1 reakcí na tento příspěvek 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
"Koupím celý závod CEC2, případně náhradník se hlásí" nebo tak něco.
A kdo ví, třeba bude místo u nás.
Ale to bude jasné tak 2 dny před závodem.
Už se pomalu začínám modlit, ať se ještě něco dalšího nepo....
A.F.I.> Co je s Paecem? Něco mu toho něco vlezlo?
Naposledy editováno 01.08.2009 11:04:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
3 reakcí na tento příspěvek 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Naposledy editováno 01.08.2009 11:06:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Dawe02>My asi prodame cely zavod, byl by tedy zajem?
Tady nějaký maxibiter by asi chtěl a pak je tam odkaz do dalšího fora kde byl další zájemce...
A co ten tvuj ČMN v září?
Naposledy editováno 01.08.2009 11:13:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
toho, že Pavlovi špatně jede motorka a nevíme čím to je.
Všechno jsme proměřili, vyměnili i čidla, nádrž, svíčky s fajfakma s tou mojí a nic.
V servise mají plno+ dovolené, vypadá to, že konečně po 3 týdnech na něj přijde řada.
Právě se chystáme na vstřiky...Začíná to být docela velkej problém.
Ostatní jsou spíš drobnosti, co nám spíš znepříjemňují "trénink"...
...to že nám v Brně 3x pršelo by byla jen taková legrácka. 2x naštěstí před tím, než jsme koupili lístky.
...poprvé nám cestou praskla v autě expanzka na vodu. Amerika, obchod, výměna na parkovišti v Brně jinak ok.
...když konečně neprší, píchnu ve 4 kole na trati gumu !!! a jsem ráda, že se nic nestalo. Měla jsem strach o kluka, co mě předjížděl,guma šla na 0,099 psi a motorka byla hodně neovladatelná.
... opět problém s autem, vaříme cestou do brna a zjišťujeme, že nám nejde ventilátor.
Uvařeno, podruhé praskla expanzka, kamarád jede do přilehlých Holubic na vrakoviště a příváží další expanzku, výměna na parkovišti v Brně, opět vše OK.
Už tam z nás mají srandu.
Půjčuji tedy tu svou Pavlovi, jenže nadává , že se mu na ní blbě jezdí. Aby ne, asi si někde nechám přeměřit a nestavit podvozek, předek je od toho pádu divnej, jsme ráda, že to říká i on, že si nevymýšlím. Zkoušíme přitrvdit, ale stejně musím na výjezdu hodně citlivě s plynem, jinak se hodně, hodně vlní, což nedělala.
...na dalších jízdách jsem to málem složila, povolil se mi napínák řetězu a při jednom brždění a podřazování se mi zadní kolo nějak kouslo nebo co a předvedli jsme na trati krásnou lambádu. Už jsem se viděla....Když jsem přijela, byl prověšený i řetěz nahoře.
To jsme tedy koukali. Pár dní před tím jsme měnili gumu, ale myslím, že Pavel je poctivej mechanik. Všechno dotahuje momentem, ale chce to asi měnit i ty exponované šrouby a matičky vždy raději za nové. Na okruhu ta motorka dostavá opravdu zabrat úplně všude.
Takže jsme se nikdo nikam neposunul, svůj nejlepší čas jsem už neviděla ani nepamatuju a jsem spíš ráda, že jsem celá. Asi se dám na Stunt...
Takže tak nějak to máme v letošní sezoně, děkuji za optání. A co ty dobrý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Jestli myslíš i se zbytkem (Most..), tak to přesně tedˇneví.
Je tento víkend mimo, mám plnou moc to dojedenat a rezervovat Brno Posílám mu Tvé číslo, ať se s Tebou domluví.
Jen nás tedy mrzí, že je to závod zrovna po Vás. Fakt škoda.
Tak moc díky za předností nabídku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Jen co se toho vlneni tyce a v souvislosti s prezutim.Uz jsem to resil kdyz mi prezouval idiot mechanik.Ze mi dal spatne zpatky na stejnem GSXR co mas ty takovou tu ctvercovou matku co je na hrideli a vymezuje se s ni napinani rezetu.Na to bacha,da se tam nadat nahoru i nalezato,ale motorka je pak mimo osu a je to v prdeli.
Jo ale jinak bych jen chtel rict,ze jsem byl vcera na motoakci v Kladrubech.A tam je videt,kdyz se neco opravdu posralo.Mimochodem me naprosto zdrtilo,ze napriklad dva kluci,kteri se mnou byli na moji akci v sosnove...dokonce tam oba padli a pomahal jsem jim.Tak jeden na voziku a druhy z voziku akorat vstal....ach jo.
Takze budete radi za to co je!
Naposledy editováno 01.08.2009 11:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
DaNY-->Tady nějaký maxibiter by asi chtěl a pak je tam odkaz do dalšího fora kde byl další zájemce...
Prý se na tohle už Kočka ptal, už to má být pryč.
DaNY--> Alice> Vloni můj kolega řešil podobnou zahadu "že mu to nejede", jamile to mělo jít do výkonu...jakoby byl ucpaný výfunk nebo co...nakonec po rozebrání a výměně všeho se zjistilo, že špatně uložil vedení nějaké hadičky (při výměně motoru) a ta hadička fyzicky bránila plnému otevření "záklopek" na sání vzduchu...a to byla celá závada, nešel tam kyslík ...takže to jen takový tip na možné souvislosti ve vašem případě? Přeju ať do dopadne
Dobrá závada. Přijde nám, že je to taky nějaká blbost. Chová se to divně.
Od 0-3tis. otáček motorka špatně do otáček a kolem sacích hrdel, kam také směřují vstřiky se ozývá "chrochtání", jako když lapá po dechu nebo po benzínu. (Jak to napsat) Nad 3tis do 7 tis. je vše OK a nad 7 tis se ji zase nechce. Když ubereš, otáčky padají normálně do 3tis., ale ze 3tis. do 0 jde stejně pomalu dolu jako nahoru.
Zkoušeli jsme také vyměnit i řídící jednotku+čidlo otáček, docela to na to nejprve ukazovalo. Taky celou nádrž, airbox s čidly.., ale žádná změna. Zkoušíme projít i mechanické cesty, klapky se točí dobře, procházíme to znovu a znovu.
Díky za tip, jestli Tě nebo někoho něco napadne, super...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Jak jde o zdraví, je to hodně špatný.
To jsou samozřejmě naše potíže pro zasmání.
Dokonce to má pozitivní vliv na naše odborné znalosti z mechaniky a elektroniky,techniku jízdy v krizi, také v nouzi poznáš přítele a tak podobně.
Jinak ta vymezovací matka je správně, byla jsem to zkontrolovat, raději i dle manuálu
Dáme nový šroub a matku.
Tak hlavně, že se daří dobře aspoň někomu. Jsi asi dítě štěstěny.
Protože jinak těch problému je koukám všude kolem také dost, praskají nejen rámy, ale bohužel i kosti. Dawe s Mipem měli také dobře našlápnuto, velká škoda.
Dawe> Držím pěsti i se zápěstím, ať se dáte co nejrychleji do kupy a ať se podaří aspoň Mipovi jet za Váš tým. V opačném případě ještě jednou díky za Reserve.
Naposledy editováno 01.08.2009 13:51:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
No nevim asi mas pravdu ze jsem dite stesteny.Ale padum se pri takovem mnozstvi zapalenych lidi co jezdi proste vyhnout nejde.A je jen na stesti kdo dopadne dobre a kdo spatne.
A technicke veci s moto...to uz je uplna sranda...holt musis nasetrit a omladit vozovy park
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
DaNY-->Alice> pokud nevyřešíte, doporučuji ukázat to před závody mechanikům z Elit servisu, nic to nestojí a zatím mi vždycky pomohli
Prosím Tě, nešlo by je kontaktovat nějak dříve, jsou to tihle? www.elit.cz?
Ještě jsme mluvili s několika servisy a moc nadšení nejsou, protože když jsme jim řekli, co jsme vše udělali a proměřili, tak si jedni dělali srandu, že nás vezmou na brigádu.
A posílají nás do SUZUKI. Zkoušíme taky najít někoho, kdo tomu rozumí jako celku, kdyby jste o něčem věděli...Máme jeden tip do Pardubic na Antla. Bylo by nejlepší tak nějak Brno, Pardubice, Olomouc, ale je to asi jedno, nechala bych si tam případně nastavit i podvozek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
...a co se týká nastavení podvozu, to je samozřejmá věc, nastaví v rámci možností motorky
Naposledy editováno 01.08.2009 14:01:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
A technika, vím, máme staré vylítané vrány, autem počínaje.
Ale dívej na Mišuge, mají to samé, jak jim to jezdí a Dawe jeho Sradík - jak tam loni seřezal nové litry.
Jsem si říkala, že když stejně zajedu houby, starší stroj bohatě postačí. Navíc moje byla v zimě dobře připravená, chvíli se mi na ní jezdilo skvěle. A věřím, že zase bude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
NoFear4>Alice> hele ja kdyz te tak ctu...nechtela bys mi delat osobniho mechanika?
Hele, a bereš, že ty budeš montovat a já Ti budu radit...
My to máme doma rozdělené, Pavel je mechanik a já elektronik. On mi tedy říká elektrikář zabiják,...že mě jednou ta elektrika zabije...
Naposledy editováno 01.08.2009 14:13:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Pokud si ji mela v pohode a dobre pripravenou,tak je to bud smula,anebo se proste prave ted zacina projevovat ten vek motorky a muze to zlobit.ja taky nemam neco extra noveho,ale myslim ze dneska prelezt o nekolik let dopredu na novejsi model stoji par desitek tisic coz neni moc.A mas vetsi sanci ze nebudes muset resit zadne technicke problemy,obzvlast ne s motorem.ja to tak delam cely zivot.A ikdyz nekdy neco zazlobilo,jako treba sveho casu R1 04,okamzite prodat.Ani jsem to nespravoval a koupil neco jineho.
Ikdyz je taky pravda ze na olitani na okruhu asi staci do zacatku starsi a levnejsi motka to jako jo.