Vyhlídla sem hodně motorek mám radši silniční napr.CBR600F, CBR600RR,Gsx-R 600- bohužel toto jsou 4V a nevim jestli by to bylo dobrá volba-mám pocit že efko je takový kompromis ale je to 4V. Mužete mi poradit jaky by se pro holku hodil 2V??? Díkes Pešule
Určitě si nechci pořizovat RSV 1000 mille to je pro mě jako začátečníka vražda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
Droppi>RomanSS>Medvěd> Neměl jsem na mysli ani tak výkon, jako spíš fyzickou náročnost.
Tak tak, motor je sám o sobě neškodnej bambula, ale dávkování těch prvních stříkaček, suchá spojka, tragickej posed (mimo okruh), žalostnej rejd, pocitově vyšší váha oproti Japkám, ergonomie pro vyššího člověka, klepe se to, škube to, padá z toho spojovací materiál
No prostě fajn motorka pro začátek Aneb vychval si svou moto
počkej až tě za tyhle řeči zas vysadí před koncem závodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
miura>Droppi>RomanSS>Medvěd> Neměl jsem na mysli ani tak výkon, jako spíš fyzickou náročnost.
Tak tak, motor je sám o sobě neškodnej bambula, ale dávkování těch prvních stříkaček, suchá spojka, tragickej posed (mimo okruh), žalostnej rejd, pocitově vyšší váha oproti Japkám, ergonomie pro vyššího člověka, klepe se to, škube to, padá z toho spojovací materiál
No prostě fajn motorka pro začátek Aneb vychval si svou moto
počkej až tě za tyhle řeči zas vysadí před koncem závodu
Zrovna jsem chtěl podotknout že je docela drzej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
pajachovancu>GRASSEL> souhlas, asi víš o čem mluvíš
nehodlám tu machrovat ale s motorkama mám zkušenosti od malička, nejdřív terén a pak silnice. Jel jsem na spoustě motorek a když můžu pomůžu. Když vidím debila tak se k němu patřičně vyjadřím. Když vidím člověka co má zájem a snahu tak pomůžu, je to jednoduchý. Vím co znamená mít pod prdelí výkon kterej si už vlastně ani neuvědomuješ a akorát občas si řekneš, ty vole dyť to je prostě nehoráznej mazec.
illMedvědGuzzin>miura>Droppi>RomanSS>Medvěd> Neměl jsem na mysli ani tak výkon, jako spíš fyzickou náročnost.
Tak tak, motor je sám o sobě neškodnej bambula, ale dávkování těch prvních stříkaček, suchá spojka, tragickej posed (mimo okruh), žalostnej rejd, pocitově vyšší váha oproti Japkám, ergonomie pro vyššího člověka, klepe se to, škube to, padá z toho spojovací materiál
No prostě fajn motorka pro začátek Aneb vychval si svou moto
počkej až tě za tyhle řeči zas vysadí před koncem závodu
Zrovna jsem chtěl podotknout že je docela drzej
Taky to zůstane doufám mezi námi
Já chtěl jen nenápadně říct, že to neni žádna mašina pro "hlavní proud", má zoufalou užitnou hodnotu a nejezdí se na ní odpočívat. Naopak po jízdě je pak potřeba značně odpočívat Jinak je to ale zábavná, občas až nečekaně schopná a relativně spolehlivá motorka
1 reakcí na tento příspěvek Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
edit: kupovat litra po pětistovce je nejen nebezpečné, ale i zbytečné. Šestistovka bude po pětikilu o dost silnější stroj, bude z ní mít nadšení, radost, prostě nový začátek. Pak když bude chtít a bude se cítit, tak litr. Ale nikde není psáno, že člověk musí skončit u litra. Co z toho, že má člověk litra? Nic extra...
Naposledy editováno 12.06.2009 15:55:43
1 reakcí na tento příspěvek Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
Chapu proč se ptáš....neboj sem rozumnej člověk a nehrnu se do takovych věcí po hlavě
1 reakcí na tento příspěvek Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
Jestli chceš silnější motorku tak si určitě pořiď nahatou a nejlépe bez štítku. Budeš mít větší rezervu při předjíždění, v kopcích, řádově lepší podvozek a brzdy a přitom ti bude ten průvan bránit od vyšších rychlostí.
Já na CBčku vydržel 5 sezon a teď s litrovým Raptorem nemám vůbec problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
1 reakcí na tento příspěvek Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
kam že s tou CB 500 bude přesedlávat?
ach ta čeština
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky vybrat 2V když chci přesedlat s CB500?
GRASSEL>tak RSV určitě ne, to je jasný ale na druhou stranu když si koupíš SV 650 tak tě musím upozornit že můžeš rovnou zůstat u CB. Sám nevím být tebou co bych zvolil ale ne SV650 to je opravdu minimální rozdíl oproti CB
tak to jsi mě rozesmál...:D