Téma: Kros 125 X 250 2T
 
5.1.2008 v 13:54
Potřeboval bych poradit, jestli 125 nebo 250 2T. Teď jezdim 125 a chtěl bych zkusit něco silnějšího. Všichni mě ale straší, že 250 je masakr. Je to tak velkej rozdíl?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 14:22 | Nahoru | #1
tak to ti lzou a nechteji abys je predjel a byl rychlejsi :D :D Vsetko to je o tom ako budes narabat s plynom.Cize zalezi na tom co mas v hlave :) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 14:22 | Nahoru | #2
John>Jestli jezdíš motocross tak napřed počkej až si budeš jistej naprosto na 125 a budeš i fyzicky zvládat. Pokud jezdíš enduro a už ti 125 nestačí, ale na 250 2t se ještě necitíš, tak zkus 200 2t (vychazí výkonově jak 400 4t, lepší prubeh vykonu od spodku než u 125) ...

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 14:28 | Nahoru | #3
John> je velký problém si od někoho tu dvěpade půjčit a zkusit ?

Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 14:32 | Nahoru | #4
To jsou zase moudra... :lol: <strong></strong> :lol:
Jak píše Vana- půjčit,zkusit,ale rozhodně,pokud jezdíš osminku,ti čtvrtka problémy dělat nebude..

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 16:42 | Nahoru | #5
dvěpade by se mohla líp dávkovat...zato nesmíš předávkovat :thmubup: :lol:

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 16:57 | Nahoru | #6
hAjPR>>
:lol: :lol: :lol:
Předávkovat se dá i 85ccm... :lol:

Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 17:11 | Nahoru | #7
Jestli jsi dobrý na 125, dvěpade tě jenom popostrčí ve výkonosti dál. V plném výkonu ji zvládneš a vespod tě podrží.

25 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 17:50 | Nahoru | #8
25O 2t MOTOCROSS JE BRUTAL JESTLI SES HOBY JEZDEC TAK TO BYCH TI NERADIL ALE JESTLI JEZDÍS PROFI TAK JO ALE NA TO BY SES ASI NAS TADY NA FORU NEPTAL MYSLÝM... BYT TEBOU TAK KOUPÍM 250 4t ALE TO JE VYKONOVĚ STEJNÉ JAK 125 2t TAK JESTLI TI TVOJE 2t DVACKA NESTAČÍ TAK JESTE MUŽES KOUPIT 450(426) 4t ..

aLE ROZHODNOUT SEM MUSÍS SAM MY TU ZA TEBE ROZHODOVAT NEBUDEM :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 17:58 | Nahoru | #9
250 2T neni zase až tak brutalně silna jak řikaji, da se vpohodě zvladnout. Je to fakt o tom, jak za to tahaš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 18:08 | Nahoru | #10
Bunker>>
*yes* *yes*
Jezdil sem na ní když mi bylo 13-14 :P a normálně se to dalo akorát našlápnout to byl porod :lol:

Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 18:28 | Nahoru | #11
Mňo asi takhle já sem se taky rozhodoval jestli chci 250 2t protože na tej dváce mě sere porát to řazení :lol: No hele 250f nejlepší volba když máš prachy páč se ty mrchy furt serou!! a 250 2t je taková sviňa splašená ( šílenej poděs ) ale dá se to zmáknout :thmubup: a 450 je taková vostřejší 250f ty čtyřtakty jsou prostě takoví klidnější no :) Je to vopravdu jenom vo tom si to vodskoušet co ti líp sedne

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 18:41 | Nahoru | #12
to John: kym zacnes pytat rady,tak by si nam mal prezradit zopar dolezitych info.
Ako dlho uz jazdis?
Aky model,typ je tvoja 125 2T? (asi bude rozdiel medzi DT a SX ,KX)
Co by si chcel jazdit? (enduro,MX,alebo len tak po louce)
Potom sa da rozumne a hlavne cielavedome radit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 18:52 | Nahoru | #13
Jezi> Ja měl v na přelomu 14/15 roku Kawasaki KX 250 r.93 a ta byla hodna, pak v 15 jsem měl Hondu CR 250 r. 99, ta už jela mnohem lepe no a teď v 16 mam Yamahu YZ 426 F, nejlepši stroj, ktery sem zatim měl

2 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 23:40 | Nahoru | #14
Škoda, že John neozívá. Hodně záleží na četnosti jízdy, co vlastně jezdí (cross nebo les). Jestli je profi jezdec, tak by se asi neptal, že? 250 podle 125, žere o dost víc gumy a řetěz. ONO je jízda a jízda. Pokud jezdí fakt extrémy s partou někde po lese tak se se 125 neztratí. Naopak s 250 se v extrém výjezdech několikrát převrátí. Kámoš se svezl na mojí 125 a řekl, že chce 250. Po dvou vyjížďkách 250 prodával. Kdybych měl bobule, tak beru 144 nebo EXC 200.

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

5.1.2008 v 23:53 | Nahoru | #15
Bunker> To já se teď seknul, takže ten vývoj bude pomalejší :lol: :lol: ale jinak :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

6.1.2008 v 12:06 | Nahoru | #16
Mě přijde Motocrossova 250 2t hrozně štěkavá...ale byl sem zvyklej na kroucení plynu u 125 takže třeba kdybych pomaleji přidával tak je lepší průběh výkonu...každopádně momentálně jsem spokojen s exc200...kor když je ted aji možný nastavení zapalování za jizdy...

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

6.1.2008 v 12:09 | Nahoru | #17
Mara_KTM> jak moc je to zapalko poznat ?

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 10:44 | Nahoru | #18
Jak jste pociťovali přestup ze 125 na 250? Já už jsem jezdil snad na všem, ale na dvěpade 2T ještě pořád neee. Dneska je dost přirozený postup ze 125 spíš na 250F, ale znalí kamarádi tvrdí, že mám na to, abych uřídil 250 bez F. Chce to nějaký koně/ňůtnmetry jednoduše navíc proti dváce...ale aby jich nebylo moc Pište vaše zkušenosti, dík.

PS: abych se vyhnul nedorozumnění: jde čistě o motokros...

Naposledy editováno 29.05.2009 10:45:51

2 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 10:58 | Nahoru | #19
Mě příjde,že některý lidi 250 2T zbytečně démonizujou aniž by na tom kdy jeli. Kdo se naučil jezdit na 125, ale myslím vážně naučil, tak mu to na 250 půjde taky, navíc poslední modely jsou i u mx naladěný na jemnější záběr a víc spodku než to bylo dřív.Nejlepší je si to od někoho pujčit a svézt se a bude hned jasný jestli se ti to líbí nebo ne.Ono na dváce se člověk namaká jak čert chce to mít fyzičku stejně tak i 250.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 11:12 | Nahoru | #20
kozivak> řek bych, že fyzičku to chce na 250 o něco větší.

hAjPR> Jezdit se ti na tom bude dobře z toho bych neměl strach, ale počítej že vzroste konkurence a bude težší se umístit

Naposledy editováno 29.05.2009 11:31:42

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 11:23 | Nahoru | #21

Jezi>hAjPR>vzroste konkurence a bude težší se umístit



umístění nehrozí ani teď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 11:24 | Nahoru | #22

kozivak>Mě příjde,že některý lidi 250 2T zbytečně démonizujou aniž by na tom kdy jeli. Kdo se naučil jezdit na 125, ale myslím vážně naučil, tak mu to na 250 půjde taky, navíc poslední modely jsou i u mx naladěný na jemnější záběr a víc spodku než to bylo dřív.Nejlepší je si to od někoho pujčit a svézt se a bude hned jasný jestli se ti to líbí nebo ne.Ono na dváce se člověk namaká jak čert chce to mít fyzičku stejně tak i 250.



čemu říkáš "opravdu se naučil"?

jinak díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 11:45 | Nahoru | #23
hAjPR> Myslim to tak,že je schopnej držet motor v otáčkách, projíždí zatáčky pod plynem a pracuje se spojkou ve výjezdech ze zatáčky, tak mu přestup nebude činit problém. Asi si myslíš, že jsem vocas a píšu tady známý věci, ale viděl jsem už spoustu lidi, který na 125 jezdí jak na pulitru a do spojky nehrábnou za celý kolo, o tom, že by ji drželi v točkách ani nemluvim. U nich je pak jasný, že je 250 utluče. U normálního člověka, kterej už něco odjel a na tý 125 mu to jde bych se toho vůbec nebál. navíc na 125 ses naučil kydat plyn a to ti bude k prospěchu už na všem ať 4T nebo větší 2T

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 11:58 | Nahoru | #24
kozivak> no dobrá, podmínky nejspíš splňuju... dík

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 12:27 | Nahoru | #25
jsem pro KTM 144 hobík si na tom užije víc , 250 už na trati jen tak šmrdláš a letí to jak blázen

když už 250 tak KTM a přepínání map na želvičku se to zvládnout

TEST 250 2T 2008

škoda že už se nedělá SX200 pro hobíka by to bylo akorád. EXC má ty tlumiče na trat trochu "horší" .



Naposledy editováno 29.05.2009 12:36:50

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 12:40 | Nahoru | #26
Ja osobne se na 2t 250 Mx necejtim na enduro jo proc ne ale MX to teda ne, ale zalezi jaka trat pokud je tam hodne zatacek pod kopcem tak je jizda na silnejsi 250 krasne uvolnujici oproti krouceni 125 do kopce... na druhou stranu pokud je trat spise na rovine a taky dost rychla tak tam uz jde o to jak ma clovek tu motorku zvladnutou a jak je odvaznej to pustit do zatacky a tam pro me urcite vede 125. Vidim to i na sobe ze nekde vemu 125 a jede se mi skvele za to na 450 je to doslova ocistec. Na jine trati je to zase naopak, 125 taham porad pres spojku a porad to neni ono na 450 tomu otevru a je to za mnou a jede se mi lip. Mozna jsem divnej :)

jeste bych dodal ze vetsinou je ve tride open/mx1 mensi konkurence jak ve 125/mx2 :), teda alespon ja mam takovej pocit :)

Naposledy editováno 29.05.2009 12:41:58

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 13:13 | Nahoru | #27
to máš asi pravdu,rozhodně na těch "větších závodech" je bezkonkurenčně nejvíc 250 4T...

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 13:59 | Nahoru | #28
jak už tady párkrát zaznělo, existuje zlatá střední cesta. Já jezdim SX 200 a nemůžu si jí vynachválit. Oproti 125 jede hodně víc a přijde mi lehčí a obratnější než 250 4t. Že 2t tě utahá je sice pravda, ale hobíka utahá i čtyřtakt. Časem si zvykneš i na velkýho dvoutakta. Já osobně bych 125 nedoporučil, pokud tu současnou už dokážeš držet v tempu. Buď sx 200, nebo novější 150, ta se prej taky povedla. Jestli 250, tak Yamahu s hliníkovym rámem.

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 14:25 | Nahoru | #29
Na závodění 125 a pro svezení 250. Tak bych to viděl já!!

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #30

mr.maxi> Jestli 250, tak Yamahu s hliníkovym rámem.



V čem je ten hliníkovej sráč vyjímečnej ?

kastrol, Joraell> s tou konkurencí sem to myslel tak, že v MX1 potažmo oupen (v menších závodech) je potřeba ject o poznání rychlejš aby ses umístíl + - stejně (myslim tim polovina třeba) Např. teď sem byl ve stříbře kouknout se na bezlicenčních závodech (vim dost socka soutěž na nějaký srovnávání, ale já asi nic jinýho nepojedu, takže proto sem byl tam) a v bezlicenčních A (mx2) bych si věřil, že bych se dokázel držet lehce za polovinou (přesto že těch lidí jelo víc) kdežto v kategorii B (zbytek) budu pravdpodobně zametat na chvostu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist