Přesunuto z Smetiště
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S
Já se tady ptám proto, že spousta lidí, možná hustoktutostřelců, to odsuzuje.
6ena ho vlastní a myslím, že je to dobrý stroj.
3 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
a jak tu koluji "zarucene" informace ze motor se po 50tkm rozpadne, tak to je naprosta pejcovina
ale mluvím za sebe a je spousta motorek co mi nesedla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S
málokterá motorka je tak vhodná pro začátek jako právě SV. Kluku vážně tu říkáš blbosti. SV 650 je pro začátek daleko vhodnější než 4V 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S
GRASSEL>Cosmogagy> ale celkem mě rozesmála věta že to není vhodný pro začátčníky
málokterá motorka je tak vhodná pro začátek jako právě SV. Kluku vážně tu říkáš blbosti. SV 650 je pro začátek daleko vhodnější než 4V 600
a duvod proc je SV vhodnejsi?? nez treba takove XJcko??? samozrejme sem nemyslel masiny typu R6 apod osobne jsem jel jak na SV a na lenivym ctyrvalci XJ a Bandit.. a oba ty ctyrvalce jsou podle mne daleko daleko vhodnejsi, protoze jsou hodnejsi a motor jako takovy odpusti radu chyb a dovoli jet zacatecnikovi v daleko sirsim rozsahu otacek nez SVcko, ktere ma ten motor daleko ucukanejsi a takovy "akcnejsi"...
edit: P.S. je samozrejme spousta masin co jsou min vhodny nez SVcko, ale nemuzes poprit ze je spousta na zacatek vhodnejsich... a podle mne vcetne nekterych hodnych ctyrvalcovych sestek
Naposledy editováno 19.11.2009 10:15:30
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
K3, aneb verze z roku 2003, se od verze 2002 liší opravdu zásadně, nové je prakticky všechno, až na motor, ten je stejný, jen má místo karburátoru sříkačku. Ale co ostatní kousky od verze 2003?? každej rok je něco jinak, a tady je přehled toho co.
K3 nový model, žádné změny vše je prostě nové
K4
"S" místo nípisu Suzuki na nádrži (někdy ještě suzuki, zatím ověřeno na sv1000).
Pod zadíim sedlem jsou pojistky - uprostřed prostoru pro věci.
Nářadí je schované pod blatníkem zadniho kola v přihrádce. U K3 hned pod sedlem uchycené gumičkou.
Posez je nižší
Jiný tvar sedla
Jiný tvar krytu pod sedlem. Nádržka s brzdovou kapalinou je zařízlá do krytu ve tvaru L. U K3 je kryt rovný, jen s malým zářezem.(SV1000K3 ma K4 zářez).
Odrazka na zadním blatníku je nad značkou. K3 ji má pod značkou.
Řadička je namotovaná pod stupačkou, kdežto K3- ji má spolu se stupačkou.
Stojánek je s tyčkou. K3 má podkovu.
Přidán převodník katalyzátoru.
Senzor nožníi brzdy pod nádržkou brzd. kapaliny na přepákování, kdežto K3 má senzor zezadu na rámu.
K5
Černý rám.
Černá kola
Nové tacho (asi z litru) pohledově stejné, uvnitř jiné .
Nový magnet (váleček) ve snímači rychlosti, 2x vic magnetů.
3D S na nádrži.
Lehčí rám a zavěšení kol, které bylo také upravené.
K6
K7
2 svíčky na válec
Lambda sonda
Otáčkoměr má bílý podklad a jiný font písma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S
nevím, ale na zatáčky je to fakt jednička- dle mě teda.. jezdil jsem s rrkem,fkem,ninjou atd.. a vždycky jsem jim ukázal mou prdel rovinky, to ne, to esvo ztrácí, ale 180 tam je celkem rychle, pak už to nejde.. ale kolikrát pojedeš tak rychle
vidle je fakt na hovno, proto jsem tam hned nechal dát 15ku olej a bylo po problému
pokud bych si koupil ještě nějakou motorku k cest. enduru tak asi esvo, za ty prachy je to super stroj
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S
GRASSEL>Cosmogagy> u tohodle objemu neplatí - hlavně je to dvouvál a např. tvoje CBR ačkoliv není podvozkem zrovna špička tak je to úplně jinej level než SV 650 a nějaký že by to sv natřela kdejakýmu čtyřválci je mimo mísu.
Ja myslim ze vsichni vime ze SVcko je rozpoctovej stroj a taky se v roce kdy jezdilo to CBR600F prodavalo urcite aspon o 50 000 levnejc. Proste je to motorka na nauceni a trochu vyblbnuti ale srovnavat to s jakoukoli sportovni motorkou je kravina. Na to SVcko vazne nema. Jo a jeste na rovinkach SVcko vazne nestiha ale v tech zatackach s tim jde pojezdit ledasjakej ctyrvalec a ne ze ne.
Jinak ja sem s nim spokojenej. Sice uz mi chybi par koniku, pred zatackou na brzdach se to vlni a neovlada se to mozna tak ochotne jako sporty, ale co sem jel na hornetu a na fazeru tak ani jedna mi nesedela tak jako SVcko. Proste se mi libi ze to jede uz dole a ne jen v otackach, je to o hodne hravejsi nez treba ten fazer a za tech 60 za kterejch sem to tenkrat koupil je to asi vazne nejvic muziky co mohlo bejt. Co bych vytknul asi nejvic sou u Ska predni svetla ktery sou vazne na pikacu. Brzdy sem vycistil a rozhejbal a dobrzdovat se zadnim kolem ve vzduchu neni problem. Ja sem s nim spokojenej.
sam za sebe muzu smele rici,ze ani ted mi nejak teda ty kone nechybi,radne to vytacim do 10.500 a neprijde mi ,ze by to hned v 9000 ot ( 52kw) zhasinalo,motorka zrychluje,jen ne uz tolik jako o 2-2.5 t ot.nize,ale jede to solidne.sam za sebe bych prodlouzil kvalty,znatelne a hlavne vyresil ucinnost dalkovych svetel-protoze to je zasadni tragedie
nevsiml jsem si zadneho zasadniho vlneni,predni brzdy vzdy pobraly to,co nezvladla komprese motoru a podrazeni,dale se mi asi jen 2* stalo,ze pri rychlem podrazeni ve vyssich otackach se na chvilincicku driftlo zadni kolo,ale nic z ceho by clovek mel..
na zacatek vyssi kubatury rozumna volba ( ja prestupoval z NSR 125 ).pokud je cloveku 21 a vyse a ma jiz RP na neomezene,je to dle mne vyhodnejsi nez jit treba na GS,ER,CB.. ( v 18 ti je zas vyhodnejsi ten trojlistek...)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |