Téma: Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
3.6.2007 v 12:27
Zdravím všechny,
jsem začátečník, co má na mašinu čerstvé papíry a moje poslední svezení na motorce bylo v 16 letech na Simsonu. Poslední dobou ale zjišťuju, že ježdění v autě už mi moc neříká a tak jsem se rozhodl pořídit si motorku.. Jednoznačně mi padli do oka "naháči" a to konkrétně <strong>Honda CB600F Hornet 07 </strong>a <strong>Suzuki Bandit 650</strong> a nějak se mezi nima nemůžu rozhodnout.. Neznám nikoho, kdo by tyto motorky měl a mohl mi k nim říct osobní zkušenosti co se týče jízdních vlastností, výkonu motoru atd... protože když zajdu do prodejny Hondy nebo Suzuki, jednoznačně jejich motorka je ta lepší ;) Proto budu rád za každé info, které by mi pomohlo v rozhodování o koupi...
Předem všem děkuji za odpovědi...
jsem začátečník, co má na mašinu čerstvé papíry a moje poslední svezení na motorce bylo v 16 letech na Simsonu. Poslední dobou ale zjišťuju, že ježdění v autě už mi moc neříká a tak jsem se rozhodl pořídit si motorku.. Jednoznačně mi padli do oka "naháči" a to konkrétně <strong>Honda CB600F Hornet 07 </strong>a <strong>Suzuki Bandit 650</strong> a nějak se mezi nima nemůžu rozhodnout.. Neznám nikoho, kdo by tyto motorky měl a mohl mi k nim říct osobní zkušenosti co se týče jízdních vlastností, výkonu motoru atd... protože když zajdu do prodejny Hondy nebo Suzuki, jednoznačně jejich motorka je ta lepší ;) Proto budu rád za každé info, které by mi pomohlo v rozhodování o koupi...
Předem všem děkuji za odpovědi...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Ahoj Paris psal jsi ze neznas nikoho kdo ma Horneta 07 no tak tady me mas muzes se me zeptat na co chces,..odpovim ti,.. Vim co prozívas ja jsem nikdy v zivote o proti tobe masinu nemel a schodou okolnosti a nahod padla klec letos v dubnu kdy jsem si koupil Horneta 7..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Parys hele reknu ti jedno tvoje rozhodnuti musi bejt ruku v ruce s rozumem tak tedy si ujasni na jaky uceli tu masinu chces Hornet je nahacovej adrenalin kterej opravdu jede a trha prdele ostatnim 600,.. ac se to na prvni pohled nezda,.. na druhou stranu neni na ni jeste moc prislusenstvi a vsechny doplnky jsou zatim kurevsky drahy,... velky minus je ze neni moc dobrej pohled v zrcatkach a bez stitku na dalnici jet vic jak 170 delsi dobu vyzaduje krcni svali Arnolda,.. Vybírej mezi Banditem, Hornetem, Fazerem a GSR to jsou jedna kategorie akorat fazer a bandit ve verzi S spadaj vic pod cestak,.. a pohodli pro spolujezdce,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Hornet 07 pusobi na silnici rozruch tim ze je neokoukanej a pocitej s tim ze budes stredem pozornosti,.. at kritiku tak lidi kterejm se tahle masina fakt libi zejmena zenskejm,.. :) ,. Ja jak jsem uz psal nikdy nemel masinu a je to pro me skok z 0 rovnou do 600,.. ale uz mam najeto 2000km a jeste jsem nemel s masinou zadnou vetsi kryzi ohromne pekne padne do ruky,.. a byt jsem zacatecnik suprove az neuveritelne dobre se ovlada,... muzu jen doporucit,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
A jeste chci zminit spotrebu nevim kolik zere bandit nebo gsr ale Hornet je fakt skromnej sprortovni jizda si veme okolo 6litru coz jde,... na letisti jsem s nim jel 225Km/h. Mluvil jsem s kamaradem co ma stejnou masinu jako mam ja tedy H7 a svezl se na GSR rikal ze zrychleni na H7 je o proti GSR citelne lepsi,.. je to prece jen motor z CBR600RR. Ale abych te nestrasil vykonem kterej bezesporu ma lepsi nez ostatni nahaci,.. apsolutne bez odporu a bez jake koliv znamky namitku s ni muzes jezdit pomalu 50 po Praze motor to skousne jen je treba si zvyknout na citlivej plin a necekanou brzdici silu motoru ono kdyz zavres plin tak motor opravdu dost brzdi az me to prekvapilo,..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Podle mého názoru je Bandit asi nejlepší volbou pro někoho, kdo chce po x letech
znovu začít na motorce a nebo předtím jezdil na nějakém malém objemu.
Sice se tady pořád omílá, že pro začátek je vhodnější nějaké pětikilo, ale musím
říct, že toto každého zhruba do 1 roka omrzí. Bandit má slušnou rezervu ve
výkonu a myslím si, že tak rychle neomrzí.
Hornet je špičkou ve třídě 6-tkových naháčů a je taky na špici s cenou.
Bandit je o něco větší, o něco těžší a méně výkonný. Ze své osobní zkušenosti
mohu říct , že je vhodnější na cestování a to i ve dvou. Hornet, GSR i FZ6 jsou
stavěny více na blbnutí.
K těm kritikám Bandita bych chtěl podotknout asi toto:
Motor - bezesporu vyšší životnost spojený i s nižším výkonem
Rám - je zastaralý. Kdysi nějakej borec, co testuje samý zmrzliny prohlásil, že se
kroutí a od té doby všichni tento jeho názor papouškují. Podotýkám, že v běžném
provozu jako běžný motorkář s ním nebudeš mít problémy.
Vzhled - názor na to je subjektivní. Bandit je skoro klasika. Mně osobně se
líbí vzhled GSR nebo FZ6. Novému Hornetu jsem zatím nepřišel na chuť.
znovu začít na motorce a nebo předtím jezdil na nějakém malém objemu.
Sice se tady pořád omílá, že pro začátek je vhodnější nějaké pětikilo, ale musím
říct, že toto každého zhruba do 1 roka omrzí. Bandit má slušnou rezervu ve
výkonu a myslím si, že tak rychle neomrzí.
Hornet je špičkou ve třídě 6-tkových naháčů a je taky na špici s cenou.
Bandit je o něco větší, o něco těžší a méně výkonný. Ze své osobní zkušenosti
mohu říct , že je vhodnější na cestování a to i ve dvou. Hornet, GSR i FZ6 jsou
stavěny více na blbnutí.
K těm kritikám Bandita bych chtěl podotknout asi toto:
Motor - bezesporu vyšší životnost spojený i s nižším výkonem
Rám - je zastaralý. Kdysi nějakej borec, co testuje samý zmrzliny prohlásil, že se
kroutí a od té doby všichni tento jeho názor papouškují. Podotýkám, že v běžném
provozu jako běžný motorkář s ním nebudeš mít problémy.
Vzhled - názor na to je subjektivní. Bandit je skoro klasika. Mně osobně se
líbí vzhled GSR nebo FZ6. Novému Hornetu jsem zatím nepřišel na chuť.
PetrP>souhlas *yes* , i stim ramem samozrejme v beznem provozu to nepocitis....kdyby jo tak by inzenyri v suzuce uz stim taky neco udelaly za ty roky ale kdyz pojedes kudlu tak ten ram neni tak tuhej jak by treba moh bejt...ale samozrejme to uz jsme nekde jinde a tim nechci rict ze by ten ram byl spatnej *yes* ...takze souhlas
Alphasonik; PetrP >>> chlapi, v jednom jste mě přesvědčili a sice v tom, že půjdu pro začátek do starší mašiny.. ( A.Kassl:: takže když to bude Hornet, tak ten starší typ.. každopádně díky moc za info k 07 ).
Abych pravdu řekl, tak mě asi víc láká sportovnější chování Horneta, ale co by mě zajímalo je, co míníte tím, že do určitých otáček "nejede"... když vemu chování v rozmezí dejme tomu 1500 - 5000 ot/min je mezi nima skutečně tak markantní rozdíl?? šlo by to přirovnat třeba k nějakým autům??
Alphasonik::: víkend 15.6. - 17.6.2007 budu pracovně v Ostravě, takže pivko můžem dát :p))) a díky za tip na toho chlapíka, co dováží to moto...
Abych pravdu řekl, tak mě asi víc láká sportovnější chování Horneta, ale co by mě zajímalo je, co míníte tím, že do určitých otáček "nejede"... když vemu chování v rozmezí dejme tomu 1500 - 5000 ot/min je mezi nima skutečně tak markantní rozdíl?? šlo by to přirovnat třeba k nějakým autům??
Alphasonik::: víkend 15.6. - 17.6.2007 budu pracovně v Ostravě, takže pivko můžem dát :p))) a díky za tip na toho chlapíka, co dováží to moto...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
To, že tyhle motorky do 5 tis.otáček nejedou je myšleno asi takto :
Samozřejmě můžeš jet pianko na zařazenou šestku a točit to asi 3-4 tis.otáček a
pojedeš tak rychle jako plechovky ve městě. Pokud však budeš chtít náhle zrychlit,
tak bez podřazení třeba i o 3 kvalty to nepůjde. Prostě ten motor z těchto otáček
zrychluje tak ochotně jako běžné auto při jízdě na pětku a rychlosti tak 80 km/h.
Pokud však podřadíš a donutíš motor dosáhnout vyšších otáček - třeba 7-8 tis. a
otočíš plynem, pak nastane velmi slušná akcelerace a rychý nárůst otáček motoru.
U mé moto omezovač zasáhne až při cca 14 tis. otáčkách. Bandit nemá samozřejmě
výkon ve špičce takovej jako H6, GSR nebo FZ6, ale do cca poloviny otáček se
tyto 4 válce chovají +- stejně.
Pro méně zkušené jezdce mají jeden klad a to ten, že do cca 7-8 tis. otáček jsou
poměrně přátelské a nezáludné. Při ubrání plynu např. před zatáčkou ani tolik
nebrzdí motorem oproti V-čkovým dvouválům - u těch dochází při intenzivnějším
zpomalování brzděním předního kola a nadlehčením zadku při současném zavření
plynu až k blokaci zadního kola.
Samozřejmě můžeš jet pianko na zařazenou šestku a točit to asi 3-4 tis.otáček a
pojedeš tak rychle jako plechovky ve městě. Pokud však budeš chtít náhle zrychlit,
tak bez podřazení třeba i o 3 kvalty to nepůjde. Prostě ten motor z těchto otáček
zrychluje tak ochotně jako běžné auto při jízdě na pětku a rychlosti tak 80 km/h.
Pokud však podřadíš a donutíš motor dosáhnout vyšších otáček - třeba 7-8 tis. a
otočíš plynem, pak nastane velmi slušná akcelerace a rychý nárůst otáček motoru.
U mé moto omezovač zasáhne až při cca 14 tis. otáčkách. Bandit nemá samozřejmě
výkon ve špičce takovej jako H6, GSR nebo FZ6, ale do cca poloviny otáček se
tyto 4 válce chovají +- stejně.
Pro méně zkušené jezdce mají jeden klad a to ten, že do cca 7-8 tis. otáček jsou
poměrně přátelské a nezáludné. Při ubrání plynu např. před zatáčkou ani tolik
nebrzdí motorem oproti V-čkovým dvouválům - u těch dochází při intenzivnějším
zpomalování brzděním předního kola a nadlehčením zadku při současném zavření
plynu až k blokaci zadního kola.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Hornet 05-06 jede ve spod celkem slusne, kdyz jedu pohodove staci tocit do 6tis, na sestku v 6tis jede 130. Starší ročník 2002 má spodek výrazně horší
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Parys at se rozhodnes jakkoliv preju ti bezpecnej start do prvnich kilometru na novy masine,... Starej hornet je super masina,. a po technicky strance lepsi nez bandit,.. Neni na ni co menit je dokonala ale az trochu moc okoukana,.. Reknu ti jednu vec udelas dobre kdyz pro zacatek koupis starsi masinu ja jsem sel do novy a uz kolikrat jsem se zamyslel nad tim jestli je dobre zbírat prvni skusenosti na tak novym stroji ono ucit se jezdit zatacky a drzet krok s kamaradama co uz umej jezdit je fakt pro zajice bez skusenosti o hubu musis si verit a nenechat se strhnout k jízde kterou jeste neumis kocírovat casem das naprdel i vlastovkam co letej do jinejch krajin ale nespechej jako ja,.. Kolikrat si rikam ze bych skusil stavet na zadni a ruzny blbiny ale strach o nove moto mi to nedovoli,... na starsi masine se naucis jezdit a pak si kup lepsi,.. Toť jen muj postrech kterej jsem ziskal za první mesic jezdení na masine v mim zivote. Hodne stestí. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
Pokud jsi pomerne vysoky asi bych vynechal GSR600. Ta motorka na me pusobi az komicky mrnave (videl jsem a posedel na vystave, mam 185cm). Osobne GSR600 na me dela dojem vykoneho GSa :) spis pekna masina pro zenskou...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet 07 vs. Suzuki Bandit 650
i kdyz mam Suzuki a nedam na ne dopustit, tak musim rict rict, ze Hornet je technicky dal, nez bandour. Jak vykonove, tak hmotnostne a vubec i design se mi libi vic. Mel sem moznost se na ni projet, byl to rocnik asi 00 a byla to takova stika ve vode.
Dalsi vec je ale proc s cerstvyma papirama chces model 07. Na rozflakani bych sel, kdyz uz si troufnes na horneta tak do minimalne 10 let staryho a to jeste premejslim, ze je ho pro tebe skoda.. Teda sory, neznam te, jen soudim dle toho, zes jel naposled na Simalu v 16 a mas ted jeste nezaschlej ridicak na velkou masinu.
Jinak s tim ze koupis starou mrdku, do ktere budes jen cpat love te chapu, neni nad to si vzit kamarady, co masiny jezdi uz nejakej ten rok a nebo si i trebas zaplatit nejakyho mechose co to obhlidne, koupis mu obed a ani nebude tak drahej, uvidis..
Dalsi vec je ale proc s cerstvyma papirama chces model 07. Na rozflakani bych sel, kdyz uz si troufnes na horneta tak do minimalne 10 let staryho a to jeste premejslim, ze je ho pro tebe skoda.. Teda sory, neznam te, jen soudim dle toho, zes jel naposled na Simalu v 16 a mas ted jeste nezaschlej ridicak na velkou masinu.
Jinak s tim ze koupis starou mrdku, do ktere budes jen cpat love te chapu, neni nad to si vzit kamarady, co masiny jezdi uz nejakej ten rok a nebo si i trebas zaplatit nejakyho mechose co to obhlidne, koupis mu obed a ani nebude tak drahej, uvidis..
Bigzabak> pravda je, že čerstvý papíry mám, ale zas mi není dvacet, abych si myslel, že jí budu mít do tejdne zmáklou, dělal s ní psí kusy a rozbil si někde hubu.. na to se mám moc rád ;)
každopádně ukecat nějakýho mechanika není určitě špatnej nápad..díky :thmubup:
každopádně ukecat nějakýho mechanika není určitě špatnej nápad..díky :thmubup:
Mým snem byl vždycky Hornet. Přesto jsem si loni vybral GSR. GSR mi padla
do ruky stejně jako Hornet, na kterém jsem se párkrát svezl a je na něm i dost
podobný posaz , aspoň já to tak cítím. V mém výběru byla FZ6, ale na ní jsem se
moc dobře necítil.
Podotýkám, že loni ještě nebyl nový Hornet. GSR je bezesporu mnohem modernější
než starý Hornet, motor z GSXR, přední a zadní seřiditelné tlumiče, což si myslím
nemá ani nový Hornet teď, z mého pohledu hezčí a přehlednější přístrojovka s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně...
Kdybych kupoval letos, rozhodoval bych se mezi novým Hornetem a GSR a přiznám,
že by to bylo velký dilema, a proto bych nakonec vybral Kawu Z750 *yes*
GSR mně osobně nepřipadá o nic menší než Hornet a FZ6.
do ruky stejně jako Hornet, na kterém jsem se párkrát svezl a je na něm i dost
podobný posaz , aspoň já to tak cítím. V mém výběru byla FZ6, ale na ní jsem se
moc dobře necítil.
Podotýkám, že loni ještě nebyl nový Hornet. GSR je bezesporu mnohem modernější
než starý Hornet, motor z GSXR, přední a zadní seřiditelné tlumiče, což si myslím
nemá ani nový Hornet teď, z mého pohledu hezčí a přehlednější přístrojovka s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně...
Kdybych kupoval letos, rozhodoval bych se mezi novým Hornetem a GSR a přiznám,
že by to bylo velký dilema, a proto bych nakonec vybral Kawu Z750 *yes*
GSR mně osobně nepřipadá o nic menší než Hornet a FZ6.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Včera v 12:44 FILODENDRON |
špatně řadí jedničku Suzuki GSF 650 Bandit | miksenzo | 21 | Včera v 07:34 dva_hrnce |
manuál Suzuki GSF 650 Bandit | Jugo3677 | 28 | 22.10.2024 v 20:19 krokoš |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |