, ale jedou slušně ) a nežerou. Cestovní rychlost 110 km/h.
Hyosunka bych nebral. Podívej se už na jeho váhu (180kg). Díly jen tak neseženeš a budeš nešťastnej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
jeleva>Chtěl bych se zeptat autora: když se ptáš,jaké to je jezdit v reálu oproti trenažeru...to znamená,žes na motorce ani neseděl/nejel a už řešíš co si koupíš jak to hustokrutěvytuníííš? myslím,že to bereš trochu za špatný konec...prvně si udělaj autoškolu,a pak uvažuj co koupit atd....
ps: co máš proti dvoutaktům? je spousta lidí,kteří do 125-250ccm neuznávají nic jiného než 2t.
a je spousta blbců, co když slyší o 2t tak si vzpomenou akorat na fichtla...
tak za dob kdy byla klasika fechtl tak ja sem byl v břiše tak sem asi ttěžko na něm jezdil.. no 2T sem psal proč nechcu. zvuk je asi hlavní důvod. možná vám to příjde jak tady už kdosi říkal. Zhýčkaná generace.. ale chci 4T..
také tady kdosi psal o tom jak to chci tunit.. opět.. o pár řádků výš jsem psal:
asi máš recht.. sem na tom v životě nejel tak ani nevim co bude ve stovce..
tzn. že o tuning jsem ztratil zájem.. sry moderátorům změním název téma..Uvalak: tak co je v papirech je jedna vec a co je na motoru je vec druha muj Gas ma v TP taky 6kW a v realu ma vic jak 40kW
hm dobrý. a když to dá na kontrolu a bude to mít nějakejch 40kW tak mě zeberou papíry a co já vím ještějureboos: jo ale novou a aby mela zaruku a hlavne takovou ktera ma v ČR zastoupeni a ne neakou dotazenou jeb** na kterou musis vse objednavat z nemecka
to když už tak novou
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
Azi.>Michga> Co máš pořád s tou kontrolou? Já ještě nikde tady nečet ani neslyšel, že by někoho chytili a nutili ho na válcích změřit výkon.
taky sem se nesetkal ještě s tím že byse to někomu stalo.. z toho bych zas takovou fobii neměl.. spíš jde o to že každé zvyšení vykonu je většinou na ukor životnosti.. cajty bych zas tak neřešil pokud nebudeš přehazovat motory nebo tak něco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
Azi.>Michga> Co máš pořád s tou kontrolou? Já ještě nikde tady nečet ani neslyšel, že by někoho chytili a nutili ho na válcích změřit výkon.
Paranoia? Pokud se nepletu, tak kontrolu může nařídit snad jen soud1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
John_cox>dančic> No ja jsem taky student a peníze nepřehazuju lopatou... Nevím jestli to bylo mnou nebo prostě motorka nebyla tuněná jinak než laďákem, ale měl jsem spotřebu 4,5l a olej jsem kupoval možná tak 1-2x za měsíc, což si myslím že dohromady nedělá o moc víc než u 4T, ale hlavně za ty peníze navíc dostaneš klidně i 5-10kW oproti 4T a co se týče motoru, nevěř tomu že u 2T musíš každou chvíli kupovat nový píst atd. Jde hlavně o to, jakou jí dáš péči a to platí jak u 2T tak 4T... Toť můj názor a má zkušenost!
Podpis
Michga>Whistler> tady asi někdo nechápe.. říkám že mi je 16.. a hned v prvním článku sem mám pocit psal že max 11kW.
hele asik bych to uzavřel.. názory mám z obou stran tak ted už jenom popřemejšlím.. thx všem
když je ti šestnáct tak proč chceš hned zvyšovat výkon, topspeed, vycucat co nejvíc? ještě max 11kw totální blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
LANdič>Whistler> tak když už jseš tak chtrej jen ti doplnim informaci, že hyosung není číský, ale Korejský výrobek, neříkám, že jsou to nejaký extra střely ale Yamahu XTr 125 jsem vyklepl na rovince a v zatáčkách taky ale ty zatáčky nejsou jen o motorce. A když už píšeš o CBR 125 tak bud jsi nečetl to co autor ptal nebo jsi nikdy nesedel na CBR125 je to jen o něco menší než horský kolo. Když už chceš kritizovat tak si najdi nejaký fakta
díky, máš pravdu, hyosung je korejský, ale to nemění nic na tom že použité materiály a zpracování není nicmoc, zlepšuje se, ale to se číňani každým rokem zlepšují také. Pro mě je to zatím stále výrobek co za moc nestojí, stačilo mi vidět jejich 650 na Motocyklu, zpracování úděsný, mohli by si s Yuki a podobnejma kolegama podat ruku. Jsou lidi co mají tyhle stroje jako první motku a chválí si je, ale když přesednou na poctivej japonskej(nebo jakejkoliv pořádnej) bike, uznají že je to o level jinde. To co auto psal je blábol, počínaje zvyšováním výkonu o 0,4kW (do max 11kW) laďákem za 5400,- přes trenažér, topspeedem konče řekl bych že je to džouk, to snad není možný
ohledně toho CBR, párkrát jsem na něm jel, není to žádná pila nebo kundolap, vypadá jako kolo, ale když chceš jezdit zalevno a nezáleží ti na ničem jiným než jezdit co nejvíc a bez poruch, tak nemáš problém. Gumy vypadaj srandovně, ale na stupačku to sklopíš jako nic.Pro některý lidi je motorka o image, ti druzí chtěj jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
Prostě lahůdka :) A jestli mluvíš o Yamaze XT, že jede dobře, tak ses asi nikdy nesvez na CBR a YZF.
2 LANdič: Díky
Naposledy editováno 19.12.2009 13:28:40
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R
Naposledy editováno 19.12.2009 14:14:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Hyosung GT 125 Comet | dolezel | 1 | 21.9.2023 v 19:58 ja1 |
Chcipe za studena Hyosung GT 125 Comet | hranolky | 1 | 13.9.2021 v 20:25 udinar |
Rychlost Hyosung GT 125 Comet | hranolky | 12 | 6.9.2021 v 20:03 kerut |
Vysoký volnoběh Hyosung GT 125 Comet | AvangerCZ1 | 0 | 30.4.2021 v 08:46 AvangerCZ1 |
Motorka nedrží volnoběh, pomalu pad... Hyosung GT 125 Comet | AvangerCZ1 | 9 | 10.9.2020 v 08:21 AvangerCZ1 |