1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)
Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.
Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.
A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.
A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved
Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08
takze vlastne to co je popsany v manualu je o tom jak si z hadic senzoru udelat hadice pro merak... nejspis si tam neco odpojil.. a neucpal, saje si to po tom odpojenem zarizeni...
kdyztak manual na TLR mam...
1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
Čeho tím dosahuju ? Díky
Raisidlo77>Předpokládám že VCVS senzor je ten konektor od káblů, který snímaj polohu škrtících klapek... může mi někdo říci, proč se píše o jeho odpojení, proč se doporučuje jeho odpojení (třeba video CarbTune), a v servisu jsem jej nikdy neviděl odpojovat ?
Čeho tím dosahuju ? Díky
ee VCSV je "vacuum control solenoid valve" tzn elektromagnetickej ventil kterej spina "podtlak" kterej hejbe klapkama v airboxu
motorky se vstrikovanim kdyz odpojis senzor klapek tak nepujdou ani nastartovat...
u karburatorovejch si myslim ze to pro nastaveni podtlaku taky nema smysl... ridi to podle toho senzoru predstih...
na video kouknu.. co a proc tam vlastne odpojuji.. nemas link? ze bych to nemusel hledat...
1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
RUTAN>hmm.. a jak se chová motor po tomhle seřízení? Nemám důvod nevěřit továrnímu popisu toho úkonu, ale pokud je výsledek takovýhle, tak je něco špatně. Pokud assasin nenajde nějaké řešení, souhlasil bych s tím napojením na výdechy difuzorů napřímo.
hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...
1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
assassin>hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...
tak nějak bych to asi udělal i já. Ono +- 0,2 bar stejně nejde reálně poznat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.
TAK NĚJAK. měl jsem v rukou kdysi staré RF na seřízení a díky homemade koncovce se sériové nastavení karbecu vůbec nechytalo. Tak se ladilo podle citu tak dlouho dokud to zkrátka nebylo na poslech "tak akorát"
stejně tak na GPZ...tam to bylo ale hodně šílené nastavení:))
1100Virago>RUTAN: ...a nejlepší je to po seřízení ještě doladit citem Já mám taky hrdla spojená šlushadičkou a lidi vedou spory, jestli má být při měření zaslepená nebo ne. Seřizuju to tak nějak kompromisně a pak do šroubu ještě lehce drbnu tak, aby mi šel motor co nejlíp za plynem a otáčky co nejrychleji padaly. Většinou to neudělá ani osminku otáčky.
tak nejak, u TL slysim jestli na volnobeh jdou oba valce stejne ... kdyz synchro udelam podle "ucha" a pak tam pichnu budiky je to ok... vsude jsem se docetl ze je na tohle TL hodne choulostive... ale nevim no...