globalmoto_kveten





Téma: Crf 450 2003
 
17.6.2009 v 14:25
ahoj, o víkendu si pro ní jedu. máte jí někdo? nemůžu nikde sehnat manuál. na offmotu jsou jen italský a jinak je všechno na 2005... vim že už je to dost starý na 4T ale zase si řikám že je to honda tak to snad ještě vydrží, i když to dělali teprve druhym rokem. chci to hlavně na motarda, na cross mám 125 a ta mi zatim bohatě stačí. takže když připíšete i zkušenosti budu rád. díky
Předchozí
1 2
Následující

Crf 450 2003

17.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #1
Na motárda, jo? No, to tě asi moc dlouho mít ráda nebude, holka rudá...

Crf 450 2003

17.6.2009 v 14:58 | Nahoru | #2
tak myslim že zatim se nemá čeho bát chci se to naučit no i když těch tratí moc neni bohužel. já právě myslel že 450 je na motardovou trať ideální?

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

17.6.2009 v 15:01 | Nahoru | #3
jj... u modelu 03 si pamatuju například doporučenej interval výměny pístu 15mth... což je poměrně dost málo

(reakce na) Crf 450 2003

17.6.2009 v 15:07 | Nahoru | #4

M6>jj... u modelu 03 si pamatuju například doporučenej interval výměny pístu 15mth... což je poměrně dost málo

no tvl

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

17.6.2009 v 15:10 | Nahoru | #5
hm to teda ale u hobíků se to může protáhnout na dvojnásobek ne? já počítám že budu měnit olej každejch 10mth, zároveň zkontroluju ventily (nevíte někdo vůle a čim se to měří? prej takový ty plíšky nestačej...), no a píst jsem počítal tak 50, ale tak pro jistotu ho budu kontrolovat třeba každejch 20, to mi zas tak nevadí já se v tom hrabu celkem rád, jen s těma 4T nemám zkušenosti no tak počítám že to bedu krapet složitější než ta dváca

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crf 450 2003

17.6.2009 v 15:15 | Nahoru | #6

mb>hm to teda ale u hobíků se to může protáhnout na dvojnásobek ne? já počítám že budu měnit olej každejch 10mth, zároveň zkontroluju ventily (nevíte někdo vůle a čim se to měří? prej takový ty plíšky nestačej...), no a píst jsem počítal tak 50, ale tak pro jistotu ho budu kontrolovat třeba každejch 20, to mi zas tak nevadí já se v tom hrabu celkem rád, jen s těma 4T nemám zkušenosti no tak počítám že to bedu krapet složitější než ta dváca



Je poměrně rozšířenej názor, že ty nulatři se dost sraly, padaly tam ventily a tak... nadruhou stranu jsem ale to samý slyšel(od mechanika yamahy)i o YZ 426 a prvních YZ 450, takže bůhví kde je pravda... každopádně jě divný, že CRF se i novější ročníky prodávaj poměrně pod cenou...

Crf 450 2003

17.6.2009 v 15:22 | Nahoru | #7
no ty vole nestraš jako je pravda že tahle by měla mít nový ventily a píst takže už se to třeba stalo... já to vyměňuju za kawu zx7r, je to sice můj mazel ale od tý doby co si ten chlap urazil hlavu na dálnici a táta jel kolem a myslel že sem to já a nemoh se mi dovolat protože jsem si zrovna ten den nechal telefon doma, tak už mám zákaz a nechci aby mi to celou sezonu stálo v garáži. tak chci zkusit aspoň ty motardy no to mě láká už dlouho

Crf 450 2003

17.6.2009 v 16:47 | Nahoru | #8
v origoš manuálu píšou píst opravdu 15 Mth ale na to já z vysoka seru,,,ventily nechávám přeměřit po 30 Mth.oleje 10 Mth jak převodovka tak motor(liju Castrol GPS 10W40 a bez problémů). No a máš to typ R(kroska) nebo X ? .. já jen tak,že z toho chceš udělat motárda....Manuál mám kompet ale na 2005...taky jsem sháněl....

Crf 450 2003

17.6.2009 v 22:01 | Nahoru | #9
ahoj, mam HM Hondu CRF 450 R rok 2003 v motarde a nie je problem, jak s ventilmi, tak s piestom. mimochodm je na predaj. s papiermi na cestu samozrejme. Pokial sa staras, lejes olej jak treba, davam olej plnu syntetiku jak do motora, tak do spojky, cca po kazdych 6-9 hodinach a na jednom pieste v pohode nabehas 60 hodin!

jou a manual mam, ale na papieri, ten pojde s motokou

Naposledy editováno 17.06.2009 23:37:49

Crf 450 2003

17.6.2009 v 23:05 | Nahoru | #10
Nejaky manual mam, rekl bych ze je to na 2003-2004 ja uz si to presne nepamatuji , sem to nasel nekde na com strankach, muzu se ti to pokusit najit

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 13:12 | Nahoru | #11
jo díky chlapy. včera jsem byl s kámošem na pivku a řikal že by tu kawu na 90 procent koupil tak by asi bylo lepší jí prodat, přidat desítku a koupit rmz 450 06 ne? i když na suzukách prej zas odcházej převodovky no tak nevim. já s tim na dváce zatim problém neměl

Crf 450 2003

18.6.2009 v 13:19 | Nahoru | #12
ono po pravde to mas takmer jedno. ostry jednovalec sa da "skurvit" aj za par hodin... dolezite je, kto pred tebou tu motorku mal a hlavne ako sa o nu staral. pokial v 03 bolo menene vsetko v cas, motor pred zatazou bol spravne zahriaty a podobne, tak je na tom urcite lepsie ako 06 o ktoru sa nikto nestaral...

Crf 450 2003

18.6.2009 v 13:23 | Nahoru | #13
no to je mi jasný no že je to o údržbě, jen co jsem tu pročítal tak crf 03 prej trpí na ventily. třeba to ještě nebylo tak vychytaný když to honda dělala teprve druhej rok, i když u suzuki je 06 tušim taky teprve třetí rok takže to vyjde asi nastejno, v tomhle je nejlepší yamaha jenže ty jsou zase dražší a navíc už suzuli mám tak bych měl dvě kočky z jedný stáje

Crf 450 2003

18.6.2009 v 13:37 | Nahoru | #14
no a ja Ti hovorim ze 03 CRF mam a s ventilmi nie je problem, tak neviem.

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #15
no já myslim že mít jí já od novoty, tak je to taky v pohodě, ale tim že je to 03 tak už tam je přeci jen větší riziko že měla prasáckýho majitele než ta 06... no ale stejně člověk nikdy neví. určitě rozeberu hned motor a co se mi nebude zdát tak vyměnim...

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 14:45 | Nahoru | #16
CRF450R na motarda?
Tomu nerozumím..

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #17

mb>no já myslim že mít jí já od novoty, tak je to taky v pohodě, ale tim že je to 03 tak už tam je přeci jen větší riziko že měla prasáckýho majitele než ta 06... no ale stejně člověk nikdy neví. určitě rozeberu hned motor a co se mi nebude zdát tak vyměnim...



Uvědomuješ si že s takovým přístupem můžeš do motoru otočit i 30000? Za to už by byla o něco (hodně)novější motorka a nebylo by možná třeba tolik investic. Rozhodně pokud máš dost peněz na to koupit starší motorku a hned do ní investovat promyslel bych radši nákup něčeho novějšího co by mělo býv celkově v lepším stavu(samozřejmě teoreticky zničit se dá taková motorka za sezonu)

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:22 | Nahoru | #18
prackarr> proč? většinou to budu mít na drapákách protože krosovou trať mám kousek a motardový jsou celkem z ruky ale rozhodně to chci zkusit, takže si myslim že na takovejdle kompromis je 450 4T nejlepší ne? kor když jsou teď celkem za dobrý prachy. vzniklo to tak že mi to jeden kluk nabídnul jako výměnu za zx7r a protože se nikdo jinej neozval tak jsem nad tim začal uvažovat no... tak teď kdyby to koupil kámoš tak by asi bylo lepší desítku přihodit a koupit rmz 06 ale stejně do toho motoru nikdo nevidí

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:33 | Nahoru | #19
uvidíme za půl roku,co budeš psát....

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:35 | Nahoru | #20
prackarr> mam CRF ako motarda uz tretim rokom, prezrad, co by som mal pisat?

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:38 | Nahoru | #21
psal jsem to tobě?
On kupuje 6 let starou ozávoděnou machnu.
Já když dovolíš,mám doma taky CRF. Dokonce pět kusů...

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #22
prackarr> nepisal, to viem, len som bol zvedavy, ci sa dozviem nieco nove, tot vsio

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:44 | Nahoru | #23
jaký máš rok?

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:45 | Nahoru | #24
prackarr> 2003 a chcel by som 2009, sice pozeram aj po inych, ale je to jedna z 3 moznosti

Naposledy editováno 18.06.2009 15:46:18

2 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:49 | Nahoru | #25
Nic není pravidlo. Ale nabízí se,že když si kluk koupí 6 let starou,levnou motorku,tak se brzy rozsype,protože je levná proto,že je před infarktem a majitel se jí včas zbavil. Nový majitel dá do takové motorky poslední prachy a až mu v tom zaduní,má doma jen inventář pro pozorování,nikoliv prkač na ježdění.
Já motárdy moc nemusím,nemám v nich moc ani přehled,ale jkaomotárda bych bral spíše XR650R,jak CRFR.
A jak to máte braši s papíry na CRFR?

Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:55 | Nahoru | #26
právě proto jsem se radši napřed zeptal než pro ní pojedu, já si taky myslim že už je to na 4t krosku starý... vydržim ještě chvíly na dváce a pak si koupim co nejnovější 450 na cross i na motarda... i když do tý doby se to určitě ještě x-krát změní jak se znám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 15:59 | Nahoru | #27
prackarr> to co hovoris, je v celku dost casto pravda... pre mna je to o to horsie, ze o motku sa staram, je v super stave, ale kedze ju chcem predat, jednoducho budem musiet ist aj tak s cenou dole, lebo okolo je "kopec lacnejsich "rovnakych" CRF450R-iek" o akych hovoris.

ja zasa mam motardy rad a do XR by som nesiel, je velka, tazka a ten ram a podvozok tomu vykonu co ten motor ma nestiha. Je to dobra motka este tak do mesta, ale okruh s tym si uz neuzijes.

a co sa tyka papierov, mam HM Honda CRF 450 R, tak s papiermi neni problem, je to na papieroch uz z fabriky.

(reakce na) Crf 450 2003

18.6.2009 v 16:03 | Nahoru | #28
prackarr> "mb" chce asi motárda v pravým slova smyslu - na závodní dráhu, né motárda jako showbike do provozu. Na to mě CRF přijde jako slušná volba, na závodech jsem jich viděl hodně

1 reakcí na tento příspěvek Crf 450 2003

18.6.2009 v 16:08 | Nahoru | #29
03 motorku bych si nekoupil a ještě 4T to už vůbec.By musela být jedině nová a levná. prackarr má pravdu.

Crf 450 2003

18.6.2009 v 16:09 | Nahoru | #30
Vespa - Beru,ale na to by měl člověk mít peníze. Na to mě 6 let stará motorka z crossu vhodná nepřijde...

Naposledy editováno 18.06.2009 16:09:31
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist