paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
21.4.2009 v 22:36
Zdarec,potrebuju poradit,kdyz dam neutral a dojizdim ke kolone nebo kdyz tam mam 1 nebo 2 a zmacklou spojku a chci protocit plyn,abych vydesil duchodce ,tak se !OBCAS! stane,ze se z motoru ozve rana a cinknuti a nevytoci se ,jednou mi dokonce chcip,jinak absolutne bez problemu s jinymy kvalty a meziplyny .prosim vysvetlit ,nechapu???

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

22.4.2009 v 15:23 | Nahoru | #31
je fakt že kdybych zvednul volnoběh asi by to nedělalo vůbec, teď je 1300.

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

22.4.2009 v 15:35 | Nahoru | #32
Stev> ted si nevzpomenu kolik tam mam,ale vyzkoset se to muze

2 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

22.4.2009 v 22:04 | Nahoru | #33
Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:29 | Nahoru | #34

Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2


asi jo,ale docela sem byl hotovej ,kdyz mi to udalo poprvy .predtim sem mel dragstara650 a ten to nikdy nedal,tak newim.jinak sem vcera jezdil a zkousel sem to,tak od 2 tis.a vejs muzu vrkat plynem jak chci a nic a jak klesnou otacky pod 2tis.a bliz k volnobehu ,kterej je 12OOot.+/- 100,tak je lepsi s plynem nak moc nevrkat(neskubat),ale plynule pridavat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:31 | Nahoru | #35

Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2



no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)

3 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:34 | Nahoru | #36
tak volnoběh mám 1100-1200, blbě si to pamatuju ... Dneska si taky jednou malinko střelila (u mě to bez laďáků nejsou žádný rány), ale ještě nebyl zahřátej motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:34 | Nahoru | #37

assassin>Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2

no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)


kuwa,asi sem si mel koupit TeLe,abych moh vrkat uz od volnobehu

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:37 | Nahoru | #38

zemic>assassin>Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2

no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)
kuwa,asi sem si mel koupit TeLe,abych moh vrkat uz od volnobehu



no nebo to tele dela taky, ale ja to nevim jak nevrkam, pri podrazovani z dva na jedna jo, a nic... ale kdyz bys vrknul prudceji tak TL streli do vyfuku, jak to ma jednu klapku to to dokaze prudkym pridanim ochudit... volnobeh mam na 1100 ...

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:40 | Nahoru | #39
No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám.

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 15:41 | Nahoru | #40

Stev>tak volnoběh mám 1100-1200, blbě si to pamatuju ... Dneska si taky jednou malinko střelila (u mě to bez laďáků nejsou žádný rány), ale ještě nebyl zahřátej motor.

me jednou strelila v garaži,mel sem slabou baterku a nechtela naskocit ,pak si skytla a ja se malem po....sral,akorat sem zahlid plamen jinac strily furt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 16:48 | Nahoru | #41

dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám.

ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 16:52 | Nahoru | #42

zemic>dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám. ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek



no spis bych ho obohatil... ale i zvyseni je znat... hlavne na tom ze to tolik nebrzdi motorem... casto se na okruh zveda na motorkach volnobeh.. aby prechod plyn-brzdeni motorem nebyl moc velkej.. v zatacce je to neprijemny...

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 17:10 | Nahoru | #43
uvidime vyzkousime

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 17:35 | Nahoru | #44
Jedinný co jsem ještě vypozorval je, že když je motor studený, nebo né plně zahřátý, dělá to víc.
Já mám otáčky volnoběhu na 1200 a když je 100% zahřátá tak 1400 +- 50.

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 17:55 | Nahoru | #45

assassin>zemic>dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám. ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek

no spis bych ho obohatil... ale i zvyseni je znat... hlavne na tom ze to tolik nebrzdi motorem... casto se na okruh zveda na motorkach volnobeh.. aby prechod plyn-brzdeni motorem nebyl moc velkej.. v zatacce je to neprijemny...



Čóveče,tak proto já toho mam vždycky plný ruce dobrej poznatek

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 18:00 | Nahoru | #46
Chlapi jakým způsobem ohříváte vaše V2,já vždycky počkám až si motor udrží volnoběh bez sytiče a pak ještě chvilku než se oblíknu a jedu...s tím že dokud nemam teplotu k 60 stupním,vytáčím jen pomalu tak k 5000ot.Nevim no,přeci jen ty velký hrnce,velký plochy válců,ložiska...což?

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 18:01 | Nahoru | #47

lesta>Cau.To co popisujes tak neco hodne podobnyho se mi taky obcas stava.Prijde mi to jako kdyz se zapalena smes misto do vyfuku vraci zpet do karburace.Je to takovej divnej zvuk a vychazi jakoby z pod nadrze.A stava se mi to taky pri podrazovani a dojizdeni,kdyz chci vrknout plynem a ono to takhle vystreli.



Tak tohle znám taky! Je to chudou směsí! je nutný to obohatit, já to vyřešil pomocí PC III a brzdou.

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 18:10 | Nahoru | #48
Jednou mi to takhle zpátky do sání střelilo tak hrubě, že se nafouk airbox, ten praštil ohromnou silou do nádrže až mi to od ní odrazilo nohy, že sem si málem roztrch třísla. Sem koukal jak jelito!
Po doladění na brzdě se to už nestalo, je to naprosto v pohodě!

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 19:30 | Nahoru | #49
Taky mi to občas udělá. A to je čerstvě přetryskovaná a naladěná v DK racingu. Prej je to normální. Mě to občas ještě jako by klepne pod nádrží. Ne cinkne.
Někdo mi to vysvětloval, že je to vložka BMC filtru co tam je. Že sebou škubne jak to vletí zpátky do sání.
Takže asi normál u dvouválu.

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 19:45 | Nahoru | #50

Berry_MLK>Taky mi to občas udělá. A to je čerstvě přetryskovaná a naladěná v DK racingu. Prej je to normální. Mě to občas ještě jako by klepne pod nádrží. Ne cinkne.
Někdo mi to vysvětloval, že je to vložka BMC filtru co tam je. Že sebou škubne jak to vletí zpátky do sání.
Takže asi normál u dvouválu.



tak je to asi normalni a nema to cenu resit,hlavni je ze nejsem sam komu to dela

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 19:49 | Nahoru | #51

Dr.Ďuričko22>Chlapi jakým způsobem ohříváte vaše V2,já vždycky počkám až si motor udrží volnoběh bez sytiče a pak ještě chvilku než se oblíknu a jedu...s tím že dokud nemam teplotu k 60 stupním,vytáčím jen pomalu tak k 5000ot.Nevim no,přeci jen ty velký hrnce,velký plochy válců,ložiska...což?



já ohřívání neřeším, nechám to chviličku s podrženým sytičem ať to nechcípne a pak buď ještě chvíli stojí nebo rovnou jedu, jak mi to zrovna vyjde Každopádně prvních pár kilometrů jedu kolem 3000. Myslím si že pro motor je zdravější když jedu na 3000 tisíce a běží zlehka, než když běží nepravidelně na místě dokud se to neustálí.

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 19:58 | Nahoru | #52
ja vypinam sytic na 40°c pak si oblikam helmu a rukavice a tak na 45°c vyjizdim a jedu pianko ,pak uz to leze nahoru rychle

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 20:21 | Nahoru | #53
No cetl jsem ze sytic se ma vypinat pri 34°, ja ho taky nechavam pro zicher do 40° Prvni cca 3km by se mela moto tocit do 3000. Ja to nehonim dokud tam nemam provoznich 84°

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 20:23 | Nahoru | #54
jo a vrtule se mi rozbehnou az pri 106°C, coz je predpokladam normalni, je tak???

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 20:32 | Nahoru | #55

Pra-I-zaK>No cetl jsem ze sytic se ma vypinat pri 34°, ja ho taky nechavam pro zicher do 40° Prvni cca 3km by se mela moto tocit do 3000. Ja to nehonim dokud tam nemam provoznich 84°



tak tak korat sem 106°c uz mel a vrtule sem neslysel pres ty Leose tak newim jestli se tocily

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 20:40 | Nahoru | #56
No to ja taky ne, strcil jsem tam prst :)

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 20:40 | Nahoru | #57

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

23.4.2009 v 23:02 | Nahoru | #58
Přesně jako zemic, nechám to sytičem zahřát do doby, než si to sama udrží volnoběch a pak zlehka vyjedu, držím to ale zhruba spíš k 4000ot/min. protože pod 3000 je dle mě dost málo a motor běží jakoby drsně, rád v těchto otáčkách škube s řetězem a celkově nepracuje v optimálních otáčkách.... Snažím se držet vždy kolem 4 a víc.
Když jedete pomalinku, taky musíte spojkovat jak pitomí? Ty V2 nemaj rádi pomalý rychlosti se mi zdá

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 08:20 | Nahoru | #59
zemic> Střílení do sání, klasika, dělá mi to taky, pokud si to necháš seštelovat tak to bude dobrý jen nějakou chvilku a pak se to opět vrátí....
Asi bych to neřešil, nemyslím že by to něčěmu vadilo....

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 08:32 | Nahoru | #60
prazak: u TLR je to fuk, sytic to totiz neni jen to otevira doraz na plynu, takze to malinko otevre klapky.. jako kdybys drzel malonko pridanej plyn... zapinani vetraku na 106 je OK, tak je to nastaveny

Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...

na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm mprofa 43 1.10.2024 v 19:29 Animals21
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm Nakamito 13 17.7.2024 v 21:00 Nakamito
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 86 28.6.2024 v 22:13 ..Roko..
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak

TOPlist