paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přestavba na supermoto..
 
8.5.2007 v 16:50
Ahoj, co si myslíte o přestavbě KTM EXC 450 nebo 525 z endura na supermoto? Chtěl jsem koupit sm 660 nebo 690 ale odrazuje mě ta váha. Chci to hlavně na vyblbnutí a občas na nějaký výlet... Co je další věc, co je to za motory?? U 660 a 690 je to LC4, ty něco vydrží *yes* ale ty v těch sportovnějších modelech,mají alespoň trochu rozumnou životnost?? Každá rozumná rada k věci dobrá..

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na supermoto..

8.5.2007 v 20:32 | Nahoru | #1
nerekl bych, ze 660 je tezka, vzdyt nema ani el.starter, tudiz ani baterku. Svezeni je na tom super, ve 3 000 pekne taha a zveda se sama(vyzkouseno). kros ma kratsi kvalty a zatah hned od volnobehu

(reakce na) Přestavba na supermoto..

9.5.2007 v 12:14 | Nahoru | #2
takže to je na hov.. ?? :cool:

Přestavba na supermoto..

9.5.2007 v 12:40 | Nahoru | #3
Ajny, no v podstate se ostry motardy dost casto delali z krosek, nebo ostrejch endur ala EXC.... ty homologovany SM totiz nebyly moc ultimatni stroje.... ja bych v tom problem nevidel, ale je to dost velka investice, kola, brzda, kotouc, retezovka pro jinej prevod..
... a na nauceni a hobby jezdeni staci i obyc motardy ala starterovky od HQV.....
je jasny ze 450 motor s 55konikama potrebuje jinou udrzbu (a jinak nakladnou) nez 610 se 40konikama......

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na supermoto..

9.5.2007 v 21:43 | Nahoru | #4
Tož já taky řešil motarda na vyblbnutí. Po svezení se na 660 - moc nejela (tvrdili, že má plný výkon...) a ty vibrace.... Jsem se rozhodl pro EXC 525. Koupil ji na špuntech a do nedávna jezdil po lese... Teď jsem tam šoupnul origo KTM SM ráfky,
320 kotouč + adaptér brzdiče. Zatím se na tom učím, ale je to velmi zábavné. Furt to jezdí po zadním nebo po předním, gumy Conti Force SM drží, jen by to chtělo poladit pérování, ale výměna pružin je tak 3+3 tis Kč... Olej (1,3l) se mění po 15ti motohodinách. Ale jelikož nemůžu povozit ženu a na druhou motku nejsou love, zkusil bych příští sezonu novou 690 nebo ještě lépe 950 SM, na které jsem jezdil a to je teda nářez! *yes*

(reakce na) Přestavba na supermoto..

9.5.2007 v 22:01 | Nahoru | #5
Jezdul jsi na té 690 nebo 950?? 950 bude vic mazec,ale zase je vetsi,tezsi.. 690 je velikostne super..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na supermoto..

20.5.2017 v 12:31 | Nahoru | #6
BANDITa> a kolik tě staly ráfky kotouč a nástavec na brzdič? Taky to tak nějako planuju. ještě by to ale chtělo přitvrdit zadek a predek taky aby se ti to furt nehoupalo nu a na 690smc sem jel a hoši randal jako svině 😂 zvedá se to taky samo

(reakce na) Přestavba na supermoto..

20.5.2017 v 12:36 | Nahoru | #7
Stiler1999> Vykopávat mrtvolu po deseti letech, no nevím jestli ti budou informace o ceně něco platné.

Přestavba na supermoto..

20.5.2017 v 12:39 | Nahoru | #8
tohle nemá smysl......
přestavba exc ,a jiných ostrých endur se tady řešila už několikrát a to včetně provozních nákladů....tak pohledej.

EDIT:aha,10let staré,vykopané téma....,no ten už s motorkařením dávno seknul......

Naposledy editováno 20.05.2017 12:41:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist