1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube
www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/katalog/vydano_1975
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube
pro ostatni krome Tafiho> chci to tam z toho duvodu, ze kdyz prijedu na benzinku natankovat je to nanic proste tankovat a do toho prilejvat olej takhle proste sezenu nadrz na olej a bude to kdyz to teda pujde
Naposledy editováno 03.12.2009 18:37:54
1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube
1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube
buď je klika dlouhá a pouze není drážka, je pak třeba ji udělat, nebo, časteji tam vůbec není prídavek na unašeč s drážkou...
první případ se řeší uděláním drážky do přídavku, druhá varianta se řeší výrobou matky pro kolo primázního převodu, doplněné o unašeč...
já jsem z důvodu vyjebané drážky, přestože oilmaster originální mám, přídavek odstranil a vysoustružil jsem si vyšší matku, ve ktré jsem unašeč udělal preventivně...
jinak na oilmaster jezdím 9let a mnoho desítek tisíc kilometrů. je to velm i praktická věc, prostě nemusíš sebou tahat flůašku s olejem trvale jako lempl, ale jezdíš jako člověk, motorka po ohřátí a správném seřízení takřka nekouří, výfuk je suchý, zakarbonování spalovacího prostoru minimální. používám mogul TS, protože jakožto kvalitnější minerální olej dostatečně maže, a má obdobnou viskozitu jako oleje v odbě vzniku oilmasteru, tudíž svoji správnou viskozitou neovlivňuje proměnný mazací poměr.
oilmaster je citlivý jen na několik věcí:
je nutno mít v nádržce vždy alespoň 1/3 oleje (po několika tankování se podiváš a kjdyž je třetina, otočíš tam litrovku oleje), musí být správné délky hadiček, hlavně té výstupní, TRYSKA NA SÁNÍ MUSÍ BÝT NEJVYŠŠÍM BODEM VÝSTUPNÍHO VEDENÍ!!, jinak se to velmi špatně odvzdušňuje...
pozor na to, že hadičky jsou zapojeny tak, že vstupní nátrubek je na motoru vepředu, výstupní vzadu... spoustu lidí jsem na to upozorňoval po tom, co se divili proč čerpadlo posílá bubliny do nádrže...
jsou nestandartní lanka, vedení jde od rukojeti do čerpadla a až z čerpadla do karburátoru - COŽ VYLUČUJE MOŽNOST, ŽE BY DO MOTORU ŠLO OTEVŘÍT PLYN A NEŠEL OLEJ, protože buď jde obojí, nebo jen olej, nebo nic....
po výměně lanek je třeba polohu kladky čerpadla nastavit přesně na rysku na těle čerpadla, jinak přiřazuje nesprávný mazací poměr, zpravidla přemazává, pokud se nechá vůle.
odvzdušnění systému probíhá v několika fázích, prve si odvzdušníš přívodní hadici od nádrže a prdneš ji na vstup (přední vývod), pak na těle čerpadla povolíš odvzdušňovací šroub a počkáš až uteče vzduch - to dovolí čerpadlu sát, pak otevřeš naplno plyn a budeš točit kolečkem čerpadla až vyženeš vzduch z výstupní hadice, tu pak prdneš na trysku v sání a doodvzdušníš...
hadičky si dej průhledné, abys na to viděl, ale takové, aby snesly teplo, výstupní je za válcem a je jí trochu hitz.
banda ignorantů lemplů a chlístalů co roznáší pitomosti, založené na jedna paní povídala že děda novák zadřel motorku (ano protože byl blbej a nebyl si schopnej se po pár stovkách km podívat během 10s na hladinu), nebo jiných pitomců co nevěři z principu nikomu a ničemu, přičemž oilmaster neviděli ani z dálky ať zavře pysk a nafackuje si, a dál jezdí s umaštěnejma rukama jak na začátku minulého století!!!
je to furt dokola, jakmile se nahodí téam oilmaster, obejví se 10 kousků těchto mimoňů...
Naposledy editováno 03.12.2009 23:05:46
pokud bys měl nějaké konkrétní dotazy ozvi se, párkrát do tejdne se sem podivám.... do sekce české motocykly... (o tom ja se u japonskejch dohadují jestli má tohel nebo tohle o 2 koně víc o opůl stupně jinej ůhel krku nesleduju)
na to že jsi téma hodil sem, jsem byl upozorněn známým, který ví, že o oilmástru vím vše...
1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube
pech.>tomikkross: já mám několik motorek, i 4T, a tohle umožnuje jezdit jako člověk na 4T, přičemž užívat vlastností 2T
a nějaký kladný vlastnosti 2T?já mám více motorek, podobných objemů, 4T i 2T, jednoválce, víceválce... a 2T já prostě rád... určitě nejsem sám.
a zrovna tahle motorka pochází z dob, kdy jednoduchý dostatečně výkonný menší dvoutakt, s minimální údržbou odborourával jeho nevýhodu v nutnosti míchání paliva s olejem.
nehledě na to, že odbourává i jarní čištění trysek a karburátoru, jelikož po odpaření benálu tam nemá co ztuhnout a zalepit je...
menší kouřívost a spotřeba oleje, kterému se věnuješ zhruba jednou za několik nádrží... a to jen tak, že tam otočíš litrovku..
Naposledy editováno 04.12.2009 18:05:45
1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube
Některé novější, resp "porevoluční" typy jim byly vybaveny.
Rád bych požádal o par fotek.
Díkas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |