Najel jsem na nich přesně 20296 km (změřeno přesně, dle fotek tachometru).
Tak se můžete mrknout, jak na tom jsou.
přední je Dunlop Sportmax D220F-ST 120/70, 17"
zadní je Michelin Pilot Activ 150/70, 17"
Jinak nejdelší výlet co mají za sebou bylo to Turecko, za ten výlet to bylo 6700 km a to už měly najeto 8000 km když jsem vyjížděl a říkal si, jestli nebude problém. Nebyl.
Na přední je ještě tak tak 1 mm a zadní je sjeta více, uprostřed zarovnaná se vzorkem.
Ty bílé fleky na gumách jsou od toho, že se do garáže pneuservisu jelo po štěrku, bílých kamínkách.
Jinak ta výdrž je daná hlavně tím, že motorka má jen 57 koní a jezdím klidně.
na ukázku ještě obrázek, jak vypadal vzorek na zadní gumě předtím
edit:
není to ale nic vyjímečného, na předchozích gumách
přední: Metzeler MEZ 1F MBS 120/70
zadní: Heidenau K68 150/70
jsem najel něco přes 18 tisíc km a přezouval je hlavně proto, že jsem se znovu chystal do zahraničí, tak abych měl čerstvý vzorek.
Po 18 tisích km tedy vypadaly takto
jak jde vidět, vepředu i vzadu je uprostřed vzorek, ale už asi jen 0,5 mm
Naposledy editováno 22.05.2009 10:17:49
1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
a ještě dotaz: jak se chovala kombinace přední radiální/zadní diagonální? (a jen tak mimo soutěž - je to dovolené nebo by měla být konstrukce pneu na obou "nápravách" shodná? )
Naposledy editováno 22.05.2009 08:43:45
1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
GRASSEL>ty vole ty to skládáš jako sfině
Ty taky, v každe druhe škarpě. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
Takže jinak - při jízde po dešti prostě jinak jedu opatrněji a nedokážu říct, že by ty předchozí gumy třeba klouzaly a tyto třeba neklouzaly. Jako že bych si všiml (a hlavně pamatoval!) že mi nějaká guma při takovém náklonu a rychlosti ustřelovala a ta předchozí guma to nedělala - tak takovou zkušenost zatím nemám.
Ale můžu mít, měl jsem vzadu Heidenau K68 a pak Michelin Pilot Activ tak třeba to byl přechod k lepšímu a nic jsem nepoznal. Teď jsem tam dal zase Heidenau K68 a uvidím, třeba zjistím že to už fakt poznám. Pokud jo, napíšu.
Jinak k většinou jsem koupil "to nejlevnější" co bylo, nebo skoro nejlevnější, třeba na hamletovkách.
Kousek - naštěstí se mi to teď do hran moc nesjelo. Jednou ale jo, zkusím si vzpomenout která to byla....
Horten - tak to znamená, že máš novou motorku, čerstvě zajetou. Gratuluji
GRASSEL - myslíš jako přední vs. zadní guma?
_George_ - jo, jsem turista viz foto. Prostě kolenem o zem fakt nebrousím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
neee, dělám si legraci. Prostě jezdím v klidu , jinak nevím
KuliCBRF4 - no jo, když se spočítá, že na supersporty si kupují lidi gumy za 8 tisíc a sjedou to třeba už za 7 tisíc, pak je potřebuji troje, tj. 24 tisíc a já mám ušetřeno 19 tisíc oproti nim. Jen na gumách.
Zpustlík - přesně tak, dá se to. Asi je to o tom, jak se ostře zrychluje a jak moc agresivně se brzdí
1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
Bt020 15400. Vzadu na znacky, vepredu jeste cca pul milimetru pred ale oskocena. S timhle najezdem sem to neresil a prezul celou sadu.
Bt021 predek 10500 (a boky na znackach, stred jeste maso mel :( ) zadek tam jeste je a ma 12500. Asi 2 z peti stredovejch znacek uz jsou srovnany, takze dojedu tak tech 14-15 a pujde taky.
Myslim ze celkem slusny, na to ze dalky nejezdim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???
To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!
tudik to maš nafocene !!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
Dina>Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???
To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!
tudik to maš nafocene !!
tak jestli ti takhle vydržely gumy na litrovém Fejzru 16 tis.km a pěkně sjeté do kulata, tak to je ještě lepší rekord, než ty moje na mém 50-ti koňovém prskoletu
Roman2bk>Dina>Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???
To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!
tudik to maš nafocene !!
tak jestli ti takhle vydržely gumy na litrovém Fejzru 16 tis.km a pěkně sjeté do kulata, tak to je ještě lepší rekord, než ty moje na mém 50-ti koňovém prskoletu
To neny o pleumatykach ale o jestcofy a o motorce !!! Hlafňje nesmyš myt nenje neš štiri falce a dfje kola !!Nejhoršy su třyfalcofe mrtki ti žeru gumi ajyg trafu kolem cesti!!
2 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km
KOKŠ>ja mam na zadní (d 208) 2500 km a jsem na plátně...kde udělaly soudruzi chybu?
Soudruzi udelali chybu, ze si kupujou nejlacinejsi mrdky, aby usetrili :) A v prepoctu na km je to presne naopak, a dunlop se smeje :)