globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejde nastartovat
17.7.2009 v 12:11
Zdravím mám menší problém kámoš mi dal na opravu KLR 650 že nejde nastartovat,normálně na tom jezdili a motorka za jizdy chcipla a od te doby nejde nastartovat.Jiskru hází,karburátor jsem měl 6x venku,je uplně čistej,ale stejně se mi zdá že tam nejde benzín,protože z vyfuku nic nesmrdí a motorka ani neblafne.Svíčku jsem zkoušel jinou a taky nic,už važně nevím co by to mohlo dělat.

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 12:12 | Nahoru | #1
a máš tam benzín ?!

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 12:29 | Nahoru | #2
Ten tam bohužel je taky,ještě mě napadlo jestli neni nějakej špatnej,protože tam nalili prej asi speciál s olejem něco do sekačky a od te doby to nechce jet,ale je divný že by to nenatočilo a ani nesmrděl benzín.

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 12:42 | Nahoru | #3
odpověděl sis sám dej jinej benzín, zkontroluj palivovou cestu a pojede to

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 12:43 | Nahoru | #4
Ok jdu to zkusit a jestli to chytne tak mě snad klepne,že jsem ho nevyměnil hned,když jsem o tom benzínu věděl.Zkusím ho nalít do mýho stadiona jestli pojede

1 reakcí na tento příspěvek Nejde nastartovat

17.7.2009 v 12:52 | Nahoru | #5
dej tam normalni N95...očisti svičku

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 13:40 | Nahoru | #6
Stříkni trochu benzínu pod svíčku pokud to nezablafe ani potom tak mě osobně se takto střihl klínek na elektrice čímž šel předstih do hajzlu nebo můžeš hledat i v rozvodech atd.

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 15:07 | Nahoru | #7
Neblafne ani když dá benzín pod svíčku,ale zaráží mě,že jinak je svíča suchá,rozvody budou dobrý,chciplo to normál za jízdy.Žádný blbosti se na tom nedělali.Kouknu ještě na ten klínek

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 15:44 | Nahoru | #8
jestli je svíce suchá tak pootočeným zapálkem to asi nebude

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 18:55 | Nahoru | #9
Tak benzín novej,svíčka jiskru dává,karburátor do šroubku znovu rozdělanej a motorka prostě nechytne.

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 19:20 | Nahoru | #10
složil jsi správně všechno u plovákové komory??? Stačí dát obráceně ventil co propouští benzin do karbecu a je to, takovej čuribrk (neumim to jinak vysvětlit )co ho mačká plíšek na plováku...

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 22:01 | Nahoru | #11
Jo složil jsem to dobře,měl jsem to snad 10x rozdělaný,vim co máš na mysli takovej jehlan to je,do karbecu benzín jde,ale už jakoby nešel do válce.

Nejde nastartovat

17.7.2009 v 23:31 | Nahoru | #12
Ventilové víko jsi měl dole? Jsou ventily/rozvody v pořádku? Není propálený píst? Měři lsi tlak ve válci?

Odpověď, že to chcíplo za jízdy, takže ventily a rozvody budou OK, mi přijde velice zábavná

(reakce na) Nejde nastartovat

18.7.2009 v 22:35 | Nahoru | #13

Axel>dej tam normalni N95...očisti svičku



Co máte s tim čištěnim svíček? To jsou rady vhodný tak na trabanta,nebo na škodnou,ale ani tam se to nedoporučuje.Svíčka se nečistí,svíčka se mění.Čištěním ztrácí jednu skoro nedůležitou vlastnost a tou je intenzita jiskry.

1 reakcí na tento příspěvek Nejde nastartovat

20.7.2009 v 16:29 | Nahoru | #14
Tak ventilový víko jsem dole neměl ještě to zkusím sundat a uvidím,pořád to nejede,má to snahu blafnout,ale prostě to nechytne.Dal jsem jinou svíčku a ta byla suchá at jsem přidával plyn,takže tam asi nepujde benzín,ale nevím proč,karburátor je uplně čistej.

(reakce na) Nejde nastartovat

22.9.2009 v 19:41 | Nahoru | #15
vitagsx400r> tak co jak si to dořešil mam naprosto stejnej problém...

Nejde nastartovat

6.10.2009 v 13:52 | Nahoru | #16
borci, moje FZR taky nestartovala a do válců mi taky nešlo papání.
a to tam nešlo proto, že neměla tlaky.
a tlaky neměla proto, že měla rozje.aný ventili a dle mýho i votočenou vačku.

Takže to nesálo beneli proto, že ještě než se ventil vodevřel, válec už dokončoval sání a těma mizernejma tlakama co to mělo to tam už nic nenasálo.

jediný způsob jakým to tehdy chytlo, bylo vytvořit podtlak v sání. V praxi to znamená že jsem při startování dlaní přiucpal difuzory a tehdy až to začalo blafat.

Hodně štěstí, doufám že nemáš stejnej problém

ps:"Doma to ale děti nezkoušejte"

1 reakcí na tento příspěvek Nejde nastartovat

25.7.2010 v 11:23 | Nahoru | #17
zdarech chlapi potřeboval bych pomoc?jednoho dne jsem z mašinou přijel chcípl jsem jí a druhej den už jsem jí nemohl natočit po hodině mordování naskočila a jela úplně normálně pak se zas chcípla a zas nešla natočit tak novou svíčku karburátor snad stokrát venku a je čistej no zdá se mi že tam jde špatně asi benzín ale zaráží mě že to pak chytne a za tepla je to chytání lepší o něco ale když chytne tak jede fakt suprově?předem děkuji za rady

(reakce na) Nejde nastartovat

27.7.2010 v 20:43 | Nahoru | #18
lisan> a jde benzín přes kohoutek?nemáš zasraný sítko v nádrži?

Nejde nastartovat

27.7.2010 v 21:26 | Nahoru | #19
to jsem vše jsem čistil také mě to napadlo ale furt nic no ale když to chytne tak dokavat to nechcípnu tak jede a pěkně vylítal jsem půl nádrže a pohodě když jí chcípnu tak do 5min.jí keště natočím pak už ne a zas je to boj

Nejde nastartovat

3.4.2011 v 11:49 | Nahoru | #20
zdravím. taky mám problém. Svíčka jiskru hází,benzín do motoru teče,ale motorka nechytne. rozvody mám nastavené správně,ventily jsou zabroušený,klika je po repasi. Takže vše funguje tak jak má,ale bohužel to nejede. Prosím o radu......

Nejde nastartovat

27.7.2011 v 13:44 | Nahoru | #21
kluci, máte zaklepaný sací ventili, jsou tam 3 na válec a je tam moc málo hliníku na jednom místě..
Nechte si seštělovat sací ventili, stačí jen sací, vejfukový sem měl naprosto v pohodě. Měřil jsem to měrkama a dle manuálu, viz. můj profil. vejfukový byly v normě, kdešto sací mám už teď mimo servisní parametry. Přesto mi to seštelovali.

Opravili mi to v Hustopečích (Motomo) za 4600,- na podzim 2009.
Jede výborně, nám rozškubanou gumu z toho jak se rozjíždím a to na suchým asfaltu =)

Zkuste to. 4roky bezesných nocí a teď jsem v klidu.
Příjdu k motce začnu startovat a čekám. Jedno kdy to chytí, já točím a točím.
Jestli to chytne za 2 nebo za 10vteřin už je mi teď jedno =)

příznaky toho že je to sacíma ventilama (jsou zaklepaný=přiotevřený válce neustále)
- nereaguje na sytič, když chtne dusí se tak jako tak
- při rozjezdu kouří, vlastně furt háže saze do vejfuku
- rozjezd je celkově slabej, hlavně se spolujezdcem do kopce
- bezproblémů ji občas při neuváženým otočením plynu uchlastáš
- uchlastává se
- nemá tlaky
- problémy mají stupnůjící se charakter
- začíná to tím že nejde občas za vlažna nastartovat, postupě nejde nastartovat i studená

Nejde nastartovat

27.7.2011 v 16:11 | Nahoru | #22
Já musel nakonec shodit dolů znovu hlavu. Bylo to ventilem,ale ne zaklepaným. Nějakým způsobem se mi tam dostala malinká měděná špona a ta zůstala přilepená na sedle ventilu a tím pádem to nemělo tlaky potřebný k nastartování. Stálo mě to jen nové těsnění pod hlavu a trochu práce. Ventily tam mám 4 na válec. Mám rok 87, nevím jak je to u jiných ročníků.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist