1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
2 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2
asi jo,ale docela sem byl hotovej ,kdyz mi to udalo poprvy .predtim sem mel dragstara650 a ten to nikdy nedal,tak newim.jinak sem vcera jezdil a zkousel sem to,tak od 2 tis.a vejs muzu vrkat plynem jak chci a nic a jak klesnou otacky pod 2tis.a bliz k volnobehu ,kterej je 12OOot.+/- 100,tak je lepsi s plynem nak moc nevrkat(neskubat),ale plynule pridavat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2
no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)
3 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
assassin>Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2
no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)
kuwa,asi sem si mel koupit TeLe,abych moh vrkat uz od volnobehu
zemic>assassin>Riddick>Přesně, naprosto přesný problém mám i já na svém SV . Dokáže mi to udělat i 3x za den, podle toho jak často vrkám . Je to asi fakt normální jev u V2
no nastesti to neni normalni u vsech V2 :)
kuwa,asi sem si mel koupit TeLe,abych moh vrkat uz od volnobehu
no nebo to tele dela taky, ale ja to nevim jak nevrkam, pri podrazovani z dva na jedna jo, a nic... ale kdyz bys vrknul prudceji tak TL streli do vyfuku, jak to ma jednu klapku to to dokaze prudkym pridanim ochudit... volnobeh mam na 1100 ...
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Stev>tak volnoběh mám 1100-1200, blbě si to pamatuju ... Dneska si taky jednou malinko střelila (u mě to bez laďáků nejsou žádný rány), ale ještě nebyl zahřátej motor.
me jednou strelila v garaži,mel sem slabou baterku a nechtela naskocit ,pak si skytla a ja se malem po....sral,akorat sem zahlid plamen jinac strily furt1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám.
ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
zemic>dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám. ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek
no spis bych ho obohatil... ale i zvyseni je znat... hlavne na tom ze to tolik nebrzdi motorem... casto se na okruh zveda na motorkach volnobeh.. aby prechod plyn-brzdeni motorem nebyl moc velkej.. v zatacce je to neprijemny...
assassin>zemic>dewwil>No mě to jednou za čas chcípne při prudkým přidání na neutrál, vylítne do otáček cca 5500ot. a pak zdechne, ale taky jenom někdy a volnoběh mám 1500ot., ale kovový cinknutí, to neznám. ono na tom mozna neco bude ,jak rikal -Stev-,zvysit volnobeh,zkusim ho zvednout na 1500 jak mas ty,trebas se to bude snaz vytacet z tech nizkejch otacek
no spis bych ho obohatil... ale i zvyseni je znat... hlavne na tom ze to tolik nebrzdi motorem... casto se na okruh zveda na motorkach volnobeh.. aby prechod plyn-brzdeni motorem nebyl moc velkej.. v zatacce je to neprijemny...
Čóveče,tak proto já toho mam vždycky plný ruce dobrej poznatek
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
lesta>Cau.To co popisujes tak neco hodne podobnyho se mi taky obcas stava.Prijde mi to jako kdyz se zapalena smes misto do vyfuku vraci zpet do karburace.Je to takovej divnej zvuk a vychazi jakoby z pod nadrze.A stava se mi to taky pri podrazovani a dojizdeni,kdyz chci vrknout plynem a ono to takhle vystreli.
Tak tohle znám taky! Je to chudou směsí! je nutný to obohatit, já to vyřešil pomocí PC III a brzdou.
Po doladění na brzdě se to už nestalo, je to naprosto v pohodě!
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Někdo mi to vysvětloval, že je to vložka BMC filtru co tam je. Že sebou škubne jak to vletí zpátky do sání.
Takže asi normál u dvouválu.
Berry_MLK>Taky mi to občas udělá. A to je čerstvě přetryskovaná a naladěná v DK racingu. Prej je to normální. Mě to občas ještě jako by klepne pod nádrží. Ne cinkne.
Někdo mi to vysvětloval, že je to vložka BMC filtru co tam je. Že sebou škubne jak to vletí zpátky do sání.
Takže asi normál u dvouválu.
tak je to asi normalni a nema to cenu resit,hlavni je ze nejsem sam komu to dela
Dr.Ďuričko22>Chlapi jakým způsobem ohříváte vaše V2,já vždycky počkám až si motor udrží volnoběh bez sytiče a pak ještě chvilku než se oblíknu a jedu...s tím že dokud nemam teplotu k 60 stupním,vytáčím jen pomalu tak k 5000ot.Nevim no,přeci jen ty velký hrnce,velký plochy válců,ložiska...což?
já ohřívání neřeším, nechám to chviličku s podrženým sytičem ať to nechcípne a pak buď ještě chvíli stojí nebo rovnou jedu, jak mi to zrovna vyjde Každopádně prvních pár kilometrů jedu kolem 3000. Myslím si že pro motor je zdravější když jedu na 3000 tisíce a běží zlehka, než když běží nepravidelně na místě dokud se to neustálí.
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Pra-I-zaK>No cetl jsem ze sytic se ma vypinat pri 34°, ja ho taky nechavam pro zicher do 40° Prvni cca 3km by se mela moto tocit do 3000. Ja to nehonim dokud tam nemam provoznich 84°
tak tak korat sem 106°c uz mel a vrtule sem neslysel pres ty Leose tak newim jestli se tocily
Když jedete pomalinku, taky musíte spojkovat jak pitomí? Ty V2 nemaj rádi pomalý rychlosti se mi zdá
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...
na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |