![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
http://www.twobros.com/Cust_Service/Dyno_Charts/dyno_2008_kawa_zx10r_SO&FULL.pdf
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
Model 2006
Suzuki GSXR 1000 162.6ps 11,400ot/min
Kawasaki Zx10r 163.9ps 12,000ot/min
Honda CBR1000rr 151.1ps 11,200ot/min
Yamaha R1 157.9ps 12,770ot/min
Skutečně musím uznat, že rozdíl 1.3 koně +600 ot/min v prospěch ZX10R je tak obrovský, že se divím, že ostatní raději s výrobou motorek nesekli..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
No takhle jsem se už dlouho nezasmál, s těma tvýma 185ti koňma plus dalšíma schovanýma v úpravách se jdi vyfotit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 01.09.2009 23:47:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
maxx10>...Svezte se vy co mi neverite na desitce a zahodite vsechny ty sv 1000,raptory apod.Dnesni litroivy 4v maji stejnej spodek jako litrovej 2V a stred a horejsek asi tak o 100 pro lepsi.Svez se na poradnem 4V a neporovnavej s babickou jako je K1,ktera se svymi 160ps už nema ani na 1000rr ktere je vykonove uplne v p....li .sv 1000 JE PITOMA MOTORKA S MTRVYM MOTOREM ,KRATOUCKOU PREVODOVKOU A PODVOZKEM LEDA NA CESTOVANÍ,POKUD JI CHCETE SROVNAVAT TERBA rsv 1000 tak ta je nekde uplne jinde a hlavne to vypada jako motorka a ne jako veteran z sedesatjh let co je sv 1000 betz kapot.pfuj pfuj
já se svezl. Nějaká r1 2000 a hlavně ta tvoje zx10r 04. Ne že by neměla víc loni ale ta reakce plynu byla fakt nudná. Plyn tam snad vede do nějakého počítače, který za tebe promysli, jestli jsi nepřidal moc. Aby ti náhodou neutekl zadek na výjezdu nebo tak. Já mám plyn propojenej přímo s motorem a to je sakra znát. Otočím a ta reakce je blesková. Že mám krátkej převod a při 170 točí nějakých 7 na 6ku? Prijed na šumavu a víc tu stejně nepojedeš. Pak si uvědom, že z koní není biker živ. Hlavní jsou newtonmetry! A těch mají litry pořád tak nějak stejně...kolik ty máš na kole? Já něco ke 100Nm!! Ty máš tu ninju asi na machrovani na dálnici na stejně levný fabie. To je super zábava!
Naposledy editováno 02.09.2009 16:12:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
fakt si mě nasral protože píšeš kraviny
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
maxx10>Myslím že u Zx 10r se koním dáverit !Treba cbr 1000rr tech udavanych 172 koní opravdu nema a je nejhodnejsi a nejslabsi z litru avsak ma nejlepsi podvozek a ovladaní,o tlumici řizení u 1000rr ani nemluve ten je paradní a bezkonkurencni.ZX 10r ma,mela a mit bude nejzabavnejsi motor ,avsak je to dano i tim že podvozek není uplne idealní k tomuto motoru.Jinak reakce na plyn že pomalé?tak pridej plyn kdekoli nad 7 tisicema a uvidis kalup jakej umi maloktera motorka.K1 je opravdu babicka a řeknu to klidne i o ZX 10r 04,protože model 08 je uplne jinde a 200koní v serii pri 13000tis. nikdo nenabizí.Nejde jen o ty kone,jaasne ale i podvozek kroutak,vahu motorky.Myslim že k poctu najetych km na motorce kterra je z roku 2001 je už babicka,nezlob se.K6 je uplne jina motorka a k1 je proti ní autobus a motor k6 je mnohem ,mnohem lepsí.K1 sem mel taky,r1 99 taktež takže vím jak co jede.Jinak na okruh nejezdím,nepotrebuju nekde dřít slajdry a litat do kačirku.Vsichnbi co znam co byly na okruhu to tam složily.
tak proc kdyz ses takovej zkusenej a uvedomelej tak pises takovy sracky? srovnavat raptora se zx10 pomoci parametru "kolik to jede na jednicku" a "jede to 299 na petku" to nesvedci o prilis zkusenem pilotu... jsou to motorky urcene pro uplne jinej druh jizdy, prijed k nam a na trase ktera je jako delana pro TLS/Raptor te spraskam jako nic... co ja, jednovalcova 500ccm s 60ti konema ti udela papa v prvni zatacce.... takze rict ze kdyz neco nema 180koni v peticifernejch otackach a nejede to 200 na jedna a 300 na 5 tak je to motorka na hovno je jaksi mimo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
maxx10>assassin> hele nevyskakuj si hejsku.Ja nesrovnavan raptora s zx 10r,to je jako srovnavat jawu 350 s banditem 600.Ja srovnavam vsechny 2V s 4V.Chci jen řict že v dnesní dobe kdy litrove 4V mají nejruznejsi vylepseni a technicky vymoženosti jako je treba variabilní sání,el. plyn,karbonizovany,lhoucky pisty,vacky a vubec vsechny setrvacny hmoty v motoru již era lirovyvh 2V není pris zajimava a 2v se již vykonove nevyvyjejí kdežto 4v porad.Vem si motor SV 100, starej motor s TL 1000 modernizovanej akorat tak že je tam strikacka ,uhlazenej prubeh,lepsi starty,apotreba apod.
tys napsal ze V2 jsou sracky a zastaraly motory, a dokladal to na zastaralym motoru TL1000 ... BTW TL1000 tu strikacku melo uz v roce 97... startuje to na druhou otacku motoru (prvni je na dekompresor) vychytavky ala lehky pisty a vacky neni nic novyho, to se v motorech dela uz davno... jen to umoznuje nesmyslny otacky a tim vetsi vykon... ty veci ala variabilni sani jsou spis z duvodu aby to dole jeste trochu jelo... a dost casto jsou to spis upravy z duvodu splneni emisi a legislativy nez kvuli vykonu...
SV1000 je motorka uplne jine kategorie a nechapu jeji srovnavani s zx10 ... motory z uplne jine tridy... srovnavej se zx10 gsxr... ve tride funbiku treba z1000...a porovnej to treba s aprilii tuono.. je V2 o tolik horsi i v tehle tride?
souhlasim ze v okruhovejch zavodech nemaj litrove dvouvalce sanci na 200konove ctyrvalce... ale na zaklade tohodle rict ze V2 je shit? ja mel soucasne TL1000 i GSXR1000 a nechal sem si TeLe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
maxx10>Jinak kolik jede moto na kvalty je myslim dost duležity...když sem jel kdysi s kamosema co meli K1 gsxr a ja jel na R1 99,myslel sem si že mam gs 500 jak to k1 jelo a jak jim ten motor tahnul oproti r1 99.To samé při srovnaní k1 a zx 10r.Desítka je čtyřkilo s litrovyým motorem
to je vohromne dulezity... jses z tech co jezdi rovinky 300? my na rovince ubirame a jedem 140 do dalsi zatackovite pasaze (kvuli setreni motoru motardu) a v zatackach je fuk kolik ti to jede na jednicku a kolik mas koni....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
maxx10>C.J.> Jinak ja se mužu jit vysmat?a co ty stím veteranem? Ja jel na nastupci toho co mas VFR 800,což je oproti tve 750 motoricky,vtzhledove,konstrukcne uplne nekde jinde a pripadal sem si jak na nakym blacbirdu jak se to potapelo ,kroutilo až sem ztoho mel nebezpecnej pocit jak se ta motorka cjhova pri sportovnejsi jizde,motor tahl jen chvily ,ve vyssich tockach hned zvadal takže sem musel futr řadit jelikož spodek to při jizde nema fakt žadnej.Tak se stím VFR 750 moc nedvoř ja bych si sem fotku asi nedal.Ja mael každy rok jineho litra a to kvulůi tomu že motorky rychle starnou a zachvily sem se na tom stydel jezdit ,když sem treba na r1 99 nekde zastavil a vedle me byla zaparkovaná r1 04.Pokrok jde dal a nejen motorove ale i vzhledove.Kdyby vedle me zx 10 r 04 nekdo zastavil na 10r 08 tak si pripadam jak na stare zx 9r,to klidne reknu a stydel bych se jak malej kluk co to mam za ojeto sunku.Narozdíl od jiních nejen chvalím vse co se tyka me ale uznam i opak.
To je to nejubožejší co jsi mohl napsat...jen jsi nám ukázal,že máš moto pouze na machrování,někde si neco přečteš a pak tu děláš maséra
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV 1000 / Suzuki SV 1000s
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |