1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
gsx goes to cbr>cbr 900rr 96-97 spotřeba při pile nešla přes 7 litrů..luxus
tak to je super![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Spotřeba : když jsem na 929 začínal,spotřeba byla kolem 5ti ve dvou.Až jsem se rozjezdil a začal jí řádně vytínat,šlo to přes deset sólo. Pak sem to naštěstí rozmlátil,jinak by mě to sežralo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
To vše bylo s KNkem a otevřeným výfukem.
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
gsx goes to cbr>jinak já toho svýho dolakuju a je taky na prodej.. koupil sem 1000rr a na dva fároše není místo
chtelo by to aspon fotku, nejaky info a treba cenu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1998 Motor:Písty opatřeny vrstvou grafitu
vložky válců z metalického kompozitního materiálu
na spojce 8 lamel místo 10
modifikována velikost podtlakového šoupátka
výkon zvýšen na 130 k
rám, vidlice i kyvka zesíleny
hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg
nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak
jeden ubyl
držák kapotáže změnil tvar, je z nebarveného hliníku
přístrojový panel obohacen o dig. displej
př. brzdové kotouče o průměru 310 mm
rozteč tlumičů př. vidlice se změnila o 10 mm
jiná zpětná zrcátka
více zapuštěné uchycení stupaček
2000 Motor:změněno vrtání a zdvih (74 x 54 mm)
upravena hlava válců
větší ventily
duté vačkové hřídele
palivo vstřikováno do sacího potrubí
kované písty
výfuková přívěra (H-TEV)
kratší motorová skříň
regulace v sac. a výf. traktu (H-VIX, klapka měří množství nasávaného vzduchu
a šoupátko spojuje či odděluje podle provozní situace sběrné potrubí)
výkon zvýšen na 152 k
Podvozek:kyvná vidlice prodloužena o 20 mm
př. vidlice USD průměr nosné trubky 43 mm
př. kolo 17", kotouče 330 mm
zdvih zad. odpružení 135 mm
třípaprsková kola
nádrž o 10 mm nižší a 40 mm kratší
větší sedlo
spuštění motoru pouze orig klíčem se systémem H.I.S.S.
světlomet s třemi žárovkami H 7
výfukové svody s titanu
hmotnost 170 kg
výška sedla 815 mm
Vše čerpáno z časopisu Motocykl 2,3,8/98, 3,8/99 3,8/00 a Supermoto 4/98 a 12/99
A pro šťouraly: nikdo není dokonalý a při přepisu se lze seknout
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
Cosmogagy>Lucky-R1> diky za upozorneni, blejd je to krasny ale prece jen, tenhle model beru jen okrajove, nejpravdepodobnejsi je pro mne 98/99 a pokud vyjdou penize tak se budu rozmyslet i nad 00/01.. ale spis to vypada zatim i podle toho co tu bylo receno na tu 98/99...
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat
pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu
Corela91>pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku a musim říct že ta motorka mě vzala za srdce.. jak na běžný ježdění tak na kalup na dráze byla perfetkní.. parádní motor a hlavně brzdy.. nechalo si na ní i slušně cestovat, dát porci 200-300 km při dlešim výletě zádnej problém.. na dnešní dobu je to takovej kompromis.. a dají se sehnat už za hodně pěkný peníze..
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu
zdarec, diky moc za radu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
navic celkem podstatny aspekt, finance budou zhruba tak akorat presne na to abych koupil hezkou 929, ale nezbyde mi pak nic na pripadne opravy, gumy atd.. takze i z tohoto ohledu si myslim ze pro mne bude lepsi koupit levnejsi 98/99 aby mi i neco v kapse zustalo jako rezerva
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
george.cz>Cosmogagy> ať už koupíš jakéhokoli Faryka, budeš spokojený. Pokud nějak zásadně neřešíš vzhled, tak se výborně svezeš i na starších ročnících. A na kecy typu "jedině ..., protože všechno ostatní je shit" se vykašli zvysoka, protože pokud jsi šikula a nemáš v rukách a v gatích nasráno, s leckterou mladší vytuněnou máňou si vytřeš výfukový otvor.
souhlasim s tebou ze se vyborne svezu i na starsich.. mam ted CBR600f rv 96, a na to ze je ji uz 13 let tak je to porad skvely svezeni a umi natrit i novejsi kousky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...
nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)
Corela91>já měl prvního blada 92ku a na toho jsem skočil z jawy 350 a uplně v pohodě.. toho skoku se neboj, to je to nejmenší když nejsi pako bez rozumu...
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...
nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)
no ja prave pocitam ze vic nez 70 dohromady asi nedam.. a to mi vychazi tak na toho 98-99 s tim ze si necham na servis... 929 se da za to koupit taky, ale s tim ze mi nic na servis nezustane...
jinak teda, skoku vykonoveho se nebojim, myslim ze v hlave nasrano nemam a jdu po kubaturach pekne postupne od padiny pres pullitra a sestku...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
[url=
[url=
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Corela91>tak pokud máš 70 tak jdi do 929 za tyhle peníze už koupíš slušný kousky, a z jara budeš mít z čeho vybírat.. za tyhle peníze chodili celej letošní rok a že někdterý vypadaly fakt parádně.. příští rok to půjde zase o něco dolu.. a i tak lepší jít 3x na víc na brigádu a přividělat bůra kterýho dáš do případnýho srevisu a koupíš si o level vyšší motorku.. i když teď koukám na motoinzercei a některý 98/99 jsou fakt krásný, akortá předražený
nevim covece, co se tak divam na motoinzerci, tak 929 zacinaji prave okolo tech 70, a pak to jde nahoru... myslis ze je idealni koukat prave na ty uplne nejlevnejsi z nabidky?? aby to nebyly spis vyrachtane sunky, s tim ze treba za 60 koupim 98/99 v super stavu a jeste zustane 10 na opravy??? nebo myslis ze i ty nejlevnejsi 929 za 70k budou v dobrym, prakticky bezinvesticnim stavu??
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jinak s tim tvym Gixxere, mno sice Suza u mne zrovna nevede, ale na fotkach v profilu vypada ta masina dobre, a u tebe bych veril ze je opecovavana a v dobrym stavu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
edit: a taky by byla otazka jak moc je odrena
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 22.11.2009 13:25:27
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
a tady starej inzerat, kterej uz neobnovuju. jsem si rikal, ze za ty prachy si ji radsi necham.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsx-r-1000-124710.html
mno ja motorky moc nemyju.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
kazdopadne za servis nedavam malo. jezdim. tu motku jsem koupil v unoru/breznu? u dava za 90, fakt pekna. od predchoziho majitele mela vyrablovanej vyfuk, ja jsem ho jeste kus zbrousil (viz fotky), muzu mit novej homologovanej titanovej mivv asi za bura.
toz tak. a co bych delal s penezma? aaale, koupim si ovci kuzi na hrosi sedatko a pojedu na dovcu do turecka/jordanska.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
mno vsechno stejne bude zaviset na tom kolik nasetrim, a taky za kolik se mi podari prodat moji sestecku... ale pokud ceny jeste malinko spadnou, tak by to pristi rok mohlo na tu 929 vyjit....
kurna proc se nedelala technika z 929 v kabatku 98/99
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |