Motorka: H-D Sportster 883R - 2007
Úpravy: Screaming Eagle kit sání, S-E koncovky výfuků, Power Commander III + O2 eliminators, S-E svíčky (performance triple platinum), S-E těsnění svodů.
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
ty tam máš 31kw a 60Nm ... ikdyby to bylo na zadním kole, tak je to málo .. nezabil si spíše těma úpravama nějakýho koně ??
V hospodě bych to radši neříkal
Viz jine tema zde: me jde spis o to, aby se vsichni otaceli za randalem, nez aby to dobre jjelo
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
Jinak máš dost chudou směs
až 15:1 při plným plynu, no fuj
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
To Jurawood: ja myslel, ze ideal (lambda=1) je 14,7:1; pro vyssi vykon trochu bohatsi, pro nizsi spotrebu trochu chudsi...proto mi to prislo celkem v pohode, hlavne nad 4tis. otacek na tom stejne v podstate nejezdim...harle, harle, harle...
Naposledy editováno 13.11.2009 10:51:32
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
A dik za zastani, ja se tu v zadnem pripade nechci srovnavat s nejakymi R1pico a jejich 250 koni pri 19000ot. , me slo o to, jestli je prubeh momentu a smes v poradku a to se mi zda, ze je, ale klidne piste, ja se to jevi vam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu
Jurawood>když vidím výkon čoprů musím vždycky kroutit hlavou, tolik masa a takovej čajíček
Jinak máš dost chudou směs
až 15:1 při plným plynu, no fuj
Ty někde poznáš, kde má a kde ne plný plyn?? Já to asi v tom grafu přehlídnul.
Teckie>Tak to se omlouvam za castecnou neviditelnost - proto jsem nechapal FiZzeRovu reakci - a dekuji Stevovi za zviditelneni pro vsechny.
To Jurawood: ja myslel, ze ideal (lambda=1) je 14,7:1; pro vyssi vykon trochu bohatsi, pro nizsi spotrebu trochu chudsi...proto mi to prislo celkem v pohode, hlavne nad 4tis. otacek na tom stejne v podstate nejezdim...harle, harle, harle...
Je to chudé skoro v celém rozsahu. A Haryky jsou na to obecně trošku háklivější, určitě bych obohatil.
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
Radeoon - tyhle motorky o výkonu nejsou, navíc vsadím boty, že ta Tvoje dvacka nemá krouťák 55Nm na zvýšenej volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
2 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu
Me opravdu zajima spis jak je s tou bohatosti smesi. Nevite jak se to na Dynu promeruje? (bohuzel jsem u toho nebyl). Myslim na ktery rychl. stupen, kolik plynu, z ktereho vyfuku se bere krivka bohatosti - nebo prumer? atd.
Jurawood> Mas s PC nejake bohatsi zkusenosti? Na HD jsou tam 2 mapy - na kazdy valec zvlast, zadni valec PC obohacuje vic a nerad bych to nejak pokonil. Nemas zkusenosti s aplikaci "Accell Pump Utility" k PCIII?
lewisss>jo hoši většiná z vás je dost vedle.při měření na Dynu vyjde hodnota vždycky menší než píše vírobce.a je to o 5 až 7 koní mín.je to tím že ve fabrice kde testujou motory a měří je,jim dají ty nejlepší podmínky pro chod a ty nejdou v normálním provozu,klimatu atd dohnat.Byl sem na Dynu s ČZ 250 513 a že má napsáno 35 koní tak bylo naměřeno 28 K a 32 Nm. při 6445 ot/min. Výkon navýšen o -1,6% podle Čsn. takže nějaký keci že má na dváce21 KW je ve skutečnosti pěkná blbost.jak je to u hodně malých kubatůr nevím ale tohle je fakt.
hlavne se ve fabrice meri uplne jinak.. a pak se stejne namerenej udaj koriguje podle vsech moznych norem... takze cislo samo o sobe moc nerika...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu
Němec>tak tu ale někdo vysvětlete jak je to s tou bohatostí, jestli 14,7 jako uváděnej ideální poměr je podle vás chudá směs.. ??
Radeoon - tyhle motorky o výkonu nejsou, navíc vsadím boty, že ta Tvoje dvacka nemá krouťák 55Nm na zvýšenej volnoběh
jelikoz je to namerene pri dynamicke zkousce - akcelerace tak je to celkem chudy asi... pri te akceleraci by to melo byt bohatsi asi..
Teckie>Prosim, nepiste, ze je ten vykon malej, ze HD je sr... atd., ja si tu motorku nevybiral kvuli vykonu (jako asi nikdo, kdo ma HD).
Me opravdu zajima spis jak je s tou bohatosti smesi. Nevite jak se to na Dynu promeruje? (bohuzel jsem u toho nebyl). Myslim na ktery rychl. stupen, kolik plynu, z ktereho vyfuku se bere krivka bohatosti - nebo prumer? atd.
Jurawood> Mas s PC nejake bohatsi zkusenosti? Na HD jsou tam 2 mapy - na kazdy valec zvlast, zadni valec PC obohacuje vic a nerad bych to nejak pokonil. Nemas zkusenosti s aplikaci "Accell Pump Utility" k PCIII?
meri se to tak ze se da lambda sonda do vyfuku... tenhle vyslednej graf je na plnej plyn, samo ze pri ladeni mapy se delaj i jizdy na castecne otevreni klapky.. treba po 10procentech...
jestli je pro predni/zadni valec jina mapa tak idealne by melo byt jedno mereni s lambdou v jednom, druhe s lambdou v druhem vyfuku... pokud jsou spojene - vetsinou se to dela na dobre vysledne AFR.. presnost mereni afr zalezi na presnosti lambda sondy + kontroleru...
accel pump utility je akceleracni pumpicka.. umozni ti tam pri prudkem pridani plynu vstriknout jeste dalsi palivo navic.. tzn tady v tom pripade by se projevila jen na zacatku grafu nejspis....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu
Blackbirdos>Ty někde poznáš, kde má a kde ne plný plyn?? Já to asi v tom grafu přehlídnul.
no jestli je to graf kterej mu dali jako "vysledek" ladeni tak je celkem jasny ze by to mel byt plnej plyn....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 6 | 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr |
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 12 | 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein |
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R | Honza-Pce | 19 | 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110 |
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R | JakobR | 1 | 26.7.2017 v 09:22 b0b4n |
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R | maro81 | 6 | 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV |