1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
prackarr>Já u vzducháču v zimě překryju spodní díl válce. Většinou lepenkou. Hlavu nechám odkrytou. Pomáhá to. Tplo se samo rozmístní,takže nehrozí,že by se hlava podchlazovala,a válec přehřál.
jak velkou cast zakryvas? Nemas nahodou nejakou fotku? Diky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
prackarr> ...překryju spodní díl válce...Hlavu nechám odkrytou....
Drake89>jak velkou cast zakryvas? Nemas nahodou nejakou fotku? Diky
chápal bych to tak, že zakrývá válec od spodní části až to po vršek.. to je tam co začíná spodní část hlavy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dva_hrnce>chápal bych to tak, že zakrývá válec od spodní části až to po vršek.. to je tam co začíná spodní část hlavy
jakékoliv zakrývání je na hovno trubko,na co by tam byl termostat? I olej jde do chladiče přes termostat,jen se to dýl ohřívá,jinak se motor ohřeje na provozní teplotu i v zimědva_hrnce>chápal bych to tak, že zakrývá válec od spodní části až to po vršek.. to je tam co začíná spodní část hlavy
motocvok - vysvětlíš mi prosím,proč jakékoliv zakrývání je na hovno trubko ?? Nějak nechápu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>jakékoliv zakrývání je na hovno trubko,na co by tam byl termostat? I olej jde do chladiče přes termostat,jen se to dýl ohřívá,jinak se motor ohřeje na provozní teplotu i v zimě
no spravne by to tak melo byt, ale mam dojem ze to vyrobci "sidi" a u olejovyho okruhu casto termostat chybi a jde to pres chladic natvrdo...
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dva_hrnce>Taky si myslim že termostat nemám ani na Brevě ani nebyl u GSX600F..
na olejovým okruhu skutečně není termostat...
jedinej bonus zakrytí hlavy alobalem vidím pouze v případě že se pod alobal připlete "omylem" třeba klobáska
illMedvědGuzzin>na olejovým okruhu skutečně není termostat...
jedinej bonus zakrytí hlavy alobalem vidím pouze v případě že se pod alobal připlete "omylem" třeba klobáska
joo specialni svody s grilem pripadne kavovarem....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Němec>motocvok> ale neohřeje - jak píšu na předchozí straně - v mrazech se nad 60 nedostanu při běžným provozu. navíc určitě bude záležet jestli se jedná o nějakou kapotu, co má motor schovanej zepředu, nebo motorku, která má celej motor na ráně a studenej vzduch při jízdě hezky chladí..ne? a taky na provozních otáčkách danýho motoru, ne? počítám čím míň motor točí, tím hůř se ohřeje na potřebnou teplotu.. ?
Tak do takového extrému jsem to nikdy nehnal,já jak je pod nulou tak na to kašlu,myslel jsem počasí jako je teď a tam to termostat pohlídá zcela jistě,zkoušel jsem to naposledy dnes.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
illMedvědGuzzin>na olejovým okruhu skutečně není termostat...
jedinej bonus zakrytí hlavy alobalem vidím pouze v případě že se pod alobal připlete "omylem" třeba klobáska
Naposledy editováno 23.10.2009 19:07:09
2 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
a stejně si myslím že tam žádnej neni, olej cirkuluje přes chladišč od startu motoru pořád..
Letos jela Breva 26km na jedničku v 37°C ve stínu, myslím si že je ta chladící soustava předimenzovaná a při běžném ježdění v našich podmínkách se na 90 dostaneš v létě při kochačce..
schválně koupím teploměr místo špuntu od oleje a uvidíme, fakt by mě to zajímalo..
motocvok>Ta černá věc na propojce mezi hadicema pod chladičem kupodivu není robertek pro malé holky ale termostat,který podle teploty pustí olej buď do chladiče,nebo rovnou do vratné hadice,je to na Guzzině i na HD
moto mám 40km od sebe, nechci se hádat, ale žádnou černou věc si nevybavuju..
dva_hrnce>hele mě by stejně zajímalo na kolik se guzzi v tomhle počasí ohřeje, ale víc jak 70°C bych neřekl a tam termostat nemá co hlídat
a stejně si myslím že tam žádnej neni, olej cirkuluje přes chladišč od startu motoru pořád..
Letos jela Breva 26km na jedničku v 37°C ve stínu, myslím si že je ta chladící soustava předimenzovaná a při běžném ježdění v našich podmínkách se na 90 dostaneš v létě při kochačce..
schválně koupím teploměr místo špuntu od oleje a uvidíme, fakt by mě to zajímalo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>Ta černá věc na propojce mezi hadicema pod chladičem kupodivu není robertek pro malé holky ale termostat,který podle teploty pustí olej buď do chladiče,nebo rovnou do vratné hadice,je to na Guzzině i na HD
ukaž mi ho na V11 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
illMedvědGuzzin>ukaž mi ho na V11 :)
něco tam být musí,to by se to ohřálo po padesáti kilometrech i v létě1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
No a v autě jsem si musel chladič zakrejt už ted protože i v létě jsem měl problém dostat se přes 70, a když tam mam malou teplotu tak to děsně žere :\
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
termostat nevidím..
[img]
[img]
Hujer>U dvácy nešlo jinak než zakrejt oba chaldiče kartonem aby se to alespon přijatelně prohřálo(jezdili jsme kolem -10), ale ta nemá termostat.
No a v autě jsem si musel chladič zakrejt už ted protože i v létě jsem měl problém dostat se přes 70, a když tam mam malou teplotu tak to děsně žere :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>dva_hrnce> něco tam být musí,jinak by se to nikdy neohřálo,tím že zakryješ válec ničemu nepomůžeš,něco musí hlídat jakeš takeš stabilní teplotu
myslím že tyhle motory si jakež takež teploty hlídaj tím jak jsou navržené )počet žeber, velikost chladiče atd. ) prostě to maj spočítaný a v běžném provozu je to z velký části podchlazený..
já třeba cejtím že motor topí pokud mu dávám někde napít - do kopce zatáčky atd.. při normálním přesunu od někud někam z něj moc tepla nejde..
Naposledy editováno 23.10.2009 19:40:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>dva_hrnce> já mám mezi hadicema 4 a 6 propojku s termostatem
mezi hadicema propojku? vždyť to teče od někud někam dokola, ne? když by byly propojený, tak to nebude fungovat.. bůh ví co tam máš, zkusim ještě najít obrázky přímo ze sportky..
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dva_hrnce>myslím že tyhle motory si jakež takež teploty hlídaj tím jak jsou navržené )počet žeber, velikost chladiče atd. ) prostě to maj spočítaný a v běžném provozu je to z velký části podchlazený..
já třeba cejtím že motor topí pokud mu dávám někde napít - do kopce zatáčky atd.. při normálním přesunu od někud někam z něj moc tepla nejde..