1 reakcí na tento příspěvek Rozdily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdily
Rozdily jako ram / podvozek / brzdy... to mne zajima... Jinak neresim skoroVFR s vtecem...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily
nx9005>Rozdil velikej. Jine vrtani, od 2000 pak aut. sytic a katalyzator, atd atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily
Nejsem si jistej, ale mam dojem, ze dual byl az na 800.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdily
Mrzout>Krome 50 ccm a vstriky / karbce...
Rozdily jako ram / podvozek / brzdy... to mne zajima... Jinak neresim skoroVFR s vtecem...
jestli chces, tak se ti podivam presne. tedka si tipnu - vfr 800 mela uzsi zadni rafek, na druhou stranu vaha byla hodne podobna nebo vyssi, vic zrala, uz nebyla takova shic
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
88-89 - obě kola 17´´, jinak stejné
90-93 - lepší rám, zadní ráfek 5.5´´, letmo zadní kolo, jeden lauf. Stále karburátory, těžší než předchůdkyně.
93-96 - téměř stejná, lehčí než 90-93, zadní ráfek 5.0´´, karburátory.
97-00 - nebo 01, nevím přesně - rozvody kolečkama, vstřikování, jednodušší rám, zadní kolo opět 5,5´´.
Výše je VFR 800 Fi V-tec, rozvod zčásti řetízkama, proměnlivé časování ventilů (to sice není pravda, ale říkají to), vstřikování.
Možná jsem si na všechno nevzpomněl, omluva. Z toho je vidět, že rozdíl 750-800 nejde jen tak říct...
nx9005>Mrzout> zkus kouknout sem VFR
Nejsem si jistej, ale mam dojem, ze dual byl az na 800.
Jé, tohle vlákno jsme přehlídl a je zde reklama na mé již dávno "mrtvé" stránky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Je to už pasé, ale přihodím svou špetku do mlýna..
Papírová váha je téměř stejná, ale 800Fi má výborně centralizovanou hmotu, takže oproti 750 působí poloviční váhou. Ovladatelnost, podvozek, brzdy, všechno je o několik tříd lepší, posaz o něco více shrbený než na RC36, ale pořád pěkně cestovní, jen zadek je trochu vysoko (možná se mi to zdálo)..
Ale zásadní a to vážně zásadní rozdíl v motoru.. 800Fi "nejede".. Se 750 lze jezdit normálně od 2500 ot/min, 800Fi se sbírá tak tak od 3500tis (spíše ještě víc, ale nechci ji křivdit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Mrzout měl 800Fi, takže by mohl být vlastně příjemně překvapen.. Co Mrzoute? Jel jsi vlastně už na 750? Co se ovladatelnosti týče, tak RC36 je oproti 800Fi fakt jako mastodont, RC36II už je na tom s ovladatelnosti lépe, brzdy s plovoucími kotouči brzdí i výrazně lépe (ale na 800Fi se nechytají ani zdaleka..)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Takže jako se vším, něco lepší, něco horší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A stejně nejlepší a nejkrásnějí byla RC24
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
takže ještě jednou můj nejoblíbenější obrázek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](http://www.vfrdiscussion.com/forum/uploads/1235617891/gallery_3647_3505_19621.jpg)
Naposledy editováno 16.02.2010 23:18:45
1 reakcí na tento příspěvek Rozdily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
C.J. Bohuzel se 750 jsem nemel cest
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily
Mrzout>50 ccm to si můj malej mozek dokáže přebrat, spíš mě zajímá jestli nemá VFR800Fi volant místo řidítek nebo tak něco...
tak bacha, slyšel sem že má půlkulatý kola a že to na nich pěkně drncá!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
honda mno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily
FALC0N>tak bacha, slyšel sem že má půlkulatý kola a že to na nich pěkně drncá!
honda mno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Mas u mne male bezvyznamne plus
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |