Téma: Rozdíl mezi tdi gt a tdi...
 
13.10.2009 v 19:10
Čau klucí,potřebuju poradit,chci si kupovat auto,nejspíš golfa 3 a na netu jsem našel tyhle dva typy co chci,jaký je rozdíl mezi golfem 3 1.9 TDI GT a golfem 3 1.9 TDI

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 13:52 | Nahoru | #31
lidi maj v tech oznacenich bordel... kazdej si do inzeratu pise gti a gt jak ho napadne...

prehled modelu najdes treba tady: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-Golf-3_Modelle.html

trojky jsou vsechny takovy naky vosklivy a ropak.... no kazdej at si koupi co chce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 13:53 | Nahoru | #32

Hujer>Jo kup si dvoulitra 16V v benzínu jako já a budeš spokojenej (ještě lépe nafoukanýho..)

Jedu s nim jen když mi zbyde dost peněz z vejplaty jinak se to nedá..



mas nafoukanej?

2,0 snad tolik nezere ne? jezdim s vetsim obsahem jako dailydriverem a da se to..

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 15:38 | Nahoru | #33
neni nad sportovni verzi GT v dieslu , ktera vytoci neuveritelnych az 4000 otacek, ty ve bud chcete uzitkove auto co picu zere, pak si kupte diesel kdyz uz, nebo chcete neco co jede a pak jedine benal ne ? a s kroutakem bezte nekam, jezdim v nekolika dieslech a katastrofa jsou vsechny, to je vzdycky zazitek jak se starou skoda 1000 MB

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 17:35 | Nahoru | #34
assassin> Kdepak, jen atmosféru.. Ale pápne si teda dost, když jedu normálně tak jsem rád když se dostanu na 10/100 a když šlapu do 8tis tak to ani radši nechci vědět kolik si veme Je to holt stará italská hajtra.
Ale přemejšlim že vemu na jaře nějakou malou dodávku, protože jí zaprvý potřebuju, a za druhý se to nedá timhle stylem..

//
A diesel vs benzín je věčnej souboj.. Diesel může mít krouťáku kolik chce ale když ve 4tis umírá tak s tim těžko honit nějaký výkony.. Podle toho má taky dlouhou převodovku atd atd.. prostě když se chce člověk svezt tak benzín

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 17:47 | Nahoru | #35
Oni bych se na GT nevyprd. Každej druhej majitel ho má na machrování, zacházení jak prase a údržba žádná. A na dest a víc let starou naftu to samý. Turbo 5 minut před smrtí, kouří to, nejede to, startovatelnost v mrazu je taky bídná, rozvody drahý a spotřeba bude stejně s tím kolik má najeto okolo 6ti litrů. Aspoň u většiny prodávanehjch aut tady a hlavně u těch z bazarů.
Kup si Golfa, ale atmosferickej benzín (krom 1,8), zajeť s tím na emise a tam ti řeknou jak na tom motor je. Obsah CO, CO2 a HC. Minimum věcí co může bejt rozbitejch a provozní náklady prakticky stejný s naftou a kdyby ne, tak to vykompenzuje pojistka. Navíc bude levnější.

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 18:22 | Nahoru | #36
Já to nechápu, jak může motorkář vůbec uvažovat o dieslu v osobnim autě...

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 18:41 | Nahoru | #37

rydlas>Já to nechápu, jak může motorkář vůbec uvažovat o dieslu v osobnim autě...



Proc by nemoh?

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 19:42 | Nahoru | #38

rydlas>Já to nechápu, jak může motorkář vůbec uvažovat o dieslu v osobnim autě...


Co máš proti naftě?Já už mám třetí troktor a super.
Já spíš nechápu,že 18klučina přemýšlí.Zda tdi,nebo gt(killer )tdi. Diesel není na sport a speciálně na golfy mám svůj názor!

Naposledy editováno 14.10.2009 19:44:04

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 22:59 | Nahoru | #39

rydlas>Já to nechápu, jak může motorkář vůbec uvažovat o dieslu v osobnim autě...



Jo časy se mění. Dneska kluci koukají na spotřebu

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 23:24 | Nahoru | #40
tdíčka bych se nebál,ale chce to hledat a nekoupit první mrdku kterou ti nabídnou,bazary jsou plný vylítanejch a stočenejch aut,nekoukat na kilometry pač 80% je jich stejně stočenejch,golf je taky bohužel vyhledávaným cílem tuzingářů a podobnejch pakońů,který znaj jenom plnej plyn a pomalu ani neví jak vypadá motor :\
i přesto je to pořád německá kvalita,která něco vydrží

Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 23:34 | Nahoru | #41
rozdil je asi nejznatelnejsi v turbu motor s tdi gt 81kw ma naklápěcí lopatky na turbu a tdi 66kw nema

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 23:51 | Nahoru | #42
smrt naftě!!!!nebo do kamen sní!! radši budu jezdit za 10 /100 než aby se mi hulilo z vejfuku a vzimě nemohl nastartovat!

BŮH ŽEHNEJ BENZÍNU!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

14.10.2009 v 23:57 | Nahoru | #43
rozdíl....Tdi -jede jak svině ,krouták vole vod spoda že to píská ještě na 3ku.max 4,5/100
GT-jede jak píchlá napumpovaná , splašená , extrémně výkoná svině ,Krouták že to zarazí do sedačky jak V12 od koně z itálie a ještě na 5ku to hrabe ...max 5,2 /100 (ale když tomu dááávááááš!!!) prostě TDI!!! nic lepšího nejni!!!!kundolap jak svin
tohle ti řekne majitel každýho golfa...

BTW ...dneska sem jel v BENZÍNovém golfu....sám sem nevěřil že něco takového vyrábějí.....
ale nic moc nejelo to za 4,5.....

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 08:27 | Nahoru | #44

Scrappy.Chaplin>smrt naftě!!!!nebo do kamen sní!! radši budu jezdit za 10 /100 než aby se mi hulilo z vejfuku a vzimě nemohl nastartovat!

BŮH ŽEHNEJ BENZÍNU!!!!


Teda já nastartoval vždy a to i v mínus 35(ale po 10km mi začla zamrzat nafta )Maftáky taky dokážou jet slušně-vozil jsem se v lexusu 220is ten měl 180k a 400Nm,bmw3 160k,nebo superb 2.5 se 165k a všechny jezděj fanfárově.Ale na spor není ani jeden.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 08:43 | Nahoru | #45
Ja sem taky pro benzina.. Mam staryho golfa 3 ku z 93, najeto 256 000 a buhvi kolik je utoceno dolu. Blba 1.6 v benzinu. podvozek od KONI snizenej, hliniky 15/195... A na machrovani pred kundama to neni, na to nemam auto ani motorku, takle decentne udelanej byl uz kdyz jsem ho vloni kupoval za 29 000. Kdyz chci umi 4.5 /100 ale nesvez se a kdyz chci tak umi i 9/100.
Kup trojku ale 1.6 v benzinu a budes vysmatej. mala spotreba, nesmrtelnej motor (kdyz se o nej staras) a doveze te kam chces.

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 09:44 | Nahoru | #46

Scrappy.Chaplin>rozdíl....Tdi -jede jak svině ,krouták vole vod spoda že to píská ještě na 3ku.max 4,5/100
GT-jede jak píchlá napumpovaná , splašená , extrémně výkoná svině ,Krouták že to zarazí do sedačky jak V12 od koně z itálie a ještě na 5ku to hrabe ...max 5,2 /100 (ale když tomu dááávááááš!!!) prostě TDI!!! nic lepšího nejni!!!!kundolap jak svin
tohle ti řekne majitel každýho golfa...

BTW ...dneska sem jel v BENZÍNovém golfu....sám sem nevěřil že něco takového vyrábějí.....
ale nic moc nejelo to za 4,5.....



kamos ma benzinoveho golfa kterej pri beznym jezdeni jezdi za 12litru, docela to jede.. a luxusni zvuk... fakt moc peknej, takovyho bych prezil:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 09:49 | Nahoru | #47

Scrappy.Chaplin>smrt naftě!!!!nebo do kamen sní!! radši budu jezdit za 10 /100 než aby se mi hulilo z vejfuku a vzimě nemohl nastartovat!

BŮH ŽEHNEJ BENZÍNU!!!!



no ropaky sme svyho casu meli doma 3 (z toho jedno 81kW tdi s 300tis km) a v zime chytaly v pohode a zas nejak extremne nekourily... jako spotrebak se kterym se najede spousta km je to krasny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 09:50 | Nahoru | #48

Mrzout>Ja sem taky pro benzina.. Mam staryho golfa 3 ku z 93, najeto 256 000 a buhvi kolik je utoceno dolu. Blba 1.6 v benzinu. podvozek od KONI snizenej, hliniky 15/195... A na machrovani pred kundama to neni, na to nemam auto ani motorku, takle decentne udelanej byl uz kdyz jsem ho vloni kupoval za 29 000. Kdyz chci umi 4.5 /100 ale nesvez se a kdyz chci tak umi i 9/100.
Kup trojku ale 1.6 v benzinu a budes vysmatej. mala spotreba, nesmrtelnej motor (kdyz se o nej staras) a doveze te kam chces.



4,5 na sto v trojkovem golfu? jak to merite, neverim...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:02 | Nahoru | #49

Scrappy.Chaplin>rozdíl....Tdi -jede jak svině ,krouták vole vod spoda že to píská ještě na 3ku.max 4,5/100
GT-jede jak píchlá napumpovaná , splašená , extrémně výkoná svině ,Krouták že to zarazí do sedačky jak V12 od koně z itálie a ještě na 5ku to hrabe ...max 5,2 /100 (ale když tomu dááávááááš!!!) prostě TDI!!! nic lepšího nejni!!!!kundolap jak svin
tohle ti řekne majitel každýho golfa...


Dokonalej popis
Prostě vlastníci TDI 66kw, kterejm to po čyptůningu pyčo jezdí přes 220, jako krouťák vocpoda rozumíš, má to tu turbínu a při dvoukilu jim to žere pět litrů, mě skutečně dojímaj. A že jich je...
Onehdá jsem přemýšlel, že když při těch 200kmh žere pět litrů smrdutýho paliva na sto, tak kdyby třeba jeli jen stovkou, tak bych odhadl, že jim asi nafta bude v nádrži přibývat

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:16 | Nahoru | #50
[quote]Bludevil>Dokonalej popis

TYPICO !!!nojo na!!!!!-=CHIPTUNING=-!!!!!sem zapomněl...ale to pak ty výkony jdou někam k bugati veiron ..to už nejni pro běžnýho řidiče ....ale furt to jezdí max za 5 takže si to může dovolit každej vidlák odnás z vesnice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:18 | Nahoru | #51

Bludevil>Dokonalej popis
Prostě vlastníci TDI 66kw, kterejm to po čyptůningu pyčo jezdí přes 220, jako krouťák vocpoda rozumíš, má to tu turbínu a při dvoukilu jim to žere pět litrů, mě skutečně dojímaj. A že jich je...
Onehdá jsem přemýšlel, že když při těch 200kmh žere pět litrů smrdutýho paliva na sto, tak kdyby třeba jeli jen stovkou, tak bych odhadl, že jim asi nafta bude v nádrži přibývat



to ze to jede 220 je celkem mozny... 200 (tacho) jede seriova okta s 81kW ... pet litru uz ale pri tehle jizde nehrozi, palubni pocitac kdyz drzis rychlost mezi 180-200 ukazuje obvykle 7,5-8litru nafty...

jo a kamos ma 1,9tdi v golfu5, nafoukano 195PS a 440Nm a jede to docela svizne.. pocitove lip nez muj trilitrovej benzin... akorat teda ty predni kola furt hrabou (aspon samosvor by to chtelo)

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:24 | Nahoru | #52

assassin>no ropaky sme svyho casu meli doma 3 (z toho jedno 81kW tdi s 300tis km) a v zime chytaly v pohode a zas nejak extremne nekourily... jako spotrebak se kterym se najede spousta km je to krasny



neřikám že nafta je na hovno...úplně...jel sem škoda superb tdi 96kw, ford mondeo 141kw, alfa romeo 140kw.....AND GOD BLESS -= VW GOLF -=....jeli všechny pěkně ale mě se prostě ty dýzláky nelíbí, projev motoru,konec ve 4000, keci majitelů , navíc nemám rád věci co sou IN..dokázal bych si představit subaru boxer diesel na cestování další věc ..mám fiat ducato 2.8D na závody z motorkou a na freeride bike a včera jsem už nenastartoval!! a to nebyl žádnej mráz jen se ochladilo...ještě že už mám zase i benzínový auto seat toledo 1.8 po mym dědovi v super stavu za 20 000kč na zimu paráda ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:34 | Nahoru | #53

assassin>to ze to jede 220 je celkem mozny... 200 (tacho) jede seriova okta s 81kW ... pet litru uz ale pri tehle jizde nehrozi, palubni pocitac kdyz drzis rychlost mezi 180-200 ukazuje obvykle 7,5-8litru nafty...

jo a kamos ma 1,9tdi v golfu5, nafoukano 195PS a 440Nm a jede to docela svizne.. pocitove lip nez muj trilitrovej benzin... akorat teda ty predni kola furt hrabou (aspon samosvor by to chtelo)


No co je u koncernu tachometrová rychlost, to je lepší vynechat. Protože když mi tachometrových 200 ukázala 66kw octávka, tak jsem ztratil iluze. Např. 1.6 focus, kterej je lehčí než jedničková octávka, má 74kw a ukáže 185max. A rozdíl hmotnosti je ve prospěch focuse, to dost. K tomu když porovnám náklad, tak rozdíl mezi autama byl cca 400kg. No a milá octáva ukazuje taková krásná čísla... Se pak nedivím, že s čýpem to valí 220 jak nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:41 | Nahoru | #54

Bludevil>No co je u koncernu tachometrová rychlost, to je lepší vynechat. Protože když mi tachometrových 200 ukázala 66kw octávka, tak jsem ztratil iluze. Např. 1.6 focus, kterej je lehčí než jedničková octávka, má 74kw a ukáže 185max. A rozdíl hmotnosti je ve prospěch focuse, to dost. K tomu když porovnám náklad, tak rozdíl mezi autama byl cca 400kg. No a milá octáva ukazuje taková krásná čísla... Se pak nedivím, že s čýpem to valí 220 jak nic



tak na maximalku ma vliv hlavne max vykon a aerodynamika... je mozny ze ten fokus nema 74kW nebo ma horsi Cx ... ty tachace ukazuji podle me vsechny plus minus stejne kdyz srovnam vsechny auta se kteryma jezdim na "obecnich" radarech.... 66kw okta jede na max v podstate stejne rychle jako 81kW... "zavodil" sem s jednou 66kW na dalnici a predjizdel sem ji rozdilem rychlejsi chuze, ja mel na budiku kolem 200.. on mohl mit 190? takze za me ty 81kW tdicka jedou slusne(ikdyz ja si nikdy nezvykl ze je motor tak kratkej, na predjizdeni je lepsi zaradit 4/5 aby nezdechnul ke konci predjizdeni..ten kroutak proste utahne i tezky kvalty celkem svizne) problem tehle koncernovejch zavodaku je spis podvozek(mame oktu jedna a prechod od nedotaciveho auta po pretacive ulitnuti zadku kdyz se jede svizne je celkem zalezitost rychleho pruhu na trenkach) a brzdy... jedno dve ostrejsi zabrzdeni ze 180-200 na dalnici a uz to skoro nebrzdi...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:42 | Nahoru | #55

Bludevil>Dokonalej popis
Prostě vlastníci TDI 66kw, kterejm to po čyptůningu pyčo jezdí přes 220, jako krouťák vocpoda rozumíš, má to tu turbínu a při dvoukilu jim to žere pět litrů, mě skutečně dojímaj. A že jich je...
Onehdá jsem přemýšlel, že když při těch 200kmh žere pět litrů smrdutýho paliva na sto, tak kdyby třeba jeli jen stovkou, tak bych odhadl, že jim asi nafta bude v nádrži přibývat



tyhle řeči jsou samozřejmě k smíchu, ale jinak jsou starý tdi docela příjemný motory na každodenní ježdění a fakt to málo žere, nezatracoval bych je.

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:50 | Nahoru | #56

Stev>tyhle řeči jsou samozřejmě k smíchu, ale jinak jsou starý tdi docela příjemný motory na každodenní ježdění a fakt to málo žere, nezatracoval bych je.



presne tak, mechanicky cerpadla...tzn to co se delalo pred cerpadlo-tryska, jsou celkem neznicitelny motory, pomer vykon a spotreba je bezkonkurencni, otec jezdi po okreskach s 1400kg tezkou oktavkou opatrnou jizdou kolem 4litru, obcas i pod ....

jasny ja s ni jezdim kolem 7,5 .... ale s benzinakem stejnym stylem spis 12-14

zavodak to neni, ale pokud bych najel vic jak 30tis km rocne tak bych koupil auto s timhle motorem....

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 10:54 | Nahoru | #57

assassin>4,5 na sto v trojkovem golfu? jak to merite, neverim...


Kdyz do uplne suchy nadrze nalejes rovnych 5l z kanystru a najedes 100km a zjistis zes zapomel natankovat tak se to meri snadno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:00 | Nahoru | #58

assassin>tak na maximalku ma vliv hlavne max vykon a aerodynamika... je mozny ze ten fokus nema 74kW nebo ma horsi Cx ... ty tachace ukazuji podle me vsechny plus minus stejne kdyz srovnam vsechny auta se kteryma jezdim na "obecnich" radarech.... 66kw okta jede na max v podstate stejne rychle jako 81kW... "zavodil" sem s jednou 66kW na dalnici a predjizdel sem ji rozdilem rychlejsi chuze, ja mel na budiku kolem 200.. on mohl mit 190? takze za me ty 81kW tdicka jedou slusne(ikdyz ja si nikdy nezvykl ze je motor tak kratkej, na predjizdeni je lepsi zaradit 4/5 aby nezdechnul ke konci predjizdeni..ten kroutak proste utahne i tezky kvalty celkem svizne) problem tehle koncernovejch zavodaku je spis podvozek(mame oktu jedna a prechod od nedotaciveho auta po pretacive ulitnuti zadku kdyz se jede svizne je celkem zalezitost rychleho pruhu na trenkach) a brzdy... jedno dve ostrejsi zabrzdeni ze 180-200 na dalnici a uz to skoro nebrzdi...


Jo aerodynamika má určitě vliv. Ale pocitově, když jsem třeba zkoušel rozjet octávii a dejme tomu při 150kmh hodit neutrál a pak to samý s focusem, octávie pocitově sama od sebe brzdila víc. což myslím že je nejlepší laický odhad aerodynamiky společně s odporem kol. A o motor toho focuse bych strach neměl, má necelých 70 tisíc km (a to skutečně).
Joo jede to slušně, ale zas taková magie, jak se to snaží prezentovat to není. Pro toho, kdo chce auto na dlouhý dálniční přesuny je to fajn, ale pro mlaďocha na ježdění kolem komína je to mor.
(mimochodem věta s rychlým pruhem na trenkách je v případě toho auta ze života a povedená )

(reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:14 | Nahoru | #59

Stev>tyhle řeči jsou samozřejmě k smíchu, ale jinak jsou starý tdi docela příjemný motory na každodenní ježdění a fakt to málo žere, nezatracoval bych je.



JJ souhlas.

S octavií 66kW '00 jsem najel 160000km, v základu je to tupý, ale i těch 200 to jede. Po přečipu a pár úpravách to jelo hezky (na 66kW). Ti co tvrdí že při 200 to žere 5 litrů to nemají v hlavě v pořádku, reál je 9-10 litrů a maximálka do 220. Na každodenní ježdění super motor i přes město to jezdí za 5 litrů, delší trasy i pod 4 litry.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi tdi gt a tdi...

15.10.2009 v 11:35 | Nahoru | #60

Bludevil>Jo aerodynamika má určitě vliv. Ale pocitově, když jsem třeba zkoušel rozjet octávii a dejme tomu při 150kmh hodit neutrál a pak to samý s focusem, octávie pocitově sama od sebe brzdila víc. což myslím že je nejlepší laický odhad aerodynamiky společně s odporem kol. A o motor toho focuse bych strach neměl, má necelých 70 tisíc km (a to skutečně).
Joo jede to slušně, ale zas taková magie, jak se to snaží prezentovat to není. Pro toho, kdo chce auto na dlouhý dálniční přesuny je to fajn, ale pro mlaďocha na ježdění kolem komína je to mor.
(mimochodem věta s rychlým pruhem na trenkách je v případě toho auta ze života a povedená )



no ja se obcas pri rizeni cehokoliv necham trosku unest a ta O1 fakt ma tu zadni napravu na dve veci, parkrat jsem pretacivej smyk urovnal, jednou sem ho dostal pri najezdu do tahleho esicka, mokra cesta, kolem stromy, rychlost cca 110-120 tacho... kontra, prelitlo to na druhou, kontra znova, pak uz to prekmitlo moc, tzn kus po zpatku smerem na strom, to uz sem rezignoval a s rejdem co tam byl slapl na brzdu... predek se utrh otocil po smeru, takze ocekavanej strom se nekonal a na brzdach sem popredu zajel do pangejtu, na brzdach protoze to vypadalo ze to dobrzdim.. cumak se v tom pangejtu ani neznicil, dobrzdil sem jeste nez se to oprelo... ale vlastnima silama to nevyjelo:) tzn projel sem ve smyku esicko... zhruba 200metru draha... opocenej.... od te doby jezdim na mokru jak posranej... tezko rict jestli sem dobre tocil volantem nebo mel kliku:) ale okta fakt nema podvozek na zavodeni:) ted jezdim podobne stare trojkove bawo a tam stejnej pretacivej smyk dokazu srovnat.... polovicni porizovaci cena proti oktavce, dvojnasobne provozni naklady:)

focus sem jel taky a ten ma podvozek znatelne lepsi... ale jezdil sem s tim tddi a ten motor byl bidnej proti tdi u vw, tdci jsem se jen vezl a taky nic extra...

pak jsem mel jeste srovnani 20d od bmw z te doby a 20d v mazde 626(te posledni pred 6kou) a oba ta motory jedou na jednu stranu lip.. ze jedou od nuly az do omezovace, to tdi na 4(spis jeste pred) total umre, ale kolem tech 2,5-3k rpm taha znatelne vic nez ty konkurencni...

pak jsem jeste jel s 1,9pd a to uz taky tahlo az k omezovaci s ne prilis velkym poklesem, s tim uz by se dalo jezdit... jel sem s tim v seriovem stavu (110kW/150PS) i po chipu na 195PS a jako krom toho debilniho nahonu na predek kterej to nedostane na asfalt to jede fakt dost ostre...

Naposledy editováno 15.10.2009 11:41:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist