Tipy, rady? Chystam se vyměnit benál, případně projít palivovou soustavu, tak uvítam rady.
E: tak chyba neni v palivu, chyba je v senzoru škrtící klapky. Dá se nějak nahradit? Originál stojí 2500. Přijde mi to dost na potenciometr. Zkusim ho ještě vyčistit a prostříknout. Ale hledam alternativy
Naposledy editováno 29.08.2009 22:00:23
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
ra.rasch.ek>assassin> Tak od tebe jsem chtěl slyšet spíš že je to ten benál a že to v pohodě vyřešim výměnou benálu a vyčištěním soustavy ....
hele jestli to signalizuje chybu FI.. tak to je celkem v pohode, protoze neco ma otevrenej obvod/zkrat a dokonce ti to rekne co... lepsi nez kdyby to nejelo a nevedel si kde hledat...
zapni zapalko a jestli se rozsviti kontrolka a hlaska FI tak propoj konektor co je na fotce co vlozil karf, tak jak je to na fotce, na tachaci to misto teploty ukaze cislo chyby - ta je pak v servisnim manualu popsana, nebo ti to tu nekdo z nas prepise... (jo a kdyz to bude propojovat treba kancelarskou sponkou tak s ni neskrtni o kostru nebo jine draty, ciste jen ty dva piny co jsou na fotce)
karf: diks:) usetril si mi praci, servisni manualy mam na externim disku a musel bych ho zapojovat do PC pod stolem:)
Naposledy editováno 28.08.2009 08:40:09
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
Zbyna...>mne to dela taky, ale ne pri jizde, kdyz treba jedu po rozbity ceste, zastavim, za chvili chci zase startovat, tak se jen toci motor a blika FI a dioda... Tak zatrepu kabelama jak jdou vpravo pod sedlem a chytne to v pohode... Bavil jsem se o tom s kamosem, co mel tele a s kamosem, co mel raptora a oboum to delalo (ten jeden kamos koupil toho raptora novyho), resili to stejne a ani jeden z nich nikdy neprisel na to, proc to dela...
pred trepanim kabelam zkus propojit servisni konektor ... na TL je to ten nezapojenej pod sedlem s krytkou co do nej vedou jen dva draty.. podle kodu zjistis v kabelech od ceho se skryva bota...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
Naposledy editováno 28.08.2009 12:27:38
Zbyna...>assassin> jojo, vim, kterej myslis... a jaky jsou moznosti? a kde mam vzit servisni konektor?
pod sedlem jsou u TL dva nezapojene konektory, jeden vetsi jeden mensi, ten mensi je krytej v originale gumovou krytkou, vedou do nej jen dva draty... kdyz to hlasi "FI" tak ty dva piny v tom konektoru propojis kusem dratu - treba kancelarskou sponkou a hodi to na displeji misto toho "fi" kod chyby... ten je stejnej jak uraptora, to co tu dal karf...
pak uz staci jit po kabelech k tomu cidlu ktere kod identifikuje...
Naposledy editováno 28.08.2009 12:32:49
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
PosMiros>ra.rasch.ek> letos dám ještě jednu větší vyjížďku a končím... mám totálně v řiti řetězovku a hučí to už jak svině a nemám z toho moc dobrej pocit
kup si takovou slabou motorku jako máme my a nebudeš řešit problémy překoňovanejch mrdek
ra.rasch.ek>Tak u mě je to chyba c 14. Co s tim?
promerit senzor - je to potenciometr.. v zavrenym stavu nakej odpor, v otevrenym jinej.. kdyz ok bude to v dratech, procistit konektor... jinak na ebay koupis celou strikacku na TL (ty karbce) i senzorem za cca 1000-2500... ja kdyztak mam to cidlo nahradni, takze bych ti ho moh pujcit nez sezenes jiny...
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
Jinak k tématu, včera jsem to prošel a mam nejspíš prošluslý kabely od čidla škrtící klapky. Zkusim to natáhnout bokem a uvidíme. Senzor pracuje správně, ale kabely mi házej zajímavý čísla. Oba konektory odpojený a mezi 2 kabely 1,7 kOhmu? To asi nebude dobře. Vše vyčištěno, prostříkáno kontaktolem, ale je to tam pořád.
E: Večer se bude lámat chleba. Dráty připravený
OT: Assassine, když se tak pohybuješ po tom E--bay. Dal by se sehnat celý motor TLR a jak moc se liší proporcema a uchycenim od TLS? Samo i s elektronikou.
Naposledy editováno 31.08.2009 09:33:31
ra.rasch.ek>PosMiros> TAk tě 26.9. čekam
Jinak k tématu, včera jsem to prošel a mam nejspíš prošluslý kabely od čidla škrtící klapky. Zkusim to natáhnout bokem a uvidíme. Senzor pracuje správně, ale kabely mi házej zajímavý čísla. Oba konektory odpojený a mezi 2 kabely 1,7 kOhmu? To asi nebude dobře. Vše vyčištěno, prostříkáno kontaktolem, ale je to tam pořád.
E: Večer se bude lámat chleba. Dráty připravený
OT: Assassine, když se tak pohybuješ po tom E--bay. Dal by se sehnat celý motor TLR a jak moc se liší proporcema a uchycenim od TLS? Samo i s elektronikou.
shnat se da je tam dokonce typek kterej tam cas od casu prodava fungl novej motor... cena cca 1500E, ma pristup k motorum ktery fabrika bimota nakoupila do modelu SB8 ..a nepouzila je...
motor jde prehodit v podstate uplne bez problemu, vse je stejne jako na Sku, problem je s vstrikovanim - TLR ma jiny "karbce" a airbox, kdyz se dava motor R do Ska nechava se Skova elektronika a strikacka, protoze predelani na Rkovej airbox, vstrikovani atd by bylo silene pracny, pres power commander tam jde nalejt potrebny mnozstvi benzinu i pres dva vstriky a neni nutny tam mit ty 4 ala Rko... no a pak takovy detaily.. hydraulicka spojka vs lanko.. to jsou uz jednoduche upravy...
vicemene ale ani jety motory nejsou pod cca 800E a musis pro nej dojet... takze asi nic extra vyhodnyho....
1 reakcí na tento příspěvek Chyba vstřikování - senzor škrtící klapky TLS Rapt
karf>v SB8 byl TL-R motor? Někde jsi tu psal, že TL-R neni v nízkejch otáčkách tak silnej jako TL-S. Nebo to bylo tak, že jede stejně ale tím že ve vyšších jede líp tak je to jen pocit? Časem asi taky jeden TL-? motůrek pořídím do skříně pro strejčka příhodu
Jo, SB8ky mely motory TLR... jen si k nim bimota pridelala vlastni vyfukovej system a vlastni "SHOWER TYPE" vstrikovani....
TLR ma slabsi spodek nez Sko a ve vrchu jede az do omezovace jak o zivot... je to zpusobeny jinejma vnitrnostma - je jinak nacasovany-jiny vacky, jina hlava(ikdyz 98+TLS maji podobnou) a dalsi... osobne bych si dal taky Rkovej motor do Ska... ale nemam finance navic na tuhle"rozmarilost" ... navic to pak vyzaduje custom ladeni - powercommanderem donutit strikacku z Ska krmit Rkovej motor....takze krom financi i cas... a to uz bych s nesvez
Naposledy editováno 31.08.2009 10:29:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |