Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky
Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
- to by byly ty širokoveřejnostní požadavky:)
raptor je největší krasavec, Z1000 nejvíc utočená s nejširším polem použitelných otáček, tuono a asi aj SV mají hutný střed, který mají lidi rádi tak 50 na 50.
fazer mi přijde nemastný neslaný, ale pojede, má ho sused a je to raketisko, ale takové bezkulové.
tady přichází okamžik preferencí v2, 4v, b2(boxer)
takže v tento moment jde o tvoje pocity, ve výsledku vlastně o nic jiného u motorky nejde, nebo by nemělo jít
někomu sedí nekomu ono, s žádnou z nich neuděláš chybu, kvalitou jsou všecky stejné, jen mají různé osobnosti.
a co se týče mě, já mám toho nejtěžšího, nejmíň koňovitého, a mě nejmilejšího
tady vidíš, že výběr je jen na tobě, pač dalších deset přispivatelů by za toho mojeho trachtora nedalo ani zlámanů grešlu:)
holt povoz se, obhlédni, to sou ty dvě nejdůležitější věci, ve výběru ti nikdo nepomůže, pokud neváháš mezi 1098 a yamasaki
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Jinak k modelum ktere ve vyberu nejsou.
- Speed triple, buell - určitě skvělá mašiny..ale..prostě se mi nelíbí..nechci je nikomu hanět, ale ted design mě prostě neoslovil.
- Griso, Breva, cb1000r - určitě by ve výběru byly, ale jsou prostě moc nové, a cena je pořád kolem 200tisic, což je mimo mé současné finanční možnosti..bohužel..guzziny jsou vůbec zajímavé, ale jejich exkluzivnost způsobuje, že je jich na trhu strašně málo, není moc z čeho vybírat a na pěkný kus člověk narazí podle mě jen zřídkakdy...
- FZ1 - sice nené ve výběru, ale tak nějak po ní pořád pokukuju, problém je opět cena, v relaci lehce nad 100 tisic je jich málo a vetšinou v té(doufám, že nikoho neurazím) hnusné, zelenomodré barvě.
- Benelli TNT - určitě jedna z nejhezčích motorek na trhu, ale co mi říkal jeden její majitel, může si jí pořídít jen mechanik a to já nejsem .
- X11 - na tu jsem zapomněl, proklatě
Naposledy editováno 28.10.2009 07:57:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Peacemaker>tech motorek je miliarda a s popisem bysme tady mohli popsat sileny romany - rozmysli si 2 nebo 4 val, kolik vlastne penez do toho chces dat a jestli adros nebo spis cestovani
Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.
Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím
Naposledy editováno 28.10.2009 08:08:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.
Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím
tak v tom pripade starsi Tuono. ten Baworak je sice fajn, ale aby ti adrenalin strikal z usi, tak to uz musis jet vazne na hrane (=sebevrazedne). sv1000 mi vubec nesedlo, takova nanicovata motorka. z1000 mrtvy na motor. fazer je moc fajn (jel jsem jenom novyho), toho bych bral kdybys chtel spis cestovat. raptora jsem nejel, tipuju neco jako sv.
s kazdou motorkou si uzijes, ale za ty prachy a co od toho cekas bych _ja_ bral tuono.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Peacemaker>tak v tom pripade starsi Tuono. ten Baworak je sice fajn, ale aby ti adrenalin strikal z usi, tak to uz musis jet vazne na hrane (=sebevrazedne). sv1000 mi vubec nesedlo, takova nanicovata motorka. z1000 mrtvy na motor. fazer je moc fajn (jel jsem jenom novyho), toho bych bral kdybys chtel spis cestovat. raptora jsem nejel, tipuju neco jako sv.
s kazdou motorkou si uzijes, ale za ty prachy a co od toho cekas bych _ja_ bral tuono.
Urcite mas pravdu, akorat si tak nejak trochu nejsem jisty svymi schopnostmi, nevim jestli jsem na Tuono dost "vyjezdeny". Proste, jsem si vedom toho, ze Tuono je nelip vybavene, ma nejostrejsi motor atd., ale nejsem si jisty jestli dokazu vyuzit jeho potencial. Jsem zvykly na svych 50kw a i kdyz si rikam ze mi to obcas nestaci, nevim jestli by Tuono nebylo moc velky skok. Proste pojem "mrtvy na motor" muze byt casto dost subjektivni . Jinak, co je spatne na SVcku? Motor to ma kvalitni, v zakladu docela dobrou vybavu, pevny ram...a stejne to byl pomerne "neuspesny" model..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
neuspech velkyho SV? no je to zajimavy, protoze maly se prodavalo a snad i prodava perfektne, kazdej volal po velkym a takhle to dopadlo... asi se ztratila ta lehkost, obratnost mensiho brasky, motor sice kvalitni byt muze, ale prubehem taky nepresvedcil. lidi cekali neco jinyho. jenom s tim "v zakladu dobrou vybavu" fakt nesouhlasim, je to rozpoctovka, stejne jak malej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.
Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím
kua, tak ještě v létě si chtěl něco na ježdění dálnice Brno - Praha
každopádně to nebude takový škuban jako tuono, holt je to víc pohodovka, která ale dokáže jet, a ten podvozek je dost mimo normální konvenční podvozky ostatních motorek. je prostě geniální.
před tím jsem měl sv650, které zrovna podvozkově(vidla tlumič) nebylo nejlepší, ale báwo byť je oproti mojemu Sv o osm let starší, tak je na daleko vyšším levelu, a dovolím si s ním daleko víc, a serpentýny kvuli tahavému motoru dohromady se super podvozkem jedna velká lahůdka.
prostě vyzkoušej a uvidíš.
co jsem chtěl říctm báwo není ani designově ani výkonem tam kde tuono, ale furt je to dvouvál přes litr co když zatáhneš tak jede jak lokomotiva (rozuměj silou, i tím že jak po kolejách)
Naposledy editováno 28.10.2009 10:42:32
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 37 | Dnes v 16:08 Marius_789 |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |