![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Já s GG nemám tak velkou skušenost, jen asi před 3-4 rokama si kamarád koupil fungl 250 a po roce 450... ani s jednou neměl žádné problémy...že by to začali ojebávat???
Jel jsem na obou a až na to že 2t mi nesedl a 4T měl "krátký" motor - chyběl mi tam nějakej vrch, tak to byli příjemný a dobře ovladatelný motorky. Taková endurotrialka jen trochu měkčí pérování ale zase to neutahalo...
Totálně mě od nich odradil přístup prodejců a lidí co se kolem toho motali. Buď to byli ňoumové nebo podvodníci a pod. ...
Jinak cena, technika a poměr co dostaneš je dobrej.....
2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Naposledy editováno 02.10.2009 13:45:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Ty tam ale zkus dát nýtovací, to musí držet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
(od ČZ třeba 520ORM/RDO), tak musí vydržet. V mém okolí jezdí 5 Gasů v různé kvalitě servisu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Itall>maras> S ČZ 520 ORM jsem neměl nikdy jediný problém. Kolik máš nalítáno, prosím tě? Já 130 mth a rozeta ani kolečko rozhodně nejsou na výměnu. Ale v blátě nejezdím .
To nikdo neví...motorka jela od května roku 2008 a letos prý jetá dvakrát...nevím jakou sodu tomu dával ale řetězovka to má dávno za sebou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Itall>Monix> Pokud tam je původní zanýtovaný řetěz, tak to je asi bez problémů. Já jsem ani se spojkami také nikdy problém neměl. Nevím, čím to je.
Tak dej nýtovanou a budeš mít klid. Na GG řetěz s rozebiratelnou spojkou funguje - sám jsem dělal kámošovi ČZ 520ORM a no problem - není chyba ve vyosení něčeho (rozeta, kolo..)?Jinak originál sada vydržela 55mth - podle mě kvalita nic moc, stávající DID VT je po 60mth. v 3/4 životnosti.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 05.10.2009 11:31:49
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
Už vidíte, že ty moje úchylný kryty všeho jsou k něčemu dobrý..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Momentálně otryskování 40,178, N1EF úplně nejníž a jede hodně solidně, airšroub 2.5 otáčky...v teplém září chytala suprově teplá i studená, teďka v listopadu chytá celkem špatně studená, teplá chytne na první drc.
Zkusím změnit otryskování na 35,178 N1EG (né v souvistlostí se zimou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Troj> nemáš někde fotky toho Tvého brnění na Gasovi?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
40z rozetu jsem vozil přes léto, na závody a motokros to neni ale na enduro vyjížďky super- člověk nemusí tolik řadit a motor si s tim poradí v pohodě, zas takovej rozdíl to neni. Kupodivu i na výjezdy to bylo výborný, s origo převodem jsem měl problém- 1 krátká, 2 dlouhá, motor je pružnej a dá se pod výjezdem přetočit, vyloženě trialy chce si hrát hodně se spojkou, ale to asi u všech motorek..
jinak mám na prodej 2 rozety na GG a HQ 37 a 38 zubů nové za 300kus.. ikdyž to už je spíš motárdní..
Naposledy editováno 12.11.2009 09:19:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
To brnění jsi si dělal sám?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Naposledy editováno 12.11.2009 16:36:48
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... | TomíkMénoMé | 6 | 6.1.2021 v 18:59 krokoš |
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 | Kohlstein | 1 | 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein |
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 | Kudrnacz | 1 | 1.2.2020 v 21:51 ja1 |
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 | Vojta322 | 1 | 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R |