paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 v 18ti s 25kW
30.11.2009 v 23:37
Zdravím, chtěl bych znát váš názor. Na jaře začnu dělat řidičák A18 a tak pomalu koukám po něčem, co bych si mohl pořídit s 25kW. Přemýšlím nad japonskýma šestkama, ale těch opravdu zavřených je pár jen u Hondy a teď jsem na internetu našel RSV uškrcené nejen v TP ale i motoricky, navíc Aspirit to dělá za 5000, tak bych chtěl vědět, jestli to není zbytečný škrtit litrový dvouvál.Rsv se mi vzhledově moc líbí a jednou bych ho stejně chtěl zkusit, takže je to asi otázka času. Mám najeto Asi 12 000 km na 4T 125ccm, takže asi 2 sezony a chtěl bych postoupit výše, ale nevím pro jakou motorku se rozhodnout (ještě vybírám mezi SRAD 600, první R6, CBR 600 F, Hornet 600, možná Kawasaki nějaká šestka).Vím že to není zrovna nejvíc, ale přece jen ten 4T omrzí když máte možnost jezdit na něčem silnějším. Příspěvky které se nevztahují k tématu si prosím odpustťe, chtěl bych motorku opravdu zavřenou takže něco jako že mě budete sbírat po škarpách jsou zbytečné :D Díky za rady
Anketa: Kterou?
RSV
17%
24
SRAD
4%
5
K1
1%
2
R6
9%
13
Kawasaki ZX6 R
2%
3
Hornet
45%
62
CBR 600 F
21%
29
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:39 | Nahoru | #1
to nebudu komentovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:42 | Nahoru | #2
toranaga> A můžu vědět proč? Právě proto jsem to téma založil, chci ho opravdu zavřené, na otevřené bych si netrofnul, mám z něj respekt už jen na obrázku :D

3 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:43 | Nahoru | #3
Kámo,kámo.Co radši uzavřenou šetku než litra?Po 125 podle mě čistej nesmysl.Ještě k tomu po 4T.Neblázni.Uteč schovej se někam.Ted tě tady ukamenujou

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:46 | Nahoru | #4
Myslím, že na ní jít můžeš, pokud nejsi nějaký hubeňour kterýmu by nakopala už na stojánku. Chce to se svézt, zkusit, a hlavně jezdit s rozumem, pak myslím, můžeš jít i ze 125 4T na silnou motorku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:46 | Nahoru | #5
ile-n> No problém je v tom, že aprlilia má nejjednodušší řešení situace s 25kW a asi taky nejlevnější, jinde za to chtějí nekolikrát tolik a navíc RSV se dá koupit za dobrou cenu ve výborným stavu, což se bohužel o tšch ostatních japonských šestkách říct nedá. Já bych nejraději SRADA nebo R6, ale je to téměř nemožné je sehnat byť jen papírově zavřené.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:48 | Nahoru | #6

ile-n>Kámo,kámo.Co radši uzavřenou šetku než litra?Po 125 podle mě čistej nesmysl.Ještě k tomu po 4T.Neblázni.Uteč schovej se někam.Ted tě tady ukamenujou



podle mne uz neni rozdil esli je to sestka nebo litr kdyz je to zavreny, stejne to ma 25kW jedno jak druhe...

ale osobne bych se taky klonil k sestce, prece jen kdyz se to pak otevre tak je to 100 konovy (plus minus, zalezi na stari) ctyrvalec, coz povazuju za idealni mezikrok mezi 25kW masinou a pak naslednym litrem, a ne litrova dvouvalcova bestie...

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:48 | Nahoru | #7
Kalashnikow> No hubeňour, 70 Kg na 185 cm takže asi trošku jo, ale zas ne úplný tintítko Jel jsem na CBR 600 F co má Cosmogagy a co se týče manipulace na místě tak problém nebyl.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:50 | Nahoru | #8
Nejakou 6ku
Stejnak to na začátku nejspíš omlátíš, jako většina lidí, A RSV by byla škoda.

3 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:53 | Nahoru | #9
Za mě asi CBR 600 F, říká se že Hondy mají nejrovnoměrnější nárůst výkonu a krouťáku což by bylo asi pro zařátek dobrý. Vyškrtnul bych Ninju.

3 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:55 | Nahoru | #10
nějakou nahatou pětistovku na 2-3 sezony bez nehody. pak si pořiď co chceš. jinak si zajeď do pelhřimova ať víš, co čeho jdeš.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:55 | Nahoru | #11

Kalashnikow>Za mě asi CBR 600 F, říká se že Hondy mají nejrovnoměrnější nárůst výkonu a krouťáku což by bylo asi pro zařátek dobrý. Vyškrtnul bych Ninju.



jojo, ja mu to rikam taky.. a nejlip at vezme tu moju, bude zalevno, na nauceni a omlaceni luxus a pak at si koupi co srdci libo

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:55 | Nahoru | #12

Kalashnikow>Za mě asi CBR 600 F, říká se že Hondy mají nejrovnoměrnější nárůst výkonu a krouťáku což by bylo asi pro zařátek dobrý. Vyškrtnul bych Ninju.


nenapsal jsi o par prispevku vys ze ma jit na RSV ?!

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:56 | Nahoru | #13
Ninja je v pozadí, má drahý náhradní díly a je jich málo za dobrou cenu, Hčko taky trošku, protože je ot naháč a já rád kapoty, to CBR asi vypadá zatím jako nejlepší volba. Jen trošku nechápu proč se to řeší, jako kdybych na motorce nikdy neseděl :\

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:57 | Nahoru | #14

karf>nějakou nahatou pětistovku na 2-3 sezony bez nehody. pak si pořiď co chceš. jinak si zajeď do pelhřimova ať víš, co čeho jdeš.



je to dobry nazor.. ja jsem odjezdil na ER-5 dva roky bez nehody.. ale tak kdyz bude mit sestku fakt zaskrcenou, aspon dorazem na plynu, a aspon ze zacatku, tak neni duvod se bat.. a ne jak tady kazdy strelec hned chce v 18 co nejrychlejsi sestku s co nejvic konma...

secco jezdi v pohode a s rozumem, motorku ovlada s jistotou, nevymysla skopiciny, myslim ze i 100k sestku by snad zvladl.. ale rozhodne radim aspon doraz na plyn zezacatku..

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

30.11.2009 v 23:59 | Nahoru | #15
karf> Já jsem na pětistovce párkrát jel, on to je rozdíl, ale ne zas takový a naháče až tak nemusím, ta motorka mi má vydržet minimálně do 21 a 500 mě možná omrzí stejně jako po chvilce ta dvacka kterou ještě mám.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 00:01 | Nahoru | #16

sherm14 > nenapsal jsi o par prispevku vys ze ma jit na RSV ?!



Přešti si to pořádně a zjistíš, že nenapsal. ("můžeš...")

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 00:09 | Nahoru | #17

seccomk>toranaga> A můžu vědět proč? Právě proto jsem to téma založil, chci ho opravdu zavřené, na otevřené bych si netrofnul, mám z něj respekt už jen na obrázku :D



protože já si nedovedu představit jet na sešrceným RSV na 25 kw.
Ta motorka nemá ráda pomalou jízdu, kope, cuká a ani se jí samotný nechce zatáčet.
Na tý musíš skákat jak opičák a držet jí u huby a pak jede jak víno.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 00:35 | Nahoru | #18
ser na keci,, Zabiješ se Ty !! ne ty co ti to rozmlouvaj, já bych do toho taky nešel,ale jeto tvoe věc když jí zavřeš,bude to dobrý jde i o mozek,a o jezdce,né o motorku,
Sice by nějaká ta šestka byla přijatelnější,páč rsv je kobyla jako prase,, takže jeto na Tobě !!! tady je holčina,co si po scooteru koupila gixero 750.srada,a jezdí natom už 3 roky,a furt jezdí,, bez nehody,ale první rok,jezdila ofafrně,to musím nechat,

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 01:06 | Nahoru | #19
jeden člověk z fóra tu má papírově šrcenou RSV od 18 let a nezabil se, dalšího znám osobně, lítá na ní po 125ccm a taky žije

ale je to tvoje hlava, já osobně bych do toho nešel, stačilo mi, jak mě ze začátku po 125 prasilo údajně hodné cbr 600...zas pokud přežiješ prvních 14 dní, tak už to bude jen lepší

Naposledy editováno 01.12.2009 01:10:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 01:11 | Nahoru | #20

rich.puzzle>jeden člověk z fóra tu má papírově šrcenou RSV od 18 let a nezabil se, dalšího znám osobně, lítá na ní po 125ccm a taky žije

ale je to tvoje hlava, já osobně bych do toho nešel, stačilo mi, jak mě ze začátku po 125 prasilo údajně hodné cbr 600



jojo, to ze je CBR600f hodne rika spousta lidi, ale vetsinou tech co sedlaj vetsi masiny.. po dvacce (nebo v mojem pripade po 25kW ER-5) to umi hooodne potahat a pozlobit.. a svete div se, ale v jedenacti tisicich to ma i kopanec, a ne ze ne, jak nekteri tvrdi ze je to hodne a linearni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 01:14 | Nahoru | #21
Cosmogagy> já mě po nsr největší boj prvních 14 dní, člověk se bál při rozjezdu dat plyn, abych to nepřehodil, naštěstí se ta motorka uměla rozjet i do kopce bez plynu jak nic, kdybych měl těch 14 dní jet na rsv, tak věřim, že na nějakém rozjezdu bych potunil lak o asfalt

a kopance dole sem si nevšiml, mě to tahalo jako prase už nějak nad 8 a pak ve 13 další kop a pak až do omezovače

Naposledy editováno 01.12.2009 01:15:08

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 01:23 | Nahoru | #22

rich.puzzle>Cosmogagy> já mě po nsr největší boj prvních 14 dní, člověk se bál při rozjezdu dat plyn, abych to nepřehodil, naštěstí se ta motorka uměla rozjet i do kopce bez plynu jak nic, kdybych měl těch 14 dní jet na rsv, tak věřim, že na nějakém rozjezdu bych potunil lak o asfalt

a kopance dole sem si nevšiml, mě to tahalo jako prase už nějak nad 8 a pak ve 13 další kop a pak až do omezovače



ja mel boj taky tak dva tydny, od te doby se to prubezne lepsilo....
jinak dole to nekope, dole je to hodne jako beranek..mne ten model 96 jede tak ze v 8 se to zacina plasit a tesne nad 11 to kopne a tahne az do omezovace...

edit: ale kdybych vlezl na RSVcko nebo podobny stroj po tej ER-5tce, tak verim ze bych to rychle nekde poslal k zemi

Naposledy editováno 01.12.2009 01:24:00

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 01:31 | Nahoru | #23
no i kdyz to budes mit skrceny toho litra, tak po nejaky dobe te to stejne omzi a otevres ji-ono je rozdil mit 25kw a pak si hupsnout na plnych 92kw, pak bys taky mohl dopadnout takhle ,
ne ze bych ti to pral, ale rozhodne by byla lepsi volba nejaky 600kylo s 25kw (hornet,er-5 nebo er-6) stejne by sis po dodelani sk.A bez omezeni koupil neco jineho a za 3 roky budou motky nekde jinde a ceny taky!

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 07:10 | Nahoru | #24

seccomk>ile-n> No problém je v tom, že aprlilia má nejjednodušší řešení situace s 25kW a asi taky nejlevnější, jinde za to chtějí nekolikrát tolik a navíc RSV se dá koupit za dobrou cenu ve výborným stavu, což se bohužel o tšch ostatních japonských šestkách říct nedá. Já bych nejraději SRADA nebo R6, ale je to téměř nemožné je sehnat byť jen papírově zavřené.



blbost - chce to jen projíždět ty inzerce delší dobu... Když koukám na mo toinzerci, tak kolem 80 - 90 tisíc tam najdeš škrcenejch sportů alespoň 5... Chce to se jen koukat - ale pokud máš nějakejch 50 000, tak si asni nic moc extra nekoupíš

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 07:41 | Nahoru | #25
Kurva, ta nová doba, to je děs. My jsme v osmnácti přemýšleli, kde vemem čtyři litry na panelku a oni chcou dneska škrtit litrový dvouvál. Velebnosti, jdu blejt. Akorát nevím, jestli jsme byli debilové my, nebo jsou oni.

5 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 07:47 | Nahoru | #26
Hochu, RSV je sice krásná mašina, ale do tý doby, než se ti na ní něco vysere. To se pak nedoplatíš, a kord u italskejch mašin! Radši starší japonskej čtyřvál, kterj je určitě daleko spolehlivější, než jakákoli italka. A jinak co se 25 kW týče, tak tohle tě fakt za chviku omrzí! Budeš jezdit tak tejden a přijde ti to slabý. Nezáleží na tom, kolik ti je, jestli máš průpravu ze 2T nebo 4T, ale na tom, jestli to máš, či nemáš v hlavě v pořádku. Není čeho se obávat i když je nabroušená šestka plně otevřená! Fakt záleží jen na rozumu. Dobře vyber, Whites

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 07:48 | Nahoru | #27

Luďazz>Kurva, ta nová doba, to je děs. My jsme v osmnácti přemýšleli, kde vemem čtyři litry na panelku a oni chcou dneska škrtit litrový dvouvál. Velebnosti, jdu blejt. Akorát nevím, jestli jsme byli debilové my, nebo jsou oni.



Debilové nebyli ani jedni. Akorát tenkrát byla jiná situace a už úplně jiný finanční možnosti.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 07:55 | Nahoru | #28

WhiteS>Debilové nebyli ani jedni. Akorát tenkrát byla jiná situace a už úplně jiný finanční možnosti.



No hlavně do nás fotříci taky víc než prachy rvali moudrosti a znalosti.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:05 | Nahoru | #29
To fakt jde u A-Spiritu nechat ofikcálně seškrtit litrový RSV na 25Kw za 5tisíc????.....

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:13 | Nahoru | #30

toranaga>protože já si nedovedu představit jet na sešrceným RSV na 25 kw.
Ta motorka nemá ráda pomalou jízdu, kope, cuká a ani se jí samotný nechce zatáčet.
Na tý musíš skákat jak opičák a držet jí u huby a pak jede jak víno.



Tak pod tohle se podepisuju,stejně tak jak asi každej kdo na RSV jezdí...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist