v motorce uz mam jasno, chci hornet. Ted akorat resim jestli 600 nebo 900.
zajimalo by me, jestli ma nekdo s zkusenosti obema a mohl je mezi sebou porovnat.
jestli tech 12 koni, co ma 900-ka navic jde nejak poznat???
jestli je tam citelnejsi zatah nez na 600...atd...
a taky stavba motorky. 900 ma byt o trosku vetsi...
proc tohle resim je taky fakt, ze mam 190cm/90kg. Rad bych na tom blbnul :)
a taky na tom nebudu jezdit vzdycky sam :shy:
diky za kazdou dobrou radu a postreh
Takže dle mého názoru
H6 - naháč, který je dobrý na vyblbnutí kolem komína, ale i sem tam trochu dál. Motorka, která chce točit, která si o to říká.
H9 - naháč, který je dobrý na blbnutí kolem komína, ale i na delší cesty - je to o objemu. Nemusíš ji točit, aby jela.
Závěr - pokud chces jenom blbnout tak H6, pokud chces, ale i cestovat tak H9.
PS: Vibrace řídítek - je pěkná kravina *yes*
Projeď se a pak porovnávej.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
je to fakt, nebo zase jedna babka povidala ????
motor v 9 je samozřejmě držák, o servisním svolávání nevím nic...mám ročník 2002...a jedinej problem co se mi vyskytl byla praskla zadni zarovka...leju do toho jen benzin...a jednou za rok olej (x 12000 km)...hornety sou drzaky... :rolleyes: to je znama pravda...kup to na co mas woe ne? (financne i schopnostma)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
a kdyz ne, tak H6 to jisti :)
jak je to s poctem najetych km ??? kolik km zvladne nejet, nez je potreba GO motoru a jakou ma celkovou zivotnost ???
zvladne najet 100.000 km ???
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
H6 r.v 06 - pohodová jízda 120km/h - 4,5l, když tomu dávám tak max 6,5l
H9 r.v. 02 - pohodovka 5,5l, když člověk jel tak 7,5-8l
Tak mi moje motky braly, jinak první hornet r.v.00 bral úplně stejně jako 06
Jo ještě k té hmotnosti, brala jsem i s náplněma a sorry přidala jsem 10kg, takže oprava na 30kg, ale i to je dost. Jenže je rozdíl mít 190 nebo 170cm. Na H6 jsem dala absolutně v pohodě Chorvatsko (2500km ), takže i na H6 se nejezdí jen kolem komína
H9 r.v.02 se mi při průjezdu zatáček jevila jako měkká a to mi potvrdil i kámoš, který se na ni projel ( normálně jezdí na CBR600RR ), taky jako by uskakovala v zatáčkách ( gumy byly nové )
to Kama: at si kazdej rika co chce, ale objem nicim nenahradis.....dva motory o stejnem vykonu, jeden ma obsah 1ltr. druhy 2ltr. ktery pujde driv do kopru??? kterej je vic pruznej??? kterej vic zere pri stejnym stylu jizdy???
Rozdíl v suché hmotnosti je skutečně jen 16 kg. S náplní je to přibližně stejný - není
to 30 kg jak tady někdo předtím píše (leda, že by jezdil na 6-stce bez náplní???).
Pokud by mě neomezovaly peníze va váhal bych mezi těmito dvěma, což bych
asi neváhal, pak bych jednoznačně zvolil devítku. Jsem přesvědčen, že i motor
u devítky bude mít o něco větší životnost.
Ale u nás v republice maj všechny motorky podle tacho najeto maximálně
těch 40 tis. km. :lol:
poletucha píše: Jenom něco ke spotřebě podle mých zkušeností:
H6 r.v 06 - pohodová jízda 120km/h - 4,5l, když tomu dávám tak max 6,5l
H9 r.v. 02 - pohodovka 5,5l, když člověk jel tak 7,5-8l
Tak mi moje motky braly, jinak první hornet r.v.00 bral úplně stejně jako 06
Jo ještě k té hmotnosti, brala jsem i s náplněma a sorry přidala jsem 10kg, takže oprava na 30kg, ale i to je dost. Jenže je rozdíl mít 190 nebo 170cm. Na H6 jsem dala absolutně v pohodě Chorvatsko (2500km ), takže i na H6 se nejezdí jen kolem komína
H9 r.v.02 se mi při průjezdu zatáček jevila jako měkká a to mi potvrdil i kámoš, který se na ni projel ( normálně jezdí na CBR600RR ), taky jako by uskakovala v zatáčkách ( gumy byly nové )
No jestli na H6 jezdis spotrebou za 4,5, tak to musi bejt teda neco..to mas z 0-100 tak za 30 vterin ne?A pokud max 6,5, tak mozna vyjimecne za 28,5 vteriny ne? :)
No a zase nechápu tvrzení, že je H9 měkká nebo že by uskakovala.Mám kolem 100 kg, centrál mám na druhém stupni a motorka se mi jeví tvrdá, přední tlumiče určitě, na špatné silnici to je znát, to třeba takové SV 650 bylo asi tak 100x měkčí a jak se na něm krásně jezdilo...
takže spotřeba, váha, měkká a skákavá :rolleyes: = pikačoviny
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
No06>Taky mi to dava smysl jen s nukleranim pohonem :D
Motor o obsahu 919 ccm je vybaven vstřikováním a vyniká zejména kroutícím momentem v nižším rozsahu otáček. Vše je ale vykoupeno vyšší hmotností – bez náplní nezanedbatelných 194 kg. CB900F tak nabízí univerzálnější použití, hlavně při cestování se spolujezdcem, ale postrádá část agresivity a zábavnosti menšího modelu. Od roku 2004 byla osazena stavitelná přední vidlice.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
12 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900
docela mě baví sledovat, jak se tady někteří zuby nehty odvolájaví na agresivnost a hravosti H6 (hravost je v tom, že ten motor je prostě měkkej) a pak prohlásej, že jezděj za 5 litrů :)) to musí být agresivní jízda jako stehno,gha
ps. Monis tuhle mou úvahu samozřejmě pojme jako hádku proti ní, dokonce jsem do toho skryl šifru, že H9 je uplne to nejlepsi na svete a navic jak vidno, hromadu nadavek a zaslepenych tvrzeni, jelikoz jsem cholerickej, smekam nad desifrovacími schopnostmi Monis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900
Jinak sme jel na obou a me vyhovuje h 900 to co sem od toho cekal splnilo se hladky prubeh krasny tah od 2000 do zatacek de sama spolujezdce skoro nepocituji tahne to pekne i na 6stku 1,2 de za plynem na zadek spotreba 7l zatim max spokojenost rv.02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900
AgentMlicnak> třeba máš nějakou super zesílenou a odladěnou edici horneta :P
(to že ti tvuj jeden hornet ani nezavibruje neznamaná, že se redakci motocyklu neozvalo s tím problémem víc lidí, ale kde je pravda je mi vlastně jedno)
Můj subjektivní názor je, že na 9tku je ten nosníkovej otevřenej rám slabej (i když mu třeba pomáhají kartery motoru) - vždyt je skoro stejnej jako na mz etz :lol: - nikdy se nemůže rovnat deltaboxu třeba na cbr600.
Takže jeho použití u cb900 a cbf1000 se mi zdá už nevhodné (minimálně z estetického hlediska ;) ).
A ted mi zkus vyvrátit muj lama názor.