edit:pravopis
Naposledy editováno 23.04.2009 22:54:08
1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
edit: a mám pocit že to půjde hladčeji odspoda, ale ztratí se tam taková vlna mezi 4-5 tisícema, což je jeden z důvodů proč to nechci
Naposledy editováno 24.04.2009 09:24:20
vypadalo to ze se jeho motorkou docela dost zabejvali, spousta hodin na brzde... takze rekl bych ze to bylo verohodne info...
me z toho prislo ze firestorm je docela haklivej na serizeni, ze kdyz se to udela peclive ze zas nezere tolik jak se rika.. ze pres deset zerou stormy u kterych se na naky serizovani, filtry roky nesahlo a jeste na nich bejva nabastlenej nakej lauf a nedoladino - coz se asi zrovna na stormu dost pozna...
1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
Ruck>Tady je link na Waziho stránky :
Waziho stránky
cece tak sem mel na mysli jeste asi nekoho jineho, kdysi sem videl stranky kde to ladeni bylo popsany obsahleji... ale kdo vi co si taky pamatuju...
1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
záleží, jak jsi na tom teď. Já mám 2004 s otevřenými koncovkami a mám na brzdě 109,5 HP a 95 Nm. Ptal jsem se toho borce jestli jít do KN a dynojetu. Mrknul na křivky a řekl že ani ne. Že bych možná nahnal 2-3 koníky ale možná za cenu pochroumání průběhu kr. momentu (který mám mimochodem úplně skvělý - už ve 3k 82Nm a pak to krásně stoupá s jedním malým cca 3 Nm "propadem" kolem 4k5). A ať to raději propiju nebo utratím na okruhu. Zvolil jsem to druhé.
Na http://www.thiel-motoren.de/tuning.html jsou různé úpravy, ale tam už ten chlap vrtá i do časování otevírání ventilů, upravy air boxu, atd. a dostane se na 117HP ale za cenu 1800E.
To za ty prachy taky nestojí.
Do ladáku bych ale šel, být tebou. Ten zvuk je pak dost hustý.
J.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
mynonaj>Hoj,
záleží, jak jsi na tom teď. Já mám 2004 s otevřenými koncovkami a mám na brzdě 109,5 HP a 95 Nm. Ptal jsem se toho borce jestli jít do KN a dynojetu. Mrknul na křivky a řekl že ani ne. Že bych možná nahnal 2-3 koníky ale možná za cenu pochroumání průběhu kr. momentu (který mám mimochodem úplně skvělý - už ve 3k 82Nm a pak to krásně stoupá s jedním malým cca 3 Nm "propadem" kolem 4k5). A ať to raději propiju nebo utratím na okruhu. Zvolil jsem to druhé.
Na http://www.thiel-motoren.de/tuning.html jsou různé úpravy, ale tam už ten chlap vrtá i do časování otevírání ventilů, upravy air boxu, atd. a dostane se na 117HP ale za cenu 1800E.
To za ty prachy taky nestojí.
Do ladáku bych ale šel, být tebou. Ten zvuk je pak dost hustý.
J.
ladaky uz mam,otevreny Leo Vince s vyndavaci homologaci a na zvuk si teda stezovat nemuzu na brzde sem teda nebyl ,tak nemuzu rict jestli to nako vyhoplo tak prave premejslim jestli mam ty prachy prochlastat bo je dotoho vrazit jeste, jestli to teda za to stoji.
Co se týká ladění VTR, tak ml. Houška s ním jezdí Czech drag serii a i nějaký závody ME. Viděl jsem graf 115 Nm od 3 000ot. Ale to tam benzín pouštějí čerpadlem. Houška st. má s VTR dost zkušeností, tak vyraž na nějaký závod Czech drag serie a dej se s ním do řeči. Má ten motor docela zmáknutej.
Osobně bych tam nechal originální koncovky-i tak je projev motoru nepřehlédnutelný. Motor je asi z hlediska životnosti naladěný na mnohem nižší výkon, než je jeho potenciál a tak bych, radši než trávit hodiny a hodiny nezbytným laděním, pořídil nějaký TL-ko nebo Hondu SP
1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
zemic>me teda taky pride ze ta spotreba neni nak strasna,jak se o tom porad basni.No az bude cas tak snim sjedu na brzdu a uvidim kolik ty Leose tomu pridali a asi koupim jen to KN a zbytek prokalim na nakym srazu
To KN je tipuju zbytečný, stačí dát naladit i bez toho a člověk se o to aspoň nemusí starat. Mně se jako lehkej tuning asi osvědčily svíčky Denso Iridium, motor jde teď hladce o 500-1000 dřív, takže to asi líp spaluje a má to malinko lepší výkon. Ale dával jsem je společně se vzducháčem a nevím jak na tom byly starý svíčky, i když vizuelně byly dobrý.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |