1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
gsx goes to cbr>cbr 900rr 96-97 spotřeba při pile nešla přes 7 litrů..luxus
tak to je super 98-99 ma stejny motor, takze s nejvetsi pravdepodobnosti to bude stejny, a mozna jeste diky asi o kousek lepsi aerodynamice a ctyrem kilum dole i o pul deci mensi (joke )1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat
Spotřeba : když jsem na 929 začínal,spotřeba byla kolem 5ti ve dvou.Až jsem se rozjezdil a začal jí řádně vytínat,šlo to přes deset sólo. Pak sem to naštěstí rozmlátil,jinak by mě to sežralo
To vše bylo s KNkem a otevřeným výfukem.
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
gsx goes to cbr>jinak já toho svýho dolakuju a je taky na prodej.. koupil sem 1000rr a na dva fároše není místo
chtelo by to aspon fotku, nejaky info a treba cenu a skoda ze ho neprodavas az pristi rok v lete, nebo spis ke konci leta
1998 Motor:Písty opatřeny vrstvou grafitu
vložky válců z metalického kompozitního materiálu
na spojce 8 lamel místo 10
modifikována velikost podtlakového šoupátka
výkon zvýšen na 130 k
rám, vidlice i kyvka zesíleny
hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg
nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak
jeden ubyl
držák kapotáže změnil tvar, je z nebarveného hliníku
přístrojový panel obohacen o dig. displej
př. brzdové kotouče o průměru 310 mm
rozteč tlumičů př. vidlice se změnila o 10 mm
jiná zpětná zrcátka
více zapuštěné uchycení stupaček
2000 Motor:změněno vrtání a zdvih (74 x 54 mm)
upravena hlava válců
větší ventily
duté vačkové hřídele
palivo vstřikováno do sacího potrubí
kované písty
výfuková přívěra (H-TEV)
kratší motorová skříň
regulace v sac. a výf. traktu (H-VIX, klapka měří množství nasávaného vzduchu
a šoupátko spojuje či odděluje podle provozní situace sběrné potrubí)
výkon zvýšen na 152 k
Podvozek:kyvná vidlice prodloužena o 20 mm
př. vidlice USD průměr nosné trubky 43 mm
př. kolo 17", kotouče 330 mm
zdvih zad. odpružení 135 mm
třípaprsková kola
nádrž o 10 mm nižší a 40 mm kratší
větší sedlo
spuštění motoru pouze orig klíčem se systémem H.I.S.S.
světlomet s třemi žárovkami H 7
výfukové svody s titanu
hmotnost 170 kg
výška sedla 815 mm
Vše čerpáno z časopisu Motocykl 2,3,8/98, 3,8/99 3,8/00 a Supermoto 4/98 a 12/99
A pro šťouraly: nikdo není dokonalý a při přepisu se lze seknout ale snažil jsem se .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
Cosmogagy>Lucky-R1> diky za upozorneni, blejd je to krasny ale prece jen, tenhle model beru jen okrajove, nejpravdepodobnejsi je pro mne 98/99 a pokud vyjdou penize tak se budu rozmyslet i nad 00/01.. ale spis to vypada zatim i podle toho co tu bylo receno na tu 98/99...
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat
pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku a musim říct že ta motorka mě vzala za srdce.. jak na běžný ježdění tak na kalup na dráze byla perfetkní.. parádní motor a hlavně brzdy.. nechalo si na ní i slušně cestovat, dát porci 200-300 km při dlešim výletě zádnej problém.. na dnešní dobu je to takovej kompromis.. a dají se sehnat už za hodně pěkný peníze..
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu
Corela91>pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku a musim říct že ta motorka mě vzala za srdce.. jak na běžný ježdění tak na kalup na dráze byla perfetkní.. parádní motor a hlavně brzdy.. nechalo si na ní i slušně cestovat, dát porci 200-300 km při dlešim výletě zádnej problém.. na dnešní dobu je to takovej kompromis.. a dají se sehnat už za hodně pěkný peníze..
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu
zdarec, diky moc za radu co se tyce vykonu tak ve spickovym mi relativne staci i 100konova sestka, ale rikam si ze Blade pojede vic odspodu, a taky vic nahore, i kdyz to bude "jen" 98/99... navic je designove perfektni.. tech 20 koni navic u 00/01 si myslim ze jeste dlouhou dobu nevyuziju, okruhovy litani ve velkym zatim taky neplanuju (ale urcite si zajezdit na okruh skocim, to jo )
navic celkem podstatny aspekt, finance budou zhruba tak akorat presne na to abych koupil hezkou 929, ale nezbyde mi pak nic na pripadne opravy, gumy atd.. takze i z tohoto ohledu si myslim ze pro mne bude lepsi koupit levnejsi 98/99 aby mi i neco v kapse zustalo jako rezerva
george.cz>Cosmogagy> ať už koupíš jakéhokoli Faryka, budeš spokojený. Pokud nějak zásadně neřešíš vzhled, tak se výborně svezeš i na starších ročnících. A na kecy typu "jedině ..., protože všechno ostatní je shit" se vykašli zvysoka, protože pokud jsi šikula a nemáš v rukách a v gatích nasráno, s leckterou mladší vytuněnou máňou si vytřeš výfukový otvor.
souhlasim s tebou ze se vyborne svezu i na starsich.. mam ted CBR600f rv 96, a na to ze je ji uz 13 let tak je to porad skvely svezeni a umi natrit i novejsi kousky a Faros 98/99 bych rekl ze je podvozkove lepsi nez sestka r96, navic ma podstatne vic koni a jeste k tomu bych rekl ze bude i ovladatelnejsi, vzhledem k tomu lepsimu podvozku a nizsi vaze (jo celkem sem cucel kdyz jsem zjistil ze 98 Faryk vazi min nez sestka toho roku ).. takze pocitam ze si na nem uziju dost a dost
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...
nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)
Corela91>já měl prvního blada 92ku a na toho jsem skočil z jawy 350 a uplně v pohodě.. toho skoku se neboj, to je to nejmenší když nejsi pako bez rozumu...
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...
nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)
no ja prave pocitam ze vic nez 70 dohromady asi nedam.. a to mi vychazi tak na toho 98-99 s tim ze si necham na servis... 929 se da za to koupit taky, ale s tim ze mi nic na servis nezustane...
jinak teda, skoku vykonoveho se nebojim, myslim ze v hlave nasrano nemam a jdu po kubaturach pekne postupne od padiny pres pullitra a sestku...
2 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
[url=
[url=
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
Corela91>tak pokud máš 70 tak jdi do 929 za tyhle peníze už koupíš slušný kousky, a z jara budeš mít z čeho vybírat.. za tyhle peníze chodili celej letošní rok a že někdterý vypadaly fakt parádně.. příští rok to půjde zase o něco dolu.. a i tak lepší jít 3x na víc na brigádu a přividělat bůra kterýho dáš do případnýho srevisu a koupíš si o level vyšší motorku.. i když teď koukám na motoinzercei a některý 98/99 jsou fakt krásný, akortá předražený
nevim covece, co se tak divam na motoinzerci, tak 929 zacinaji prave okolo tech 70, a pak to jde nahoru... myslis ze je idealni koukat prave na ty uplne nejlevnejsi z nabidky?? aby to nebyly spis vyrachtane sunky, s tim ze treba za 60 koupim 98/99 v super stavu a jeste zustane 10 na opravy??? nebo myslis ze i ty nejlevnejsi 929 za 70k budou v dobrym, prakticky bezinvesticnim stavu??
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
jinak s tim tvym Gixxere, mno sice Suza u mne zrovna nevede, ale na fotkach v profilu vypada ta masina dobre, a u tebe bych veril ze je opecovavana a v dobrym stavu takze bych se urcite o tom hodne rozmyslel otazka je kdy bys ji prodaval, a taky co myslis tim fungl novym vyfukem?? jako ladak misto origa? nebo novy origo a popr co je na starym spatny??
edit: a taky by byla otazka jak moc je odrena mne oderky nevadi, na to masina nejezdi, ale jen tak pro info, vis jak
Naposledy editováno 22.11.2009 13:25:27
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
a tady starej inzerat, kterej uz neobnovuju. jsem si rikal, ze za ty prachy si ji radsi necham.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsx-r-1000-124710.html
mno ja motorky moc nemyju.
kazdopadne za servis nedavam malo. jezdim. tu motku jsem koupil v unoru/breznu? u dava za 90, fakt pekna. od predchoziho majitele mela vyrablovanej vyfuk, ja jsem ho jeste kus zbrousil (viz fotky), muzu mit novej homologovanej titanovej mivv asi za bura.
toz tak. a co bych delal s penezma? aaale, koupim si ovci kuzi na hrosi sedatko a pojedu na dovcu do turecka/jordanska.
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
mno vsechno stejne bude zaviset na tom kolik nasetrim, a taky za kolik se mi podari prodat moji sestecku... ale pokud ceny jeste malinko spadnou, tak by to pristi rok mohlo na tu 929 vyjit....
kurna proc se nedelala technika z 929 v kabatku 98/99 to bych byl nejspokojenejsi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |