2 reakcí na tento příspěvek Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
Naposledy editováno 27.08.2009 10:40:58
1 reakcí na tento příspěvek Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
illMedvědGuzzin>zkus to a uvidíš :)
o tomhle budu radši mluvit v čistě teoretické rovině
2 reakcí na tento příspěvek Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
Stev>ve chvíli kdy budeš potřebovat nějakou dráhu pro tlumení třeba při brždění to bude tvrdý jak šutr a místo toho sklouzne guma, to je určitě fajn
zase bude frajer dělat čáry přední gumou :) to taky neumí každej :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
Stev>ve chvíli kdy budeš potřebovat nějakou dráhu pro tlumení třeba při brždění to bude tvrdý jak šutr a místo toho sklouzne guma, to je určitě fajn
to by nastalo ale jen v případě že by tu vidlici zalil skoro celou.. to by tam musel hrknout tak dva litry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
Cíl je samozřejmě naladit vidlici tak aby využívala maximum zdvihu takže je samozřejmě blbost tam lít víc oleje pokud to má tak tvrdý že využívá jen polovinu zdvihu, ale v opačným případě když to například jde na dorazy při položení z jízdy po zadním, nebo i při tom brždění tak je to výbornej způsob jak tohle pořešit.
Například ta viskozita oleje jaks psal ovlivňuje sílu tlumení v celý dráze a pokud chci zachovat citlivost v první třetině, ale zároveň přitvrdit na konci zdvihu tak je zvýšení hladiny jedním ze způsobů jak toho dosáhnout.
Ta vzduchová kapsa je tam dost velká a určitě to nefunguje tak že bys nalil o 100 ml víc a nejdenou by to naráželo na hydraulickej doraz. Celkovej vnitřní objem úplně stlačený vidlice může být tak 1 litr, a běžně se do vidlí lije kolem 500 ml, u silničních spíš míň.
Smyk předního kola způsobí to že jde vidle náhle natvrdo na dorazy, a tomu je potřeba zabránit. Pokud je "jen" moc tuhý tlumení tak je to ještě v pohodě protože tam není žádnej skok.
Naposledy editováno 27.08.2009 11:54:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se stane když nalejete víc oleje do vidle?
Ale asi máš pravdu, ten litr jsem přestřelil, já sem se vrtal hlavně v offroadových tlumičích a tak jsem myslel že v silničních to bude podobný, ale ony jsou vlastně tenčí a celkově menší (i když zas jak u který motorky)
Tak jako tak platí nepřekračovat maximální množství daný výrobcem
Stev> ta "vzduchová cihla" je měkká a doraz tvrdej, tak je jasný co je lepší :)
Vespa>Bludevil>Tak jako tak platí nepřekračovat maximální množství daný výrobcem
když je tam toho vzduchu málo, tak se toho stlačí taky míň a možná to i narazí i na mez stlačitelnosti a taky tam bude nežádoucí tlak, co já vím.
Ale každopádně ta věta v citaci se mi líbí a souhlasím s tím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |