Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 09:24 | Nahoru | #1
Troj11> Mě se právě zdálo jít o 7 zubů dolů celkem dost. Závody ani mx nejezdím, tak by mi mohla vyhovovat. Ta jednička je hodně krátká, když to jde tak se rozjíždím na dvojku, a zdá se mi že 1,2,3,4 jsou celkem hodně blízko poskládány, pak je trochu díra mezi 4 a 5, a šestka je pak celkem dlouhá a dá se roztočit až do závratných a nesmyslných rychlostí rychlostí (na drapákách).

To brnění jsi si dělal sám?

(reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 10:30 | Nahoru | #2
maras> to mě právě vadilo na výletech po lesích- zbytečně furt řadit bez využití kroutícího momentu..
kryty jsem si dělal sám, protože ty co jsem chtěl stály na celou moto 1500,-eur

(reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 11:34 | Nahoru | #3
maras> Kolečko je 13z., čeče, to sis mohl spočítat. Já mám převod 13-42 a je to celkem dobré. Na silnici se dá jet do 90km/h bez trápení motoru. V terénu na plácání se někde v trialových pasážích to není - chudák spojka, ale jinak všude v pohodě. Prudké výjezdy je třeba zvážit, jestli rychle za 2 nebo pomaleji za 1 nebo rychleji najet a řadit ve výjezdu. Rychlejší převod už bych nedal. Na silnici by se hodil, ale v terénu motor EC 250 na to nemá. Chtělo by to průběh výkonu jako HQ WR 250, kterou jsem měl předtím . Ta zas neměla šestikvalt , ideální motorka není ani v 21. století. Bohužel.

Naposledy editováno 12.11.2009 16:36:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist