yes!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Trefil si špatnej světadíl
za prvé to byla krása a za druhé Ducati pi*o
Jo táááák ona to je ta pověstná Ducati co ne-je-de! No fuj...jak jsem si mohl splést tohle s královnou motorek Hondou pi*o
1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
..Roko..>Mám sice 4válce rád, jsem na něm odkojenej proto jsem si rád dopřál změnu..Ovšem ,když se posoudí stroje do roku kdy se ještě V2ky nesmetly ze stolu cca okolo roku 2000 tak má 4vál navrch jen svojí nižší váhou..
Jak kterej dvouvál! moje je lehčí než většina šestek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>Jo táááák ona to je ta pověstná Ducati co ne-je-de! No fuj...jak jsem si mohl splést tohle s královnou motorek Hondou pi*o
Honda low power of dreams
Naposledy editováno 26.11.2009 12:22:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Jak kterej dvouvál! moje je lehčí než většina šestek
To bude tím,že tvoje 848 není rok výroby 2000 O nich totiž ..Roko..píše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Honda low power of dreams
Honda is the best bike and the Ducati is woefully slow.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>Honda is the best bike and the Ducati is woefully slow.
Hele ty jsi moc! a neodbytnej
1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
..Roko..>Já osobně beru nový motorky na vědomí, něco se mi i líbí, ale papírově už mi to nic neříká..V kategorii litr už jsou ty výkony naprosto nevyužitelný..Na silnici tak i pro průměrnýho pilota na okruhu..
To je asi jedinej důvod proč jsem nesáhl po 1098, 1198 nebo RSV4(ale u tohohle je ještě další důvod) a 848 mi přijde akorát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>ReznikCZ> Hele odpočineš si.V neděli mám nástup na operaci kolene po crashi...minimálně do čtvrtku bude klid
Vidíš ta Honda tě jednou zabije já jedu zase na moravu v pátek do neděle :\
1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Japonci jsou silní ale 2V je minimálně konkurenceschopný zejména výšše uvedené motky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>DaliboRR> mrknul jsem na tvoje stránky ještě jsem je nečetl ale toto mě dostalo: nemůže pochopit v čem spočívá kouzlo a síla řadového čtyřválce. V dnešní době je to trochu napováženou když si srovnáš hodnoty např: 1198, RC8 vs Japonci
Japonci jsou silní ale 2V je minimálně konkurenceschopný zejména výšše uvedené motky
Dnes už ti každej tester, a myslím tím opravdový chlapy ne ,že kdejakej ňouma co se sveze sem tam na okruhu dělá recenze, ti potvrdí ,že ať už 1198 nebo RC8 nebo řadový moderní litry jedou všechny až zbytečně moooc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
..Roko..>Ta tvoje 848 může bejt dobrý žůžo..Líbí se mi to ,že Dukna vždy měla velkou škálu obsahů takže ,když dnes člověk mrkne tak svoje touhdy uspokojí..Bohužel jen to ,že se k Duknám spousta lidí chovala jako prasata a proto mají dnes nálepku poruchové zboží..Osobně bych oželel desmo, narval tam ozubený soukolí jak to má VTR a už bych o Ducati žačal i vážně uvažovat..
Já bych řekl že poruchovost Italů je všeobecný mítus a když ji miluješ tak se o ni staráš a tím pádem je to držák . . . Passata, Golfa IV i V bych podruhé nikdy nechtěl! Teď mám druhou Alfici a jsem spokojenej kolem 200 000 km prodávám auta je to kus od kusu a jak se tomu kdo chová. Se správnou údržbou může mít všechno nálepku spolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>DaliboRR> mrknul jsem na tvoje stránky ještě jsem je nečetl ale toto mě dostalo: nemůže pochopit v čem spočívá kouzlo a síla řadového čtyřválce. V dnešní době je to trochu napováženou když si srovnáš hodnoty např: 1198, RC8 vs Japonci
Japonci jsou silní ale 2V je minimálně konkurenceschopný zejména výšše uvedené motky
"Kdo nezažil ten obrovský nástup výkonu,ječení čtyřválce v omezovači,kdy z toho zvuku a zrychlení má člověk husí kůži...nemůže pochopit v čem spočívá kouzlo a síla řadového čtyřválce"..takto to zní celé.Tak to jsi špatně pochopi,je to myšleno pro ty co kritizují Ř4 a nikdy na něm neseděli.To není nic proti V2!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
..Roko..>Dnes už ti každej tester, a myslím tím opravdový chlapy ne ,že kdejakej ňouma co se sveze sem tam na okruhu dělá recenze, ti potvrdí ,že ať už 1198 nebo RC8 nebo řadový moderní litry jedou všechny až zbytečně moooc..
Přesně tak a s tím souhlasím jen poukazuji na to síla řadového čtyřválce (dnes je to více méně vyrovnaný) ovšem zajímavější je to kdo umí postavit takovou motku pro kterou by výkon nebyl problém "bezpečně" využít a tady (bohužel ) musím pochválit CBR 1000rr není nejvýkonější ale dle testů nejovladatelnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Já bych řekl že poruchovost Italů je všeobecný mítus a když ji miluješ tak se o ni staráš a tím pádem je to držák . . . Passata, Golfa IV i V bych podruhé nikdy nechtěl! Teď mám druhou Alfici a jsem spokojenej kolem 200 000 km prodávám auta je to kus od kusu a jak se tomu kdo chová. Se správnou údržbou může mít všechno nálepku spolehlivosti
Já jsem např. proti Dukně nikdy nic neměl, jenže chvílí tady poslouchej co mele memphid nebo DCM jak ti dva mě Italy znechucovali, to bylo neuvěřitelný..Naštěstí jsem je prokouk a už mě nemůžou rozházet
DaliboRR>"Kdo nezažil ten obrovský nástup výkonu,ječení čtyřválce v omezovači,kdy z toho zvuku a zrychlení má člověk husí kůži...nemůže pochopit v čem spočívá kouzlo a síla řadového čtyřválce"..takto to zní celé.Tak to jsi špatně pochopi,je to myšleno pro ty co kritizují Ř4 a nikdy na něm neseděli.To není nic proti V2!!!!!!
já jsem "vicuc" všechno co si červeně zvýraznil nic víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Přesně tak a s tím souhlasím jen poukazuji na to síla řadového čtyřválce (dnes je to více méně vyrovnaný) ovšem zajímavější je to kdo umí postavit takovou motku pro kterou by výkon nebyl problém "bezpečně" využít a tady (bohužel ) musím pochválit CBR 1000rr není nejvýkonější ale dle testů nejovladatelnější
A toto když malinko odbocím je to proč každej na Hondu plyve..Mě jde především oto na té motorce se nezabit, a aby se mě furt zvadalo přední kolo, nebo mě to furt někde ustřelovalo fakt nemusím..A třeba o Spčku kolujou takový fámy ,ale skutek utek..Jede akorát ,ale nechová se v žádným případě ani brutálně ani zákeřně..
..Roko..>Já jsem např. proti Dukně nikdy nic neměl, jenže chvílí tady poslouchej co mele memphid nebo DCM jak ti dva mě Italy znechucovali, to bylo neuvěřitelný..Naštěstí jsem je prokouk a už mě nemůžou rozházet
Co člověk to názor dle lidí co mi doporučovali tak jsem právě Passata a Golfy vlastnil a jen jsem vyhodil za to peníze k mé nespokojenosti . .Prý TDI všechno vydrží a znechucovali mi Alfice(jenže mě se strašně líbili) a teď je mám a jezdit plechovkou mě docela i baví
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R | xtmon | 0 | 9.10.2018 v 23:34 xtmon |
Buell 1125 R Buell 1125 R | mmme | 5 | 31.12.2015 v 10:03 dewwil |
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R | Stilo | 2 | 18.10.2014 v 11:01 marnej |
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R | misut22 | 26 | 9.12.2013 v 20:51 dewwil |