Nevíte někdo, jestli dělali v Motorradu test cébéčka na 50, případně 100 tisíc km?
Naposledy editováno 17.06.2009 13:36:48
1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
Kdybys zabrousil na web www.cb1300.cz našel bys ve fóru i něco o spolehlivosti.
P.S.
Testy se nedelají na 50 a 100 nýbrž na 50000 a 100000 km.
1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
nikde nic neklepe nevrze nepiska .. jen jezdim ..
Naposledy editováno 03.08.2009 20:48:35
2 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
rekl bych ze je to zpusobeny nekvalitnim vyvazenim .. mne to lehce hazi okolo 60kmh kdyz pustim riditka ale jen malinko - a to jen tehdy kdyz sou gumy sjety na 90% a vic tzn po 7tis km .. nechavam si gumy prehazovat u vicemistra v superstocku a ten to umi .. na vytecnou ..
jinak taky sem si poridil velkej objem (novou) proto ze nepotrebuju kvilet nad 10tis otacek a tudiz motor vydrzi vic nez cokoliv tocivyho .. sranda je ze si na cb13 uzijes zatah a sviznou jizdu i kdyz tocis kvalty jen do 4tis .. a ve vlasenkach nepotrebujes mit podrazeno na vytocenou dvojku - jen proste pridas plyn na 3-4ku a korigujes event. naklon
nevahej s vyberem ..
a neboj se zeptat na cokoliv .. tady nebo unas na strance
Naposledy editováno 22.06.2009 16:03:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
starej Lupo>LuigiCB1300> tepic! Podle toho, co kluci píšou na CB1300.cz tím kmitáním trpí hlavně nahatý cébéčka (jestli jsem to správně pochopil). Ale ty máš kapotu ne? Nejde mi to nějak do kebule- CB není geometrií podvozku žádněj nervní motard se strmým úhlem řízení a že by váhou patřila mezi hubeňoury se říct zrovna taky nedá... Předváděčku nikde nemají, abych se svez, tak jsem z toho lehce vykulenej. Je mi jasný, že každá motka má nějakou mouchu, ale není to malá investice, tak špekuluju... Ještě mi vrtá v hlavě jedna věc. A to, že Hondy obecně trpí na to, že jim odcházejí regulátory dobíjení. Někdo na cb stránkách píše, že šel do kytek těsně po záruce a ujetých cca 6000 km ...
Regulátory odcházely jen na VFR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
HarryPotter>starej Lupo>LuigiCB1300> tepic! Podle toho, co kluci píšou na CB1300.cz tím kmitáním trpí hlavně nahatý cébéčka (jestli jsem to správně pochopil). Ale ty máš kapotu ne? Nejde mi to nějak do kebule- CB není geometrií podvozku žádněj nervní motard se strmým úhlem řízení a že by váhou patřila mezi hubeňoury se říct zrovna taky nedá... Předváděčku nikde nemají, abych se svez, tak jsem z toho lehce vykulenej. Je mi jasný, že každá motka má nějakou mouchu, ale není to malá investice, tak špekuluju... Ještě mi vrtá v hlavě jedna věc. A to, že Hondy obecně trpí na to, že jim odcházejí regulátory dobíjení. Někdo na cb stránkách píše, že šel do kytek těsně po záruce a ujetých cca 6000 km ...
Regulátory odcházely jen na VFR...
I prd odcházely i u CBR a VTR i Afrik prostě u všech hond ale dá se to pořešit u Vape nebo ignitechu za pár korun
jak se rika ridici vsech motorek se zdravi pac se znaj ze servisu a ja je zdravim pac je mi blby neodpovedet na pozdraf
cb je vlajkova lod kategorie naked a je naslapana nejlepsima technologiema .. nedokazu si predstavit ze projekt BIG ONE kterym dnesni CB13 vyvrcholil bude jakkoliv kaziva ..
co se tyce toho rizeni je to 100% spatnym vyvazenim .. od 2005 ma CB13 zmenenej sklon rizeni oproti modelum 2003, 2004
BikeZ>LuigiCB1300> Ahoj, kolik tě na tý krasavici vydržej gumy? 8 tis ? dedukce... a co obouváš? Taky se mi moc líbí, ale provozní náklady asi budou někde jinde, než u mé 650.
hoj bezny gumy (BT021, MIchelin Pilot Road, Pilot Road2 apod) vydrzej skutecne tech 8 tisic .. jenze ja jezdim jako prase a mam je sjety dokulata ze vsech stran .. a je jasny ze kdyz pojedes do 140 a ne furt kolem 2kil tak se pneu daleko mene opotrebujou ..
tzn kdyz si das beznou gumu (nejlepe dvoujsmesovou) tak na turisticky dovoleny najedes v poho 10-11 tisis pac jedes vyrazne pomaleji nez strelbu .. kdyz si das uplne turistickou - tvrdou gumu tak nekdo na nich najel i 16tis ..
co se tyce sportovnich gum tak tam je vydrz jasne mensi ale to na vsech motorkach ja jezdil BT002 Racing Street a ty logicky vydrzely jen 5 tisic a byl sem na kordu (ve 160 na rovince sem pridaval plyn a kolo klouzalo - u garaze pak koukam ze sem jel poslednich 10 km na dratech )
na druhou stranu kdyz temer racingovou gumu (podobne jako slicky) zahrejes tak si uzijes kazdou zatacku a mensi pocet najetych km ti nevadi, pac mas jistou ze ti to nikdy neujede v zadnym naklonu .. jen kamaradi za tebou pak na pumpe vali voci a rikaj ty woe ty si pekne gumoval v kazdy zatacce ..
jinak naklady sou uplne stejny jestli mas 600 litra nebo 1300 vsechno odvisi jen od stylu jizdy ..
Naposledy editováno 24.06.2009 18:43:12
2 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
konec adrenalinu .. na nasich silnicich je to boj o zivot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
Na chopperu se to nemuže stat?
Naposledy editováno 04.08.2009 16:18:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dlouhodobý test CB 1300
naopak tesim se konecne taky na to, ze budu moct chvilkama koukat i po krajine a nejen uprene cucet na silnici a furt se nekam ritit ..
jinak rana to byla poradna urazil sem 2 sloupky svodidel a 3 sloupek ohnul, masina skoncila 20 m od silnice .. a ja nastesti v bezvedomi zarazenej o 3 ohnutej sloupek s nohama u silnice takze mne 1 auto co jelo okolo videlo .. bejt mimo silnici tak nevim jestli pisu tyhle radky ..
nechci rikat kolik sem tuhle zatacku jezdil ale byla to dost velka rychlost a nastesti sem se zrejme schoval za masinu - ktera mne zachranila a delala cestu .. inu rozjetejch 260kg ma nejakou tu kinetickou energii ...
a co teda bylo dalsi obrovsky stesti - pac to byla pravotociva - ze nejelo nic v protismeru ..
Naposledy editováno 04.08.2009 18:12:02
1 reakcí na tento příspěvek Dlouhodobý test CB 1300
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 | pixels1 | 63 | 27.9.2023 v 20:15 dajos |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Palivový systém Honda CB 1300 | Kaa20 | 25 | 10.1.2023 v 20:23 Kaa20 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Nováček Honda CB 1300 | Honda1300 | 14 | 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979 |