Téma: Rozdíl mezi tdi gt a tdi...
 
13.10.2009 v 19:10
Čau klucí,potřebuju poradit,chci si kupovat auto,nejspíš golfa 3 a na netu jsem našel tyhle dva typy co chci,jaký je rozdíl mezi golfem 3 1.9 TDI GT a golfem 3 1.9 TDI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:40 | Nahoru | #61
assassin> jo takhle podobně jsem poslal formana do strouhy na šotolině, naštěstí asi 20 cm od stromu takže škody minimální. Ale to byl ještě čerstvej řidičák a neměl jsem zkušenosti abych to mohl zvládnout, asi bych to nesrovnal ani dneska. Ale co vím tak teorie říká držet směr a plyn a zadek se srovná sám - u předokolky teda.

Naposledy editováno 15.10.2009 11:40:33

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:44 | Nahoru | #62

Stev>assassin> jo takhle podobně jsem poslal formana do strouhy na šotolině, naštěstí asi 20 cm od stromu takže škody minimální. Ale to byl ještě čerstvej řidičák a neměl jsem zkušenosti abych to mohl zvládnout, asi bych to nesrovnal ani dneska. Ale co vím tak teorie říká držet směr a plyn a zadek se srovná sám - u předokolky teda.



jj tam v tom primem smeru byl ale strom... a navic sem zrovna mijel auto v protismeru... mozna sem mel zkusit pridat plyn jestli by se to nevytahlo(jel sem konstantni co jsem mel pri najezdu do te zatacky, takze spis jen tak lehce aby to moc nebrzdilo motorem)... ale moc tomu neverim, s tou oktou sem tohle zazil vickrat a z toho pretacivyho smyku se ji nejak rozumne zpatky do smeru nechce...

ja to provedl tak 2-3roky zpatky... takze s cca 7-8let praxi a cca 200tis najetejma... debil no:)

Naposledy editováno 15.10.2009 11:45:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:51 | Nahoru | #63
assassin>Potěš koště, bych měl asi na trenkách dobré škrtátko! Já se přiznám že s autama jezdím vždy hodně pod jejich limit. Popravdě, nic mi jejich rychlé řízení nepřináší. Je to odtažité, člověk necítí přímo ten podvozek jak pracuje, nehýbe se přitom, jen pasivně sedí, šlape na plyn, vrtí volantem a spoléhá, že to buď podvozek zvládne nebo ne. Pro mě stejnej zážitek, jako sex se třemi kondomy vypadající tak, že si lehnu ani se nehnu a vše bude dělat slečna na mě. K ničemu.

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 12:01 | Nahoru | #64

Bludevil>assassin>Potěš koště, bych měl asi na trenkách dobré škrtátko! Já se přiznám že s autama jezdím vždy hodně pod jejich limit. Popravdě, nic mi jejich rychlé řízení nepřináší. Je to odtažité, člověk necítí přímo ten podvozek jak pracuje, nehýbe se přitom, jen pasivně sedí, šlape na plyn, vrtí volantem a spoléhá, že to buď podvozek zvládne nebo ne. Pro mě stejnej zážitek, jako sex se třemi kondomy vypadající tak, že si lehnu ani se nehnu a vše bude dělat slečna na mě. K ničemu.



cece ja sem jezdil se samyma spotrebakama a videl to stejne jako ty - jedes v podstate nadoraz co auto umi tocis volantem a cekas jak si to pobere... ale kdyz zkusis neco sportovnejsiho tak je to docela legrace, ja uz to ted mam na stejno svezeni auto/moto... me to zatim celkem bavi a mit prachy na neco lepsiho jako treba M3 tak bych do toho ted sel, prestoze jeste nedavno sem bral tyhle auta jako zbytecnost....

..taky ve starejch autech se da zazit tahle "radost ze rizeni" mel jsem jednickovyho Gti golfa (bohuzel motor vymenen za obyc 1,6ku) a to bylo fakt uplne super zabavny auto...

... jo a tamta prihoda mela pokracovani... staveli okolo ruzny lidi jestli nepotrebuju pomoc.. jeden nemec me zkousel vytahnout s oktou... ale jen palil spojku na pul plynu, s tim co umel nebyla sance a do auta me nepustil.. tak me prijel vytahnout jeden znamej s RAVkou... na autu vubec zadne poskozeni... o kus dal stala kolona aut na krajnici - mezi nima i ty co mi chteli pomoc, tak pribrzduju, ze se taky zeptam, rana jako prase, v silnici dira s ostrou hranou, jak prselo a tma tak zalita vodou nebyla videt.. tak uz sem stal mezi nima, jedno kolo prorazeny, druhy sice boule ale neuteklo...takze sem jen menil za rezervu... nekteri tam meli obe durch.. a v nedeli vecer ve sluknovskem vybezku schanet pneuservis... no nezavidenihodna situace:)

Naposledy editováno 15.10.2009 12:05:56

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 12:20 | Nahoru | #65
nesmrtelne tema benzin VS nafta

assasin - vis jak oni meri tu spotrebu 4,5 l ? popravde receno jsem na to taky nikdy neprisel, pac kazdy s 66kw TDI mi vzdy tvrdil ze ma spotrebu pod 5 l, potom jsem vyckaval na prilezitost kdy budou potrebovat odvezt kvuli indispozici a hned sup po MAF2 a svete div se vzdy tam bylo notne nad sest litru pripada mi to nekdy ze to maji majitele TDI jako takovou sebechvalu jak perfektne koupili, ale nechapu proc nepriznaji tech sest a pul, podle me i tak hezka spotreba, ale zase nic co by me presvedcilo abych si to koupil

pro toho co tu radil at s tim zajede na emise, ze mu tam zjisti stav motoru - mel jsem v aute praskly pistni krouzek, nejaka vyrobni vada, motor zral litr oleje na 1000km, jel jsme s tim na emise a borec mi rekl ze je motor ve vynikajicim stavu a emise super, mam Euro 4, docela hodne tvrda norma

Naposledy editováno 15.10.2009 12:26:52

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 12:29 | Nahoru | #66

Creck>nesmrtelne tema benzin VS nafta

assasin - vis jak oni meri tu spotrebu 4,5 l ? popravde receno jsem na to taky nikdy neprisel, pac kazdy s 66kw TDI mi vzdy tvrdil ze ma spotrebu pod 5 l, potom jsem vyckaval na prilezitost kdy budou potrebovat odvezt kvuli indispozici a hned sup po MAF2 a svete div se vzdy tam bylo notne nad sest litru pripada mi to nekdy ze to maji majitele TDI jako takovou sebechvalu jak perfektne koupili, ale nechapu proc nepriznaji tech sest a pul, podle me i tak hezka spotreba, ale zase nic co by me presvedcilo abych si to koupil



je to podle jizdiho stylu, my v te dlouhodobe mame kolem tech 5ti...ted se jezdi jen couracky do 10km nebo dlanice-praha...

nejlepsi jsou povidacky o tom jak to nekomu po chipu na vetsi vykon min zere.. teda ne chipu ale powerboxu.. vetsi tlak na railu, ale palubni PC o nem nevi a meri puvodni hodnoty.. tzn palubni PC ukazuje 6litru, ale pri taknkovani se naleje 9 :)

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 12:59 | Nahoru | #67
Já to chci hlavně kvůli spotřebě,hlavně jsem ještě student a můžu mít naftu za 20 kč........

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 13:17 | Nahoru | #68
Já vůbec palubním počítačům a uvedené spotřebě na nich nevěřím. Jezdil jsem se služební octávkou 1,9 66kw, r.v. 96 najeto 360tis a ta ukazovala průměrnou spotřebu od 6,5po 7Litrů a mohl jsem na ni šlapat jak jsem chtěl. Když jsem počítal průměr podle tankování, tak jsem byl kolem 5,5 litrech...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #69
tady to vypada jak kdybych byl jedinej slusnej ridic auta jenom ja
diesel nejede spatne, obcas se vezu v 330d a 535d hamman a vubec bych se za to nezlobil
sice to jezdi za 8-12l nafty, ale tech 280hp(500nm) a 350hp(700nm) jede krasne, nehlede na to ze pri vyuzity takovyhleho vykonu u benzinu je spotreba kolem 30l :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 14:17 | Nahoru | #70

zydro>Já to chci hlavně kvůli spotřebě,hlavně jsem ještě student a můžu mít naftu za 20 kč........



na kterej škole máte naftu za dvacku ?

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 14:47 | Nahoru | #71

motofanda>na kterej škole máte naftu za dvacku ?



To je šmelená nafta z náklaďáků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #72

Lobo>tady to vypada jak kdybych byl jedinej slusnej ridic auta jenom ja
diesel nejede spatne, obcas se vezu v 330d a 535d hamman a vubec bych se za to nezlobil
sice to jezdi za 8-12l nafty, ale tech 280hp(500nm) a 350hp(700nm) jede krasne, nehlede na to ze pri vyuzity takovyhleho vykonu u benzinu je spotreba kolem 30l :\



hele asi starnes draku:) ty uz by sis vozil prdel i v nakonovane dieselove limuzine... to je upadek, spravne to ma mit skorepiny , ram, z Nkoveho vyfuku litat plameny, misto palubky Stacka a na horcikovejch kolech semi slicky..

Naposledy editováno 15.10.2009 14:56:30

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 14:55 | Nahoru | #73

zydro>Já to chci hlavně kvůli spotřebě,hlavně jsem ještě student a můžu mít naftu za 20 kč........



no chce to pocitat... porizovaci cenu, povinne ruceni.. ono za 1,9 uz to dela dost.. kdybys najezdil malo km tak te ta nafta za 20 nezachrani...

taky muzes koupit benzin s LPG a tam koupis litr za 15korun i bez smeliny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 14:57 | Nahoru | #74

assassin>hele asi starnes draku:) ty uz by sis vozil prdel i v nakonovane dieselove limuzine... to je upadek, spravne to ma mit skorepiny , ram, z Nkoveho vyfuku litat plameny, misto palubky Stacka a na horcikovejch kolech semi slicky..


Ze... duchodce se z nej stává, hanba!

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:04 | Nahoru | #75
assassin,bludevil> blbci.. ja nerek ze by to bylo jediny auto ktery bych mel
jen zebych se zato nezlobil, fakt to jede pekne a je to asi jedina nafta ktera by mi mohla domu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:05 | Nahoru | #76

Bludevil>Ze... duchodce se z nej stává, hanba!



ja na nej dlouhodobe pusobim pres ICQ.. chci se svezt v Evu nebo TVR takze dieselovej sedan mu v nejhorsim vymluvim:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:07 | Nahoru | #77
assassin> No tak svezení v TVR bych si řádně taky nechal líbit, vždyť já to ani nikdy neviděl na vlastní kukadla :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:12 | Nahoru | #78

Bludevil>assassin> No tak svezení v TVR bych si řádně taky nechal líbit, vždyť já to ani nikdy neviděl na vlastní kukadla :\



ja sem proti tuscanu zkousel sprint na motorce... na Dlouhy Lhote na letisti, prijeli dva kluci jeden tuscana a druhej Z350...to jakym stylem to zetko proti TVR nejelo.. sem se ze zacatku i bal jestli na sprintu nedostanu od auta (916ka to kdysi s testarosou mela taky nejak fifty fifty) ale na tech 400metru se nastesti nechytalo ani TVR.. ale z jednicky radil tak nejak podobne jako ja(lehce pres kilo) a dvojka mu to slusne rozhejbala ze strany na stranu... pak se tam na letisti jezdi takovej oval... a ty tahly dlouhy drifty.. a ten neskutecnej rev... to se mi tenkrat tuscan hrozne zalibil... ale za podobny prachy M3 jde narozdil od toho pouzit i jako dailydriver no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:16 | Nahoru | #79
assassin> To bych sám nevěřil jak to jede... No ale to m3 je čirá konfekce, kdo má to tvr, tak je vidět styl a né jen ukázat že na to máš. Opravdu už auto-lahůdka...

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #80
assassin> voe dit TVR je idealni dailydriver taky, krasnej tvar, 2sedacky, zrychleni taky slusny, zvuk... no videls vcera

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:21 | Nahoru | #81
Mám jí od kámoše co má kamiony a on jí bere tu naftu na fakturu a ještě bez dph takže v poho,jo a povinný ručení si vezme na sebe tatík co už má najeto jak blázen takže to je levnější.......těd jsem si našel golfa 1.9 TDI GT,má i servisku-asi ho vemu!!!

Naposledy editováno 15.10.2009 15:21:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 15:21 | Nahoru | #82
Bludevil> že vám do toho skáču, já si nemyslím že je m3 čirá konfekce, naopak je to čistě účelový auto kde má všechno svůj smysl a na nic si nehraje. A krásně technicky propracovaný. Ale s tím dailydriverem bych to neviděl tak růžově, ono se to asi dá, ale přeci jen jsou tam jiný servisní nároky a člověka to asi časem omrzí. Jako víkendovka to asi bude vycházet líp i finančně. To jsem si jen vzpomněl na doby kdy jsem četl autočasopisy a hltal story jestli je lepší lambo nebo ferrari

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:06 | Nahoru | #83

Stev>Bludevil> že vám do toho skáču, já si nemyslím že je m3 čirá konfekce, naopak je to čistě účelový auto kde má všechno svůj smysl a na nic si nehraje. A krásně technicky propracovaný. Ale s tím dailydriverem bych to neviděl tak růžově, ono se to asi dá, ale přeci jen jsou tam jiný servisní nároky a člověka to asi časem omrzí. Jako víkendovka to asi bude vycházet líp i finančně. To jsem si jen vzpomněl na doby kdy jsem četl autočasopisy a hltal story jestli je lepší lambo nebo ferrari



ad.M3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:21 | Nahoru | #84

Stev>Bludevil> že vám do toho skáču, já si nemyslím že je m3 čirá konfekce, naopak je to čistě účelový auto kde má všechno svůj smysl a na nic si nehraje. A krásně technicky propracovaný. Ale s tím dailydriverem bych to neviděl tak růžově, ono se to asi dá, ale přeci jen jsou tam jiný servisní nároky a člověka to asi časem omrzí. Jako víkendovka to asi bude vycházet líp i finančně. To jsem si jen vzpomněl na doby kdy jsem četl autočasopisy a hltal story jestli je lepší lambo nebo ferrari



ja bych rek ze je to treba v pripade e36 m3 vpodstate hodne podobne tomu co mam ja... o to co je ta m3 drazsi nez obyc E36 tak jsou procentuelne drazsi dily a o to vic zere... povinny je stejny.. a je to o neco malo hlucnejsi a tvrdsi... tzn pro kazdodeni provoz si myslim ze to je na naklady a chovanim +- podobny jako "silnejsi" trojky...

me se prave u M3 libi ze se da pouzivat jako normalni auto a kdyz chces ze to jede.. navic vetsina lidi Mko nepozna od serie.. kdyz nema na kufru oznaceni... to mam rad, vlk v rouse berancim... treba ctyrdverova M3 od e36 je v podstate k nerozeznani od ostatnich trojek... a jede to vic nez beznej ridic dokaze zkrotit... ja si s obycejnou silnejsi trojkou troufam trochu vic az po roce jezdeni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:27 | Nahoru | #85
assassin> už je to ode mně spíš plácání proti zkušenostem a myslel jsem E46 která je fakt super, ale i ta E36 podle mně nižší výdrž motoru, drahej olej, nevím co rozvody, svíčky, potom podvozek odejde dřív a je dražší, spotřeba už je minipoložka, tou se nemá cenu zabývat. Připadá mi to jako kdybych koupil okruhový gumy a odjezdil je na trase praha-brno. Když si to člověk spočítá, tak je možná výhodnější mít ty trojky 2, protože u M3 pak budeš platit drahej servis za jízdy který by zvládla i normál 3. Ale to fakt teoretizuju, ber to s rezervou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:50 | Nahoru | #86

Stev>assassin> už je to ode mně spíš plácání proti zkušenostem a myslel jsem E46 která je fakt super, ale i ta E36 podle mně nižší výdrž motoru, drahej olej, nevím co rozvody, svíčky, potom podvozek odejde dřív a je dražší, spotřeba už je minipoložka, tou se nemá cenu zabývat. Připadá mi to jako kdybych koupil okruhový gumy a odjezdil je na trase praha-brno. Když si to člověk spočítá, tak je možná výhodnější mít ty trojky 2, protože u M3 pak budeš platit drahej servis za jízdy který by zvládla i normál 3. Ale to fakt teoretizuju, ber to s rezervou.



ja myslim ze to neni tak zly.. jen jsou ty dily o neco drazsi kdyz jsou M, ale odchazi to priblizne stejne jak u obyc trojek...

E46 je uzasny auto, ale na me uz moc drahy, ono i e46 uz je na servis horsi.. hlinikovy napravy atd .. tu E36 udrzi pri zivote i socka jako ja :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:51 | Nahoru | #87
assassin> ok

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 16:56 | Nahoru | #88

Stev>assassin> ok


ta e46 je moc pekna.. ale uz je takova hezka a zatim mooooc draha... me se ted v duchu toho "ze kazdymu se libi to co ma" zacala libit i ta e36 m3 ... na to co jezdim teda asi staci to co mam, ale s jidlem roste chut:)

hlavne teda nechapu ze sem tolik obratil nazor na auta, driv sem vybiral same spotrebaky a tvrdil ze na poradnej sport nemam a "radobysilne" auto je k nicemu.. ale ted sem si na "radobysilne" auto zvykl a uz bych nechtel zpatky:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 18:00 | Nahoru | #89
zydro> Jak už tady bylo řečeno GT je výbava a neznamená to, že když to je 1.9TDI GT, že v tom bude automaticky verze motoru s 81kW, dělala se verze GT i s 66kW (v ropě, samozřejmě se dělali i s benzínem). Jestli ti můžu poradit tak kup verzi s 81kW, je tam sice problém, že se občas zasekne VGT v turbu, ale hlavně ten motor má jiný písty. Ty starý TDI 66kW mají špatný písty a hromada lidí to čipuje a ty písty se pak rádi propalují, případná oprava se pak dost prodraží.

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 18:12 | Nahoru | #90
Michalll> Mě je to jedno kolik tam bude kw,ten golg co chci je uplně normální bez tunningu a čiplej není a já ho čipovat taky nebudu......a je to rok 1995
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist