Téma: stav pneu po 20.000 km
 
22.5.2009 v 07:55
Tak jsem byl včera přezout gumy.
Najel jsem na nich přesně 20296 km (změřeno přesně, dle fotek tachometru).
Tak se můžete mrknout, jak na tom jsou.

přední je Dunlop Sportmax D220F-ST 120/70, 17"
zadní je Michelin Pilot Activ 150/70, 17"

Jinak nejdelší výlet co mají za sebou bylo to Turecko, za ten výlet to bylo 6700 km a to už měly najeto 8000 km když jsem vyjížděl a říkal si, jestli nebude problém. Nebyl.

Na přední je ještě tak tak 1 mm a zadní je sjeta více, uprostřed zarovnaná se vzorkem.
Ty bílé fleky na gumách jsou od toho, že se do garáže pneuservisu jelo po štěrku, bílých kamínkách.

Jinak ta výdrž je daná hlavně tím, že motorka má jen 57 koní a jezdím klidně.







na ukázku ještě obrázek, jak vypadal vzorek na zadní gumě předtím


edit:
není to ale nic vyjímečného, na předchozích gumách
přední: Metzeler MEZ 1F MBS 120/70
zadní: Heidenau K68 150/70
jsem najel něco přes 18 tisíc km a přezouval je hlavně proto, že jsem se znovu chystal do zahraničí, tak abych měl čerstvý vzorek.
Po 18 tisích km tedy vypadaly takto
jak jde vidět, vepředu i vzadu je uprostřed vzorek, ale už asi jen 0,5 mm


Naposledy editováno 22.05.2009 10:17:49
Předchozí
1 2
Následující

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 08:09 | Nahoru | #1
Myslím, že není až takový problém tohleto najet na gumy u cestovní motorky. Měl jsem Metzeler Tourance a na zadku jsem najel přes patnáct do hladka a předek jsem se dvěma milimetrama po dvaceti vyhodil, protože byl odskákaný a hranatý. K

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 08:11 | Nahoru | #2
Ty jo. Fakt dobrý. Takhle dlouho mi ještě nevydržela ani motorka, natož guma!!!))

1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 08:41 | Nahoru | #3
závist, mě vydrží pneu s bídou 8000km, jízda klidná, motorka slabá. Každopádně jsou měkčí, takže podrží i na vodě. Jak se chovaly na mokru v náklonu ty tvoje?

a ještě dotaz: jak se chovala kombinace přední radiální/zadní diagonální? (a jen tak mimo soutěž - je to dovolené nebo by měla být konstrukce pneu na obou "nápravách" shodná? )

Naposledy editováno 22.05.2009 08:43:45

1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 08:43 | Nahoru | #4
ty vole ty to skládáš jako sfině

1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 09:12 | Nahoru | #5
Mně vydrží tak max. 4000 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 09:34 | Nahoru | #6

GRASSEL>ty vole ty to skládáš jako sfině



Ty taky, v každe druhe škarpě. K

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 09:46 | Nahoru | #7
Kousek> to byl můj novej KOUSEK na kterej nemá ani Pepoň Sršoň Z

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #8
Twe impossible. To musíš bejt fakt turista.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 10:13 | Nahoru | #9
fockewulf> no právě že jsem minulý rok na vodě spadl, takže se přímo nabízí, aby mi každý řekl, že kdybych si vybral jiné gumy, že by se mi to nestalo.... ale myslím si že ne, fakt jsem už tu motorku dostal do takové rychlosti a "nepřirozeného" náklonu, že to by už asi nepodržela žádná guma.....

Takže jinak - při jízde po dešti prostě jinak jedu opatrněji a nedokážu říct, že by ty předchozí gumy třeba klouzaly a tyto třeba neklouzaly. Jako že bych si všiml (a hlavně pamatoval!) že mi nějaká guma při takovém náklonu a rychlosti ustřelovala a ta předchozí guma to nedělala - tak takovou zkušenost zatím nemám.

Ale můžu mít, měl jsem vzadu Heidenau K68 a pak Michelin Pilot Activ tak třeba to byl přechod k lepšímu a nic jsem nepoznal. Teď jsem tam dal zase Heidenau K68 a uvidím, třeba zjistím že to už fakt poznám. Pokud jo, napíšu.

Jinak k většinou jsem koupil "to nejlevnější" co bylo, nebo skoro nejlevnější, třeba na hamletovkách.

Kousek - naštěstí se mi to teď do hran moc nesjelo. Jednou ale jo, zkusím si vzpomenout která to byla....

Horten - tak to znamená, že máš novou motorku, čerstvě zajetou. Gratuluji

GRASSEL - myslíš jako přední vs. zadní guma?

_George_ - jo, jsem turista viz foto. Prostě kolenem o zem fakt nebrousím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 10:44 | Nahoru | #10
Roman2bk> ale houby, že máš sjetej jen střed ale byla to sranda, nejezdíš na supersportu

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 11:01 | Nahoru | #11
GRASSEL> jo tááák jinak souhlas, mám sjeté jen středy, holt když se jeden někde do dálky, tak většinou po silniccíh 1.třídy, sem tam do toho dálnice, takže člověk pak jede většinou rovně. A v zatáčkách v klidu, když nabalená motorka váží třeba 300 kg, nebo se spolujdcem + věci pro dva třeba k těm 400 kg

1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 20:53 | Nahoru | #12
tak jestli někdo máte fotku svých ojetých gum, taky to sem můžete hodit

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 20:57 | Nahoru | #13
No nevím letos jsem dával novou gumu Metzeler Lasertec 150/70. No a po vyjíždce do alp najeto cca 2000km - 1mm dole (tandem). Tak nevím jak to děláš?

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:00 | Nahoru | #14
tak 20 t km na gumu to by se mě také líbilo teď testuju Avon Storm.

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:03 | Nahoru | #15
No Romane Já měnil na Guzzině přední v 27,5 tis., a ještě tam nebylo plátno Jezdím po Praze normálně, výlety trochu ostřeji a jinak hlavně dálky

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:07 | Nahoru | #16
Honza647 - normálně, je třeba jíst často čočkovou polévku a vůbec luštěniny, to pak nadnáší....

neee, dělám si legraci. Prostě jezdím v klidu , jinak nevím

KuliCBRF4 - no jo, když se spočítá, že na supersporty si kupují lidi gumy za 8 tisíc a sjedou to třeba už za 7 tisíc, pak je potřebuji troje, tj. 24 tisíc a já mám ušetřeno 19 tisíc oproti nim. Jen na gumách.

Zpustlík - přesně tak, dá se to. Asi je to o tom, jak se ostře zrychluje a jak moc agresivně se brzdí

1 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:13 | Nahoru | #17
Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:15 | Nahoru | #18
Fazer -> prvovyrobni

Bt020 15400. Vzadu na znacky, vepredu jeste cca pul milimetru pred ale oskocena. S timhle najezdem sem to neresil a prezul celou sadu.

Bt021 predek 10500 (a boky na znackach, stred jeste maso mel :( ) zadek tam jeste je a ma 12500. Asi 2 z peti stredovejch znacek uz jsou srovnany, takze dojedu tak tech 14-15 a pujde taky.

Myslim ze celkem slusny, na to ze dalky nejezdim

stav pneu po 20.000 km

22.5.2009 v 21:20 | Nahoru | #19
Bt020 180/55 17 najezd 15400



Bt020 120/70 17 najezd 15400



Bt021 180/55 17 jeste jezdi, ted je na ni 12800, na foto mela 9500



Bt021 120/70 17 najezd 10500, na foto 9500



Naposledy editováno 22.05.2009 21:25:39

stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 06:51 | Nahoru | #20
Mne vydrzi zadky tak 2tis.km,vicesmes dunlop d 211 gp vydrzela 1300.Jo,na sporta nemuzes dat tvrdy pneu

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 07:09 | Nahoru | #21

hudec>Mně vydrží tak max. 4000 km



Protoše njeumyš jezdyť !!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 07:12 | Nahoru | #22

Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???



To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!

tudik to maš nafocene !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 07:44 | Nahoru | #23

Dina>Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???

To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!

tudik to maš nafocene !!



tak jestli ti takhle vydržely gumy na litrovém Fejzru 16 tis.km a pěkně sjeté do kulata, tak to je ještě lepší rekord, než ty moje na mém 50-ti koňovém prskoletu

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 09:30 | Nahoru | #24

Roman2bk>Dina>Hejnoptaku>Nemohl by nekdo vymyslet gumu, ktera by mi vydrzela aspon tech 15 tis???

To uš dafno vimislel pan Myšelyn Pylot Road druhi!!

tudik to maš nafocene !!

tak jestli ti takhle vydržely gumy na litrovém Fejzru 16 tis.km a pěkně sjeté do kulata, tak to je ještě lepší rekord, než ty moje na mém 50-ti koňovém prskoletu



To neny o pleumatykach ale o jestcofy a o motorce !!! Hlafňje nesmyš myt nenje neš štiri falce a dfje kola !!Nejhoršy su třyfalcofe mrtki ti žeru gumi ajyg trafu kolem cesti!!

2 reakcí na tento příspěvek stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 12:47 | Nahoru | #25
ja mam na zadní (d 208) 2500 km a jsem na plátně...kde udělaly soudruzi chybu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 12:57 | Nahoru | #26

KOKŠ>ja mam na zadní (d 208) 2500 km a jsem na plátně...kde udělaly soudruzi chybu?



Soudruzi udelali chybu, ze si kupujou nejlacinejsi mrdky, aby usetrili :) A v prepoctu na km je to presne naopak, a dunlop se smeje :)

(reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 13:06 | Nahoru | #27

Roman2bk>tak jestli někdo máte fotku svých ojetých gum, taky to sem můžete hodit



1500 km muhehe

stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 14:00 | Nahoru | #28
Skutr Suzuki Burgman 125 ... za rok zadni vydrzela 16 tis. podotykam Bridgestone HOOP 12 (takze mala kolecka) a predni byla porad ok. Pak sel skutr na prodej.

stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 14:21 | Nahoru | #29
no D208 není levná mrdka guma. me vydržel předek 15000 a zadek 10000 a to bylo sjeté jen po značky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stav pneu po 20.000 km

23.5.2009 v 14:56 | Nahoru | #30
Dina> sem ty micheliny jezdili a nikdy sem na nich víc jak 11000 nedal a byli na plátně :\
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist