globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet
23.4.2009 v 22:43
Zdar,ma nekdo na firestormu ladaky + KN + dynojet?zajimala by me spotreba, jestli je stejna jak predtim bo vetsi a jestli je znatelnej vetsi tah a ruzny zkusenosti s tim .diky

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 22:53 | Nahoru | #1
Zdar! Ja jsem mel zpominane veci na R6... Zatah znaaaatelne lepsi, spotreba cca pul litra nahoru, ale za ten bordel to stalo... Nevim jak je to s VTR ale slysel jsem, ze zere hodne i v serii... Tam kdyz stoupne spotreba tak ti uz asi zacne tahat koule prez nadrz...

edit:pravopis

Naposledy editováno 23.04.2009 22:54:08

1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 22:56 | Nahoru | #2
jo mám jede to ale papá to cca 14 na sto

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 22:57 | Nahoru | #3
A to ja kleju ze me tele zere kolem deviti...

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 22:57 | Nahoru | #4
no najedu na nadrz 180km a jeste mi nesviti rezerva,coz me plne dostacuje,ale jak se mi rosviti posledni carka nad rezervou tak jedu pro benal.radsi

(reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 22:58 | Nahoru | #5

pneuBoss>jo mám jede to ale papá to cca 14 na sto

kuwa tak to uz je kotel i na me

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

23.4.2009 v 23:51 | Nahoru | #6
zkus hodit dotaz sem

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 09:22 | Nahoru | #7
ta spotřeba většinou spíš klesne když se to dobře nastaví. A ani VTR v sérii nežere zas tak moc, mně aktuálně 8 silnice a 10,5 okruh.

edit: a mám pocit že to půjde hladčeji odspoda, ale ztratí se tam taková vlna mezi 4-5 tisícema, což je jeden z důvodů proč to nechci

Naposledy editováno 24.04.2009 09:24:20

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 09:29 | Nahoru | #8
na tema ladeni VTR mel tusim Wazi www stranku, hral si s tim dlouho zkousel ruzne vyfuky atd a vysledek nakonec byl ze mu to dalo docela znatelnej narust vykonu a pritom pri beznem jezdeni mu spotreba znatelne klesla...

vypadalo to ze se jeho motorkou docela dost zabejvali, spousta hodin na brzde... takze rekl bych ze to bylo verohodne info...

me z toho prislo ze firestorm je docela haklivej na serizeni, ze kdyz se to udela peclive ze zas nezere tolik jak se rika.. ze pres deset zerou stormy u kterych se na naky serizovani, filtry roky nesahlo a jeste na nich bejva nabastlenej nakej lauf a nedoladino - coz se asi zrovna na stormu dost pozna...

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 09:56 | Nahoru | #9
Ano, jede lip, spotreba +- stejna, dlouhy hodiny ladeni

1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 10:04 | Nahoru | #10
Tady je link na Waziho stránky :
Waziho stránky

Naposledy editováno 24.04.2009 10:09:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 10:23 | Nahoru | #11

Ruck>Tady je link na Waziho stránky :
Waziho stránky



cece tak sem mel na mysli jeste asi nekoho jineho, kdysi sem videl stranky kde to ladeni bylo popsany obsahleji... ale kdo vi co si taky pamatuju...

(reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 10:35 | Nahoru | #12
assassin> tohle jsou ty novější stránky, starší vapadaly jinak, ale obsah zůstal stejnej...

Ale je možný že jsi koukal na něco jinýho...anebo si prd pamatuješ

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 22:56 | Nahoru | #13
ma fakt peknou stranku o Firestormu,ale mel by se o ni trochu starat,ma tam posledni aktualizaci 30.zari 2006 a ve VTR adresari je samej SPAM .ale stranky fakt pekny ,tak sem mu zkusil npsat

1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

24.4.2009 v 23:23 | Nahoru | #14
Hoj,

záleží, jak jsi na tom teď. Já mám 2004 s otevřenými koncovkami a mám na brzdě 109,5 HP a 95 Nm. Ptal jsem se toho borce jestli jít do KN a dynojetu. Mrknul na křivky a řekl že ani ne. Že bych možná nahnal 2-3 koníky ale možná za cenu pochroumání průběhu kr. momentu (který mám mimochodem úplně skvělý - už ve 3k 82Nm a pak to krásně stoupá s jedním malým cca 3 Nm "propadem" kolem 4k5). A ať to raději propiju nebo utratím na okruhu. Zvolil jsem to druhé.
Na http://www.thiel-motoren.de/tuning.html jsou různé úpravy, ale tam už ten chlap vrtá i do časování otevírání ventilů, upravy air boxu, atd. a dostane se na 117HP ale za cenu 1800E.
To za ty prachy taky nestojí.
Do ladáku bych ale šel, být tebou. Ten zvuk je pak dost hustý.
J.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

25.4.2009 v 19:07 | Nahoru | #15

mynonaj>Hoj,

záleží, jak jsi na tom teď. Já mám 2004 s otevřenými koncovkami a mám na brzdě 109,5 HP a 95 Nm. Ptal jsem se toho borce jestli jít do KN a dynojetu. Mrknul na křivky a řekl že ani ne. Že bych možná nahnal 2-3 koníky ale možná za cenu pochroumání průběhu kr. momentu (který mám mimochodem úplně skvělý - už ve 3k 82Nm a pak to krásně stoupá s jedním malým cca 3 Nm "propadem" kolem 4k5). A ať to raději propiju nebo utratím na okruhu. Zvolil jsem to druhé.
Na http://www.thiel-motoren.de/tuning.html jsou různé úpravy, ale tam už ten chlap vrtá i do časování otevírání ventilů, upravy air boxu, atd. a dostane se na 117HP ale za cenu 1800E.
To za ty prachy taky nestojí.
Do ladáku bych ale šel, být tebou. Ten zvuk je pak dost hustý.
J.



ladaky uz mam,otevreny Leo Vince s vyndavaci homologaci a na zvuk si teda stezovat nemuzu na brzde sem teda nebyl ,tak nemuzu rict jestli to nako vyhoplo tak prave premejslim jestli mam ty prachy prochlastat bo je dotoho vrazit jeste, jestli to teda za to stoji.

(reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

26.4.2009 v 17:06 | Nahoru | #16
zemic> No a to ti právě řekne brzda. Mě to stálo 200 kč, jestli si dobře pamatuju, a hlavně jsem byl zvědavý, jak je to seřízené - výsledky jsou ok a valit do toho nějaké 4k za materiál a ladění na brzdě kvůli 3HP mi přijde zbytečné (navíc jsem měl právě nový vzduchový filtr). Ty prachy jsem dal do lepších gum a pár jízd na okruhu.

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

26.4.2009 v 18:14 | Nahoru | #17
Pokud VTR bere 14 l, je něco špatně. Při jízdě po dálnici 140-180 Km/hod jsem byl bez problémů do 7 litrů. Kvůli chlazení ventilů je už v základu nastavená bohatší směs, ale i tak to nemůže být se spotřebou tak drastický, jak se o VTR píše. Dobře seřízeny motor při "normálním" provozu spotřebu 14 l mít nemůže.
Co se týká ladění VTR, tak ml. Houška s ním jezdí Czech drag serii a i nějaký závody ME. Viděl jsem graf 115 Nm od 3 000ot. Ale to tam benzín pouštějí čerpadlem. Houška st. má s VTR dost zkušeností, tak vyraž na nějaký závod Czech drag serie a dej se s ním do řeči. Má ten motor docela zmáknutej.
Osobně bych tam nechal originální koncovky-i tak je projev motoru nepřehlédnutelný. Motor je asi z hlediska životnosti naladěný na mnohem nižší výkon, než je jeho potenciál a tak bych, radši než trávit hodiny a hodiny nezbytným laděním, pořídil nějaký TL-ko nebo Hondu SP

1 reakcí na tento příspěvek VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

26.4.2009 v 18:36 | Nahoru | #18
me teda taky pride ze ta spotreba neni nak strasna,jak se o tom porad basni.No az bude cas tak snim sjedu na brzdu a uvidim kolik ty Leose tomu pridali a asi koupim jen to KN a zbytek prokalim na nakym srazu

(reakce na) VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

26.4.2009 v 19:27 | Nahoru | #19

zemic>me teda taky pride ze ta spotreba neni nak strasna,jak se o tom porad basni.No az bude cas tak snim sjedu na brzdu a uvidim kolik ty Leose tomu pridali a asi koupim jen to KN a zbytek prokalim na nakym srazu



To KN je tipuju zbytečný, stačí dát naladit i bez toho a člověk se o to aspoň nemusí starat. Mně se jako lehkej tuning asi osvědčily svíčky Denso Iridium, motor jde teď hladce o 500-1000 dřív, takže to asi líp spaluje a má to malinko lepší výkon. Ale dával jsem je společně se vzducháčem a nevím jak na tom byly starý svíčky, i když vizuelně byly dobrý.

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

27.4.2009 v 09:59 | Nahoru | #20
No jo, o spotrebe VTR se vypraveji legendy Letos mam najeto cca 2000 km s celkovou prumernou spotrebou 7.2 l/100 km

VTR Firestorm-ladaky,KN,dynojet

27.4.2009 v 10:45 | Nahoru | #21
Dneska mi Wazi napsal ,ze mu zrala 8-8.5l,coz si myslim ze je v poho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist