Edit: Tak už jsem se rozhodl - pro J350/640.
Naposledy editováno 09.11.2009 21:19:26
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
blue-flash>C.J.> přesně to jsem chtěl slyšet
A zvuk mají dvoukomoráky každopádně mnohem lepší, obzvláště po úpravě v TK Moto
Jen se zopakuju, na své 640 mám najeto mnou přes 70tis km a z toho minimálně 1/4 ve dvou. S dvoukomorákama to jede i ve dvou lépe, motor se mnohem lépé vytáčí a jde vytočit minimálně o 500 ot/min více a hlavně při předjíždění není problém rychlosti podržet až do "bezvědomí", motoru to asi nepříspívá, ale raději bezpěčně předjedu s přetočenou trojkou, než abych zůstal v rovině s autem, když přeřadím na čtyřku
Jen mě dost nepříjemně překvapily vibrace, mnohem vyšší než na starších jawách.. ale stačily dva silentbloky ze škodovky, motor vepředu přidělat na rám přes tyto silentbloky a je klid Sice zarytí jawisti tvrdí, že tím rám a celá konstrukce ztratí pevnost, ale seru na to.. Bez kapoty se to nad 120 stejně vlní tak či onak, upravovat a trápit motor, aby to jelo 150 fakt nemusím, na tyhle rychlosti jawa není zamýšlená, takže já arději pohodlíčko bez vibrací a rychlsoti nad 120 používám jen po nejnutnější dobu při předjíždění.. Ale spíše se kochám kolem 90-100 km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
C.J.> Kdybych si mohl nechat jen jednu motokru, tak to bude právě jawa.. (VFR promine, ale na Jawu nemá )
To je v pohode.
Naposledy editováno 03.11.2009 17:04:13
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
Sramis>Za mě 640. Má lepší design, jinak řešený úchyt nádrže takže ti to tam nezačne nikde chcát ikdyby nevim co. Plovoucí kotouč je důležitý, já ho měl na pevno a pištělo to jak karosa. A když seženeš s bezkontaktem a klasickym výfukem, uděláš nejlíp. Na ten oilmaster se radši vykašli.. Klidně ať na moto je ale nepoužívej ho. Má to dvě rizika se stejnými následky: 1 porouchá se ti to a nevšimneš si toho a je zadříno. 2 zvykneš si že se o olej nestaráš a snadno zapomeneš doplnit do nadržky a zadřeš ho. Když budeš mixovat rovnou do nádrže máš jistotu že tam bude vždy. Tak ať se ti daří
Zase jeden co nevěří Oilmasteru ...kura, vždyť ty čerpadla jsou japonské Mikuni, tak proč ta nedůvěra. Pokud je dobře seřízené a funkční, tak není důvod mu nedůvěřovat. A když je uživatel takový ňouma, že zapomene dolít do nádržky olej, tak dobře mu tak. Kdybych měl na třindě Oilmaster - tedy ještě když jsem ji měl - tak bych byl nadšený. Protože když se člověk chtěl jen tak projet - nebrat si sebou nějaký batoh, kufr apod. -, musel neustále řešit kam dát flaštičku s olejem, pořád to do něčeho přelévat, strkat to do L boční kapsy apod. a hlavně sebou tahat pořád hadr, aby si mohl utřít ruce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
2stroke> ...kura, vždyť ty čerpadla jsou japonské Mikuni, tak proč ta nedůvěra...
No , právě proto!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
C.J.>A zvuk mají dvoukomoráky každopádně mnohem lepší, obzvláště po úpravě v TK Moto
Jen se zopakuju, na své 640 mám najeto mnou přes 70tis km a z toho minimálně 1/4 ve dvou. S dvoukomorákama to jede i ve dvou lépe, motor se mnohem lépé vytáčí a jde vytočit minimálně o 500 ot/min více a hlavně při předjíždění není problém rychlosti podržet až do "bezvědomí", motoru to asi nepříspívá, ale raději bezpěčně předjedu s přetočenou trojkou, než abych zůstal v rovině s autem, když přeřadím na čtyřku
Jen mě dost nepříjemně překvapily vibrace, mnohem vyšší než na starších jawách.. ale stačily dva silentbloky ze škodovky, motor vepředu přidělat na rám přes tyto silentbloky a je klid Sice zarytí jawisti tvrdí, že tím rám a celá konstrukce ztratí pevnost, ale seru na to.. Bez kapoty se to nad 120 stejně vlní tak či onak, upravovat a trápit motor, aby to jelo 150 fakt nemusím, na tyhle rychlosti jawa není zamýšlená, takže já arději pohodlíčko bez vibrací a rychlsoti nad 120 používám jen po nejnutnější dobu při předjíždění.. Ale spíše se kochám kolem 90-100 km/h
Správně by měla být u "dvoukomorového" výfuku expanzní komora co nejblíže válci a celý výfuk by měl jít rovně dozadu - žádný ohyb (viz. letecké modelářské 2T motory) - potom to má největší vliv na zvýšení výkonu...popravdě řečeno, klasické výfuky jsou lepší - musíš sice každou sezonu vyměnit ty klingeritové vložky (někdy i 2X) a výfuk vyčistit od karbonu...ale stejně s ní jezdíš okolo 90 km/h, tak na co dvoukomoráče...navíc spotřeba jde automaticky o 0,5 l nahoru a pod 5 l/100 km se nedostaneš...ale tak taky jsem je chtěl....no ale kdybych si kupoval další třindu a předělával ji na cafáče, tak si vyrobím výfuky vlastní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
DMC.motobiker>No , právě proto!
Ty nemáš rád rejži, ty špageťáku?
2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
a nechápu co bys chtěl měnit na laufech, já na ně nešahám a jsou v pořádku, neni s něma potřeba nic dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
podivej se paradni 350 vypada fajne zalezí jen na tobe a do toho kotouče bych sel i s tim VAPE jinak opravdu zaleži na tom předchozim majiteli ten muj majitel už je v duchodu a stou moji třindou jezdil každy den do roboty tet ma kolem 65tis nalitano a musim zaklepat furt v pohode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
memphis.unv>2stroke> ty vole ty děláš jakoby na třipade nebylo pod sedlem místo, doma mám litrovky m2t a vždycky si do půllitrové petky bez prolisů naliju tak na 12 litrů plus malá rezerva, vypustím vzduch a dám to pod sedlo těsně před světlo, hadra může byt třeba u baterky
a nechápu co bys chtěl měnit na laufech, já na ně nešahám a jsou v pořádku, neni s něma potřeba nic dělat
No jo, jenže když máš u pod sedlem před zadním světlem ještě lékárnišku a v boční kapse nářadí, tak tam moc místa nemáš ...ty leješ do 350 m2t, no styď se, máš velké fůůůůůj ....já jsem jezdil na mineral Shell Advance SX či jak se to jmenuje - litr stojí asi 105 kč...což je třeba proti Castolu TT (200 kč a více) hodně slušná cena...motor byl vevnitř krásně čistý (tím myslím samozřejmě kliku, píst atd.)..
JARYN350>2stroke> Japonské? :\ Vždyť koupili od nás licenci.
Abych tě opravil: nejdíve nám to ukradli a pak od nás koupili licenci ...jako ve všem s jawou - honda ukradla jawě automatickou spojku, nebo celá éra GP 500 - japonci a jejich 2T V4 motory - kopie 2t V4 250tky Jawy Billa Ivyho a Silvia Grassetiho...holt Japonci...ja těm oilmasterum ale věřím, Japonci jsou hodně pečlivý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
a s m2t su naprosto spokojené, zaprve to bohatě stačí a zadruhý je to narozdíl od "kvalitnějších olejů" bezpečný. vzpomínám si když mně kdosi říkal že jí chtěl udělat dobře takže jezdil na jakousi zelenou husqvarnu, polosyntetika, pré 1:50. jezdil pré neustále, mašinu garážoval a když začala po roce zlobit tak rozpůlil motor a zjistil že má zrezlý ložiska na klice!! tak pré udělal GO, začal lit m2t a už jezdí bez problémů
se zanášením taky problémy nemám, nemůžu si na m2t stěžovat. vlastně ani říct jediný křivý slovo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
memphis.unv>2stroke> je tam místo. nářadí, žárovky, svíčku, faju a já nevim co ještě mám normálně v levým kastlíku, za baterkou je zešikmené prostor a v něm mám lékárnu, přes to hadru a malou petku s olejem vzadu pžed světlem. dozadu se vešly aji dvě petky, to mám vyzkoušený.
a s m2t su naprosto spokojené, zaprve to bohatě stačí a zadruhý je to narozdíl od "kvalitnějších olejů" bezpečný. vzpomínám si když mně kdosi říkal že jí chtěl udělat dobře takže jezdil na jakousi zelenou husqvarnu, polosyntetika, pré 1:50. jezdil pré neustále, mašinu garážoval a když začala po roce zlobit tak rozpůlil motor a zjistil že má zrezlý ložiska na klice!! tak pré udělal GO, začal lit m2t a už jezdí bez problémů
se zanášením taky problémy nemám, nemůžu si na m2t stěžovat. vlastně ani říct jediný křivý slovo
Tak naštestí ten motor snese hodně, tak se tam dá lít klidně i Lukana
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
m2t je pro ten motor aji tak luxus a "kvalitnější" olej stejně nepozná
navíc m2t je klasika a já jako konzervativec mám klasiku rád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
jinak nejlepší efekty dělá po chvilce plynu na doraz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
memphis.unv>blue-flash> jo jo, nádherně voní, to je něco úžasnýho když mám bundu načuchlou, pověsím si ju tady a vůně spálenýho m2t se rozlije po pokoju
A není to náhodou zdraví škodlivé???
Naposledy editováno 03.11.2009 19:44:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
memphis.unv>DMC.motobiker> ...to je jakoby ses ptal jestli neni pasivní kouření když je hospoda někomu cétit z hadrů
No a není? Né jen tak škádlim , taky mám rád vůni benzínu...
Naposledy editováno 03.11.2009 19:52:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |