4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Azi.>Grifindoor> lol za 3 v poho?? Mě by zajímalo kam na to kažý chodí. Já jezdím tak, abych nezdržoval provoz (85-95), často to natáhnu a jezdim kousek přes 4 spíš za 4,5. Za kolik jezdíte vy?? Na dvácách.
Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
maras>No ještě pár dnů budu snášet ty žabomyší hádky a pak opustím svět dvácaře
pár dní to zas bude nejmíň rok a pak zjistíš že to nemá cenu kupovat něco s 25 Kw
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
mohu být tak opovážlivý a zeptat se kolik km si najezdil na moderním 2T že víš že se to musí každý týden spravovat a každejch půl roku dělat GO?
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
pekny kidy ,nic proti ae coudi to jen kdyz je studeny a nejaky ty tvoje kecy ze to kazdej tejden spravovat a kazdyho pul roku delat GO toe peknej blabol ´,pomalu kazdej ma 2T otevreny tak neni divu ze se to vic sere uz si pripadam jak divnej ze jen ja to mam zavreny ale 4T porad natrhnu prdel spotreba neni tak hrozna a zivotnost je taky vetsi
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
Další snůška nesmyslů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
PosMiros>pár dní to zas bude nejmíň rok a pak zjistíš že to nemá cenu kupovat něco s 25 Kw
Nene, bude mít 9,6 kW a pojede ve dvou taktech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
maras>Nene, bude mít 9,6 kW a pojede ve dvou taktech
to si budeš kupovat nějakou dětskou 60tku ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
PosMiros>to si budeš kupovat nějakou dětskou 60tku ne?
GG EC 250
1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
maras>GG EC 250
to mě moc nebere a navíc stejně to asi ještě tak 10 krát změníš
1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Mr.FiFI>Když můžu mít řidičák do 25kW, tak bych sehnal rozhodně něco lepšího
Nepotřebuju se hnát po cestě 200km/h ani mít pod prdelí nějakého 4T buchara..pro moje účely ideálni motorka A jestli se ti to nelíbí tak víš co mi můžeš
1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
treater>cbr kvalitni motorka, varadero taky, cbrko jede vic, varadero zere vic, varadero vypada lip, cbr je levnější, mám jí rok a půl a ez problémů, kamarád má varana a taky
varadero zere vic?nez cbr???kde si na to prisel......mam varadero a vlezu se do 4litru na 100km a jezdím prumerne tech 60-70
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Mr.FiFI>Já nevim, když můžeš mít šestku, ve čtyrtaktu, proč jí nevemeš
K čemu mi bude? Dá se s tím jezdit po lese? Ne
-PATRICK->varadero zere vic?nez cbr???kde si na to prisel......mam varadero a vlezu se do 4litru na 100km a jezdím prumerne tech 60-70
Já jezdim furt na plnej a ještě jsem nešel přes 4 litry Takže asi něřikáš pravdu, nebo to máš rozštelovaný..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
maras>K čemu mi bude? Dá se s tím jezdit po lese? Ne
Tak určitě bys sehnal něco lepšího.. Šestku ve čtyrtaktu, nebo prostě něco větším objemem a né smradlavej dvou takt..
Mr.FiFI>Tak určitě bys sehnal něco lepšího.. Šestku ve čtyrtaktu, nebo prostě něco větším objemem a né smradlavej dvou takt..
Ty blboune, já mám motorku ke svým účelům. Kdybych chtěl švestku mám švestku, jenže já nechci Smradlavý dvoutakt...nevíš o co přicházíš..libá vůně. Pro mě je Gas lepší motorka než třeba Bandit
1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky
1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | 12.6.2024 v 07:32 Finalex |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 8 | 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |