globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jezdit sady nebo ne?
 
10.10.2009 v 11:33
Chci se jen zeptat, jestli je lepší jezdit sady nebo můžu mít každou gumu jinou. Vzadu mam Michelin PR 2 a jsem spokojenej, guma drží a vydrží. Ale předek už mám sjetej, tak mě napadlo, že by když dám dopředu pilot power 2CT, tak by to mělo vydržet zhruba stejně a při brždění by to mělo být o 100% lepší:-ú CO vy na to? Nebo tam mám dát ty PR2?

2 reakcí na tento příspěvek Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:42 | Nahoru | #1
podlě mě to to tahle na silnici jedno...

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:43 | Nahoru | #2
to je skoro stejná guma takže bych se toho vůůbec nebál

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:46 | Nahoru | #3
já mám taky PR2 a předek sjetej víc než zadek...

ale nechápu tě, když koupíš měkkčí pilot power tak ten předek sjedeš jeětě dřív.

1 reakcí na tento příspěvek Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:53 | Nahoru | #4
Já mám právě zánovní zadek (cca 1500 km) a úplně sjetej předek (battlax) tak sem si řikal, že když tam dám měkčí tak ten zadek PR2 vydrží zhruba stejně jako předek PP 2CT... Chápeš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:54 | Nahoru | #5

Dalibor666>podlě mě to to tahle na silnici jedno...



Jak na silnici? To si právě nemyslím, jelikož nejezdim na okruhu. To si myslím, že je zásadní mít kvalitní gumy, který tě podrží...

(reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:57 | Nahoru | #6

Tomáš_GSR>Jak na silnici? To si právě nemyslím, jelikož nejezdim na okruhu. To si myslím, že je zásadní mít kvalitní gumy, který tě podrží...



ja tomu moc nerozumím, nemyslel jsem kvalitu, ale přece jenom na okruhu poznáš víc věcí co by ti mohli vadit v dokonalým ovládání motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:57 | Nahoru | #7
mám odjeté obě sady a nikdy bych už nešel do Powerek !!kloužou na chladném asfaltu a najedeš na nich necelou půlku co na MPR2CT !!

tady!!

Naposledy editováno 10.10.2009 11:59:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 11:59 | Nahoru | #8

Dina>mám odjeté obě sady a nikdy bych už nešel do Powerek !!kloužou na chladném asfaltu a najedeš na nich necelou půlku co na MPR2CT !!



Ty gumy se musí zahřát, to ale snad víš A jaký máš teda gumy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:02 | Nahoru | #9

Tomáš_GSR>Ty gumy se musí zahřát, to ale snad víš A jaký máš teda gumy?



byly zahřaté/50 km/ opět jsem šel do MPR2CT , na první sadě jsem najel 16900 km a žádná kochačka !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:04 | Nahoru | #10

Dina>byly zahřaté/50 km/ opět jsem šel do MPR2CT , na první sadě jsem najel 16900 km a žádná kochačka !!



proč nepíšeš havajsky? nejseš nemocnej

(reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #11

poky1>proč nepíšeš havajsky? nejseš nemocnej



tohle je vážná fjěc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:18 | Nahoru | #12

Dalibor666>podlě mě to to tahle na silnici jedno...


Jasně, když obuju supercorsu, tak to poznám až v terénu.

(reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:28 | Nahoru | #13

RomanSS> Jasně, když obuju supercorsu, tak to poznám až v terénu.

1 reakcí na tento příspěvek Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:35 | Nahoru | #14
Sada je lepší. A na předek dávají vždy i v té sadě měkkčí směs něž je vzadu. Jde o to, že když koupíš sadu, gumy jsou k sobě spárovány i rozměrově, porotže 120/70 "turistická" a 120/70 "sportovní" mají i jiný rozměr , stačí mrknout na nějaké testy a u odlišných výrobců je to ještě markantnější. Jezdím sady a motorka je pocitově líp ovladatelná, jde hezky do zatáček, na vodě drží líp stopu a klopit můžeš na zahřáté až kam chceš, drží dobře

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:38 | Nahoru | #15
uplně v klidu..já jezdím ve předu uplně jinýho výrobce ... Pilot power sem jezdil kdysi vepředu a vzadu Pilot Road a bylo to na klid oni itak většinou přední gumy do sady sou měkkčí

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:46 | Nahoru | #16
Když jsme u toho zahřátí, je nějakej způsob jak poznat, že je guma už dostatečně zahřátá?

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:46 | Nahoru | #17
mam kombinaci Pilot Sport na predku a Pilot Road 2 na zadku na RF900. Spokojen jsem, ale precejen ubyva rychleji predek nez zadek :)

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 12:53 | Nahoru | #18
Já mám i na okruhovce jiný gumy a problém jsem nespozoroval.

(reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 13:08 | Nahoru | #19

Simír_01>Sada je lepší. A na předek dávají vždy i v té sadě měkkčí směs něž je vzadu. Jde o to, že když koupíš sadu, gumy jsou k sobě spárovány i rozměrově, porotže 120/70 "turistická" a 120/70 "sportovní" mají i jiný rozměr , stačí mrknout na nějaké testy a u odlišných výrobců je to ještě markantnější. Jezdím sady a motorka je pocitově líp ovladatelná, jde hezky do zatáček, na vodě drží líp stopu a klopit můžeš na zahřáté až kam chceš, drží dobře



Presne tak...

Ale to stejne ostatnim nevysvetlis...Ony ty sady se delaji asi jen tak z prdele...

Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 14:10 | Nahoru | #20
Guma je dostatečně zahřátá když drží . Líp se odpoví, kdy není. Třeba u ST na studené gumě zadek krásně "hrabe" i na betoně, předek se tak vozí jak kdybys najel do h.... 5km v klidu a pak už můžeš střelbu, vyzkoušeno při předávání Yamah na Brněnském okruhu, kdy bylo - 1st.C a 3kolo už lítaly jiskry i od ochraných rámů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 17:30 | Nahoru | #21

Tomáš_GSR>Já mám právě zánovní zadek (cca 1500 km) a úplně sjetej předek (battlax) tak sem si řikal, že když tam dám měkčí tak ten zadek PR2 vydrží zhruba stejně jako předek PP 2CT... Chápeš?



pak to samozrejme chapu, ale jestli jezdis jen sviznou jizdu a ne strelbu, tak je power asi zbytecnej

(reakce na) Jezdit sady nebo ne?

10.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #22

lukfa>pak to samozrejme chapu, ale jestli jezdis jen sviznou jizdu a ne strelbu, tak je power asi zbytecnej


Tak pro mě to možná palba je, ale pro kdejakýho střelce asi ne:D Jinak pneu sjíždím až na hrany (pravou) levá nějak nejde mno... Resp. když je hladke asfalt tak to položim fakt hodně, ale jak jsou trošku hrbolky tak se bojím, přitom třeba kolega přede mnou klopí dvakrát tolik, ale tak to mi jen chybí zkušenosti, člověk se vyjezdí a bude to ok...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist