1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
acol>Každý to tu popisuje trochu jinak a protože nechci objevovat již dávno objevené tak se chci vyvyrovat školáckých chyb, otázka je jestli ty náklady na práci a matroš nejsou nad to si to nechat udělat
Pravdu díš,matroš tak moc nestál(když používáš častěji)a práci si ohodnotíš sám(když dáš 100/hod,tak se ti to nevyplatí),když to děláš z radosti,tak se na to těšíš ne(kolikrát jsem s tím seknul,ale pak se vrátil s chutí,zima je dlouhá )
1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
je to pakárna, už bych se na to vy...
Dolík....>dewwil> jednou mi po odstraňovači slezla barva z asi 90% ráfku a na jiném se to ani nehlo. někdy bych to chtěl vyzkoušet na soustruhu a sundat to nožem. ten ráfek by měl být stejně soustružený a malý rýhy v něm sou... a pak šmirgly a kotouče..
je to pakárna, už bych se na to vy...
JJ, je to pakárna, poprvý jsem to dělal na CBR a celá zima na to padla, tam byly asi tři vrstvy laku po pův. majitelích, ale kola nejsou soustružený, ale lisovaný(límce) aspoň na tý suzuki a CBR to tak bylo, po sundání laku se leskly samy o sobě a pak stačilo vzít leštící kotouč a pastu a bylo hotovo. Ale už bych se na to vysral a nechal si to radši udělat....
Dolík....>dewwil> jednou mi po odstraňovači slezla barva z asi 90% ráfku a na jiném se to ani nehlo. někdy bych to chtěl vyzkoušet na soustruhu a sundat to nožem. ten ráfek by měl být stejně soustružený a malý rýhy v něm sou... a pak šmirgly a kotouče..
je to pakárna, už bych se na to vy...
no do soustruhu je to k nicemu.. ono jestli to chytnes za nakej pripravek na stredu, nebo i primo za limec (to uz chce docela velkej soustruh) tak to kolo stejne nejede moc presne.. tzn kdyz jo dobre tak by si stejne nekde ubiral klido 1mm materialu.. coz uz je moc...
ty lesteny limce jsou na 2 veci.. zaprve se o to musi clovek starat, jinak to zoxiduje a vubec.. a za druhe ta origo barva je docela tvrda a chrani rafek pred kaminky atd.. ty lesteny limce jsou od kaminku docela dost osekany.. ja to na svejch kolech vylestil a drbu hlavu, radsi bych origo:)
1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
[img]
dneska je můj ideál černá a matná k tomu. Max proužky a fertik
Naposledy editováno 14.12.2009 15:39:26
No já to mám právě matný černý, je to Ypsilonka R1 R2004 a ta černí z toho leze dolu jen rýpnutím nehtem a je to v některých místech dost otlučený kamínkama, japončíci teď šetří na všem, když jsem měl CBR 600 z roku 1996 tak tobyl sakra jiný lak na kolech, teď když ji mám rozebranou tak koukám jak blázen, jak jsou ty materiály tenký a úsporný , chápu je to o hmotnosti, ale myslím taky že už i o kvalitě, šetří se kde se dá....
2 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
Pokud někdo nechce lakovat kola, tak se to dělá rovnou brusnejma papírama a pak pastama a nakonec emulze.
Když se maj kola lakovat, tak je nechám otryskovat sodou, pak barvu a leštění.
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
[img]
thor83>taky jsem to dělal ručně a upřímně Vám ríkám je to mrdat V tenaxu teď dělaj kolo myslím za 1000,- nebo 1500?- teď pěsně nevím, ale určitě se to vyplatí....jak tady někdo psal že to vzal barvožroutem a pak špachtlý tak to stopro nebyl origo lak , protože ten drží jak hovno na košily a fakt to dá doooost práce ho dostat dolú
Koukl jsem jim na stránky, teď stojí 700kč/kolo mezi předním a zadním nedělají rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
BigJohn>Jinak když sou cajky, tak de všechno
čert vem leštění, ale jestli sis sám frézoval ty brejle pro USD, tak musíš bejt supr vybavenej! moc pěkná práce, celý to iXJéeRo
thor83>taky jsem to dělal ručně a upřímně Vám ríkám je to mrdat V tenaxu teď dělaj kolo myslím za 1000,- nebo 1500?- teď pěsně nevím, ale určitě se to vyplatí....jak tady někdo psal že to vzal barvožroutem a pak špachtlý tak to stopro nebyl origo lak , protože ten drží jak hovno na košily a fakt to dá doooost práce ho dostat dolú
...tak já ti řeknu, že třeba já sem to tak dělal a ne jednou a vždycky to byl origo lak, bo co by taky na nový mašině bylo jinýho, že??? ...ale je to pakec, vo tom žádná
Americkej>čert vem leštění, ale jestli sis sám frézoval ty brejle pro USD, tak musíš bejt supr vybavenej! moc pěkná práce, celý to iXJéeRo
No mám přístup do slušně vybavený nástrojárny, ale tyhle brejle to už by bylo nad moje síly. Asi bych tu mohl tvrdit, že je to moje práce , ale z větší části je to práce mýho vyjímečně šikovnýho kamaráda. Žádný CNC, ruční piplačka na fréze.
[img]