Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

12.11.2009 v 08:38 | Nahoru | #1
Trošku to oživíme....měli jste někdy na Gasovi 40ku rozetu? Budu teď měnit řetězovku a můžu sehnat celkem lacino 40ku z Rkového příbalu. Pastorek zůstane v originálním rozměru(t.j. tuším 16 zubů) řetěz je zmíněn výše. Řetěz bude zcela určitě třeba zkrátit, proto se chci zeptat jak moc se změní "průběh" a chování motorky před tím než zkrátím řetěz. Mám i rozetu se 47mi zuby
Momentálně otryskování 40,178, N1EF úplně nejníž a jede hodně solidně, airšroub 2.5 otáčky...v teplém září chytala suprově teplá i studená, teďka v listopadu chytá celkem špatně studená, teplá chytne na první drc.
Zkusím změnit otryskování na 35,178 N1EG (né v souvistlostí se zimou ), uvidím co to provede, jak se bude chovat apod.

Troj> nemáš někde fotky toho Tvého brnění na Gasovi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 09:19 | Nahoru | #2
maras> fotky nějak dodam

40z rozetu jsem vozil přes léto, na závody a motokros to neni ale na enduro vyjížďky super- člověk nemusí tolik řadit a motor si s tim poradí v pohodě, zas takovej rozdíl to neni. Kupodivu i na výjezdy to bylo výborný, s origo převodem jsem měl problém- 1 krátká, 2 dlouhá, motor je pružnej a dá se pod výjezdem přetočit, vyloženě trialy chce si hrát hodně se spojkou, ale to asi u všech motorek..
jinak mám na prodej 2 rozety na GG a HQ 37 a 38 zubů nové za 300kus.. ikdyž to už je spíš motárdní..

Naposledy editováno 12.11.2009 09:19:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist