Dělal jsem 1996ku - částečně motor. Na tachu 52tis, můj odhad nejmín 150tis km - podpálený sedla ventilů, vačka která byla skoro kulatá a bez cementované vrstvy, ale motor si jako takový vrněl celkem spokojeně
E: Ještě bych zapomněl na úplně volně plandající šponovák od rozvoďáku, kterej už byl neúnosně vytahanej... ale jezdilo to, a zdál se původní (kvalitní).
Naposledy editováno 23.11.2009 19:24:01
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů
DMC.motobiker>louvarek> Savage, no co k tomu dodat , pro začátek ujde, ale jinak nic moc zázračného, má to jen poloviční motor = poloviční Chopper , a jinak spolehlivost taky nic moc, strejda má r.v. 2000, najeto asi 25 tisíc, a už přetěsňoval hlavu, pořád z toho někde něco teče, nechytá to, nejede to, starter ten motor neutáhne a brzo jde do kopru , ale zase řemen je stylovej a když seženeš kousek za +/- 1000 €ček, bude to pro začátek asi dobrej stroj , taky jsem začínal na číně (Yamaha XV500), a když nejsou prachy, člověk je rád i za to...
K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.
Ale souhlasím, že Savage je ... no hezká, ale nechtěl bych, děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů
Raisidlo77>K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.
No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...
DMC.motobiker>No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...
Je tam je třeba ho dobře seřídit. Když jsi dělal svíci, měl jsi ho před sebou - je teda na levé straně hlavy válce před svíčkou. Nádrž drží jen na 2šroubech, 1 bowdenu a 1 el. konektoru - ale kdo ví co tam měl stréček natahaný .
Sundáš si ještě ten chromovanej dekl vedle svíčky, a jsi u toho. Přidávám foto - tady je motorek dekompresoru, a ta "žlutá čárka" tak tama z něj vede bowden ...
Jinak víčko ventilů oddělávat nemusíš - odpoj si to lanko o táhla na dekompresoru, chyt ho prstama zkus s ní "zakvedlat" - dej tam vůli na cit (ale malou, motorek nemá takovej zdvih na lanku) a počítej s teplotní roztažností.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
Naposledy editováno 24.11.2009 12:04:10
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
DMC.motobiker>1100Virago> No tak třebas u 916 je tohle neošetřený, je tam teda poměrně silnej startér a velká baterka, ale stejnak, když je motor zahřátej a začnu startovat těsně před kompresí, tak se ten starter v kompresi zastaví a většinou nemá sílu ho převalit, takže jediná možnost je povolit a startovat znova, na podruhé to už musí chytnou protože začínáš vlastně po kompresi, tady na tomle videjku je to slyšet dost dobře, hned na začátku jak to startuje tak se ten motor na chvilku jakoby zastaví, ale je to SuperBike, takže tam se to neřeší, na Nortonu je to super, a Savage je netradiční stroj v mnoha směrech takže tam mě nepřekvapí asi nic...
Ani mne nepřekvapil ten zvuk startování, jako spíš že to má podle zvuku nějaký rozbitý (já musel ).
Jinak že má Savage poddimenzovanej startér bych ani neřekl - ta komprese mi právě příjde slušná, bo zdravej motor by měl mít 10 až 14 BARů. On celej projev, včetně vibrací, toho motoru, mi příjde takovej surovější, ale hezkej .... jako motorku bych ho ale asi nechtěl - možná na dojíždění nebo stylovou přepravu z bodu A do bodu B, ale vůbec mi to nesedlo.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage ohledně motorů
Jinak Savage že má surrrovej projev? Mě to tak teda moc nepřipadá, zdá se mi že nemá ani výkon, ani krouťák, a ani to moc nevibruje, je to takové přichcíplé, mě to připomíná nejvíc Suzuki GN250 na který jsem dělal řidičák, akorát že Savage jede o 20 víc... Ale teda na 650 jednovál bych to nešacoval... Připadá mi to asi stejně tak surové jako Virago 535 , akorát že to alespoň když už nic tak se dá roztočit a pak to i jede , Savage ani netočí, myslím že takovej Norton ES2 v dobrém stavu jí trhne...
DMC.motobiker>Raisidlo77> Jo jo je to trochu rozbitý , nějak mu v tom chrastí...
Jinak Savage že má surrrovej projev? Mě to tak teda moc nepřipadá, zdá se mi že nemá ani výkon, ani krouťák, a ani to moc nevibruje, je to takové přichcíplé, mě to připomíná nejvíc Suzuki GN250 na který jsem dělal řidičák, akorát že Savage jede o 20 víc... Ale teda na 650 jednovál bych to nešacoval... Připadá mi to asi stejně tak surové jako Virago 535 , akorát že to alespoň když už nic tak se dá roztočit a pak to i jede , Savage ani netočí, myslím že takovej Norton ES2 v dobrém stavu jí trhne...
Jsem to řekl špatně . Myslel jsem surový jako "ne uplně ono" ne jako "hrubý" ... tedy něco jako "humpolácký" . Vibrace hrozný, rychlost nikde, posez jakože snad jinak hůř být nemohl, výkon sice chybí ale vždyť to má 24kW že ... krouták si myslím že to i má, ale logicky jako jednobuch odspodu - a to je tak všechno, protože na ten využitej zátah krouťáku při rozjezdu už nedokáže navázat se vzrůstajícími otáčkami výkon, kterej tam prostě chybí... Jinak s tím jak říkáš že od 650 byy čekal víc, s tím jednoznačně souhlasím...
... ale chápu že někomu to zase sedí. I když já bych se tomu vyhnul, chápu lidi co si to kupují i výrobce - od pohledu celkem hezká motorka a jedna z mála legálních možností jak mít v 18ti 650ccm aniž bych Ti trhala pracky .
Ale máš pravdu, taky chápu proč si to lidi kupujou , přecijen za tu cenu si můžeš koupit buď Savage, nebo Jawu 350 a tam už bych pomalu musel upřednostnit tu Savage , která je v mnoha ohledech opravdu lepší , a jako první motorka pro mlaďochy na začínání to bude mít určitě dobré využití, to je pravda , ale já bych si to taky nekoupil, protože když už nic jinýho, tak Chopper = V2, a tomuhle přecijen něco chybí...
Naposledy editováno 24.11.2009 19:50:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Předělání motoru a prevodovky Suzuki LS 650 Savage | mira181 | 5 | 10.8.2024 v 14:48 karavanista |
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |