A co z toho plyne? Že největší hujda je KAWASAKI
Naposledy editováno 10.05.2009 21:58:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
SensationBlaack>HarryPotter> Nechci ti do toho kecat ale ZX-10R a ZZR-1400 jsou jiny stroje nevim co srovnavas... a za 2. ten vykon ZZR ze ma 203koní je jen pairovej udaj v realu ji bylo namereno 196 nebo 197 tedy o neco malo nez Hayabusa K8 ktera ma 198... Rozhodl bych se pro Bušu ne pro vykon ale pro to ze lip vypada nez masarka ZZR ale zase jizdni konfort bude jinde,ZZR je pohodlnejsi atd. proste lip okopirovanej BlackBird
Ale Busa ma tech 198 taky jen papirove, to si zapomnel. Lip vypada rozhodne ZZR, Busa je jak skutr s tim zatocenym podsedlakem.
650ccm>HarryPotter> Tak jsi mi tak znechutil Kawu, že svoji ER-6 prodám a koupím si Hondu!
Bojím se ale, že jsou Hondy moc výkonné a že to neupilotuju.
Myslíš, že zvládnu CBF 125?
Na netu píší, že CBF 125 je pro začínající a méně zkušené. To u ER-6 psali také.
Doporučuješ mi tuhle výměnu, nebo se mám raději držet uchrchlané nevýkonné Kawy a necpat se mezi skutečné motorkáře?
CBF je pro tebe moc silná, mám dojem, že jsi ještě nedozrál pro opravdovou motorku. Proto mám pro tebe připravený jiný stroj, tento je do začátku pro tebe jako stvořený, šitý přesně na míru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Bubrak ZX10R>SensationBlaack>HarryPotter> Nechci ti do toho kecat ale ZX-10R a ZZR-1400 jsou jiny stroje nevim co srovnavas... a za 2. ten vykon ZZR ze ma 203koní je jen pairovej udaj v realu ji bylo namereno 196 nebo 197 tedy o neco malo nez Hayabusa K8 ktera ma 198... Rozhodl bych se pro Bušu ne pro vykon ale pro to ze lip vypada nez masarka ZZR ale zase jizdni konfort bude jinde,ZZR je pohodlnejsi atd. proste lip okopirovanej BlackBird
Ale Busa ma tech 198 taky jen papirove, to si zapomnel. Lip vypada rozhodne ZZR, Busa je jak skutr s tim zatocenym podsedlakem.
No nevim, ta busa je taky dost šeredná, ale rozhodně míň než gigahmyzák od Kawy...
Naposledy editováno 14.05.2009 13:07:43
HarryPotter>
No nevim, ta busa je taky dost šeredná, ale rozhodně míň než gigahmyzák od Kawy...
Gigahmyzak je naprosta bomba co se tyce designu. Kawasaki vubec v designu vycniva z japoncu a nekteryma skvostama naprosto drti vse okolo (ZX7R).
SensationBlaack>ninjazx10r> Nejlepsi litrovi super sport bych rekl ze je FireBlade...
Já nepsal,že je nejlepší,ale že na daném okruhu v porovnání s osmi posledními litrovými supersporty různých značek byla Tučný textnejrychlejší1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
Jóó takový hondí křídla, to je o něčem jiným
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Macek NX>Tohle fórum je stejně na prd, vždyť každý ví, že ty zelený žáby jsou dobrý akorát na přískok. Nic víc nevydrží.
Jóó takový hondí křídla, to je o něčem jiným
ANO, dáš si ještě jednu plotnu s kufrem na Varana dopředu, nalepíš na to "chicken wings" a budeš lííítat!
666S999>Macek NX>Tohle fórum je stejně na prd, vždyť každý ví, že ty zelený žáby jsou dobrý akorát na přískok. Nic víc nevydrží.
Jóó takový hondí křídla, to je o něčem jiným
ANO, dáš si ještě jednu plotnu s kufrem na Varana dopředu, nalepíš na to "chicken wings" a budeš lííítat!
Nojo, na rozdíl od Kawy by to pořád lítalo
2 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
Honda , nudná, dokonalá ,bezcharakterní.
Proto se v USA nechytá , konečně na to přišli a jezdí se tam výhradně na Kawasaki...
šmudla>Kawasaki , motocykl pro srdcaře, velice charakteristická ,je na ní zábava.
Honda , nudná, dokonalá ,bezcharakterní.
Proto se v USA nechytá , konečně na to přišli a jezdí se tam výhradně na Kawasaki...
No to bejvávalo, dokud amíci bezhlavě kupovali každou bezcenou tretku Teď jsou v pr.eli, tak vybíraj kvalitní věci nebo nic
Podívej se na akcie Kawy, ta jede jak sviňa ale z kopce
Na tenhle web jsem se zaregistroval proto, že jsem si myslel, že se tady v diskusích vyměňují trochu jinačí názory než takovéto hašteření.
Projel jsem hodně zemí a promlouval o zkušenostech s hodně motorkáři, ale názor, že je kawa mrdka, ten jsem slyšel zatím jen tady v Čechách. Proč?
No nevím, co jsem já zažil nejvíce servisů po světě má YAMAHA, nejdražší je to snad vždy a všude u HONDY, nejvíce motocyklů (v zahraničí), které na cestách vzbudily patřičný rozruch (pouze v dobrém slovasmyslu) bylo značky JAWA.
A KAWASAKI?
Jojo to jsou ty bezcenné tretky (jak tu mnozí hovoří), kterých jsem na svých cestách potkal snad nejmíň, servisní síť měly vždy menší než YAMAHA, ale zato levnější než HONDA a nikdy jsem se svou KAWOU nesklidil ve světě takový potlesk jako s JAWOU. Asi máte pravdu, brát to z tohoto pohledu, tak kawa tam moc nevyčnívá.
Ale i přes to všechno
Mne KAWASAKI přesvěčila, že je to motorka na vždy. k Dnešnímu dni ji mám 23 let a mám najeto doložitelných 152 tisíc kilometrů. (s původním motorem, rámem a kapotáží).
Na to, že je to bezcenná tretka bych řekl, že je to docela dost. Vlastně zatím jsem ještě nepotkal jinou motorku, která by na tom byla obdobně ve stejně skvělém stavu jako ta má...
Vlastně jo, potkal KAWASAKI KLR z 1988, která má natočeno přes 200 tisíc kilometrů. (Ta je mého bráchy).
Z mého pohledu bych mohl říct, že jsou mrdky všechno ostatní (snad vás tím trochu popudím, abyste se chytli za nos). Nicméně to neřeknu. Ale já osobně se nedomnívám, že by byla KAWASAKI tak špatná, jak ji tu někteří popisujete.
3 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
Jinak jsem minulý týden se svojí Hondicí za dva dny ujel trasu Praha - Grave (Holandsko) a zpět, 1651 km za celkem 20 hodin-přestávky celkem pět a třičtvrtě hodiny, průměrnou rychlostí 116 km/h (děsně nás zpomalilo projíždění Dortmundu a Essenu, jinak furt po dálnici 180), max. 235 km/h i s bočními kufry. A nejlepší na tom je, že mě pak nic nebolelo . To by určitě žádná Kawasaki nedala .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
HarryPotter>Kawa ZZR 1400 - 290 km/h podle tacho. Doteď nevim, jestli ten VW Transporter v pravým pruhu, který jsem přeletěl, byli policajti nebo celníci .
Jinak jsem minulý týden se svojí Hondicí za dva dny ujel trasu Praha - Grave (Holandsko) a zpět, 1651 km za celkem 20 hodin-přestávky celkem pět a třičtvrtě hodiny, průměrnou rychlostí 116 km/h (děsně nás zpomalilo projíždění Dortmundu a Essenu, jinak furt po dálnici 180), max. 235 km/h i s bočními kufry. A nejlepší na tom je, že mě pak nic nebolelo . To by určitě žádná Kawasaki nedala .
Nevim co mas za Hondu (asi se stydis za ni ze ji nemas v profilu, ale nedivim se), ale ja jel chvili na VFR a bolely me zada hned.
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
meti>nejkrásnější motorky jsou takový ty stříbrný
...a taky takový ty s dvouma kolama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
HarryPotter>Kawa ZZR 1400 - 290 km/h podle tacho. Doteď nevim, jestli ten VW Transporter v pravým pruhu, který jsem přeletěl, byli policajti nebo celníci .
Jinak jsem minulý týden se svojí Hondicí za dva dny ujel trasu Praha - Grave (Holandsko) a zpět, 1651 km za celkem 20 hodin-přestávky celkem pět a třičtvrtě hodiny, průměrnou rychlostí 116 km/h (děsně nás zpomalilo projíždění Dortmundu a Essenu, jinak furt po dálnici 180), max. 235 km/h i s bočními kufry. A nejlepší na tom je, že mě pak nic nebolelo . To by určitě žádná Kawasaki nedala .
Jezdím do Holandska a zpět na svý Káwě, a dávám to vpoho , rekord cca 600km v dešti - mottka šlapala jak swiisswatches , to by ta Tvoje URČITĚ taky nedala
A vůbec, proč se sereš přes Dortmund a Essen... :\
666S999>HarryPotter>Kawa ZZR 1400 - 290 km/h podle tacho. Doteď nevim, jestli ten VW Transporter v pravým pruhu, který jsem přeletěl, byli policajti nebo celníci .
Jinak jsem minulý týden se svojí Hondicí za dva dny ujel trasu Praha - Grave (Holandsko) a zpět, 1651 km za celkem 20 hodin-přestávky celkem pět a třičtvrtě hodiny, průměrnou rychlostí 116 km/h (děsně nás zpomalilo projíždění Dortmundu a Essenu, jinak furt po dálnici 180), max. 235 km/h i s bočními kufry. A nejlepší na tom je, že mě pak nic nebolelo . To by určitě žádná Kawasaki nedala .
Jezdím do Holandska a zpět na svý Káwě, a dávám to vpoho , rekord cca 600km v dešti - mottka šlapala jak swiisswatches , to by ta Tvoje URČITĚ taky nedala
A vůbec, proč se sereš přes Dortmund a Essen... :\
To já né, já jel podle navigace - tam spodem přes Norimberk a Dortmund, zpátky vrchem přes Essen, Geru, Karl-Marx-Stadt a Chomutov.
Naposledy editováno 07.07.2009 14:10:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |