1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crf 450 2003
mb>hm to teda ale u hobíků se to může protáhnout na dvojnásobek ne? já počítám že budu měnit olej každejch 10mth, zároveň zkontroluju ventily (nevíte někdo vůle a čim se to měří? prej takový ty plíšky nestačej...), no a píst jsem počítal tak 50, ale tak pro jistotu ho budu kontrolovat třeba každejch 20, to mi zas tak nevadí já se v tom hrabu celkem rád, jen s těma 4T nemám zkušenosti no tak počítám že to bedu krapet složitější než ta dváca
Je poměrně rozšířenej názor, že ty nulatři se dost sraly, padaly tam ventily a tak... nadruhou stranu jsem ale to samý slyšel(od mechanika yamahy)i o YZ 426 a prvních YZ 450, takže bůhví kde je pravda... každopádně jě divný, že CRF se i novější ročníky prodávaj poměrně pod cenou...
M6>mb>hm to teda ale u hobíků se to může protáhnout na dvojnásobek ne? já počítám že budu měnit olej každejch 10mth, zároveň zkontroluju ventily (nevíte někdo vůle a čim se to měří? prej takový ty plíšky nestačej...), no a píst jsem počítal tak 50, ale tak pro jistotu ho budu kontrolovat třeba každejch 20, to mi zas tak nevadí já se v tom hrabu celkem rád, jen s těma 4T nemám zkušenosti no tak počítám že to bedu krapet složitější než ta dváca
Je poměrně rozšířenej názor, že ty nulatři se dost sraly, padaly tam ventily a tak... nadruhou stranu jsem ale to samý slyšel(od mechanika yamahy)i o YZ 426 a prvních YZ 450, takže bůhví kde je pravda... každopádně jě divný, že CRF se i novější ročníky prodávaj poměrně pod cenou...
mám taky 2003 a jezdím jí ted druhej rok a nemužu si stěžovat kdž vidím jak kluci jezdy crf 2008 atd a sere se jim to je to docela hustý.2003 naprosta spokojenost chytl jsem dobrej kus.ventily mám pořád stejný ani se nehnou.