Došlo k tomu, že se ti začal spalovat olej v turbu, proto ti to nešlo chcípnout, protože se sám živil. Tím že si to bralo olej máš asi přidřený motor. Jelikož jsi to pravděpodobně brzo chcípnul, nebude to tak fatální, ale v těhle případech to končí výměnou motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit
Naposledy editováno 19.04.2009 00:45:57
1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potrebuji poradit
U TDI když padá výkon, tak je většinou něco se snímačem hmotnosti nasávaného vzduchu. V kopci se např. nedostaneš přes 70, 80. Pokud je ten čistič těkavej (jako že určitě jo, protože se to všechno vyrábí z ropy), tak ti stouply otáčky proto, že se do motoru dostali výpary z toho čističe. Nešlo to zastavit, protože ten motor spalovat ony výpary. Nafta tan nešla a mělo to hodně chudou směs. proto ty vysoký otáčky. Jestli jsi někdy měl pionýra a docházel ti benzín, tak víš o čem mluvím.
Co s tím: Znova sundat intercoler a nechat ho pořádně vyvětrat. Po zapnutí zapalování ti zůstane svítit kontrolka motoru? Měla by zhasnout. Pokud svítí, tak do servisu na diagnostiku. Řídící jednotka určitě načetla chybu nebo několik chyb a proto nechce povolit spuštění motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potrebuji poradit
alesfischer>Poggy> Zadna kontrolka nesviti a diagnostiku mam vlastni a zadnou chybu to prave nenaslo. Mam strach ze se potkali pisty s ventily
To zjistíš jednoduše. Na heveru zvedni jedno přední kolo a zařaď pětku nebo čtyřku. Začni otáčet s kolem a sleduj plynulost jakoby chodu motoru. Jasně bude mít kompresy a protitlak bude značně kolísat, ale pokud pude otáčet motorem nebo pokud s ním startér otáčečí, tak se potkat nemuseli, ale mohli. Můžou být priohnuté ventili a proto to nebude mít kompresi. To by potom při otáčení kolem šlo celkem lehko.
lze to udělat i jinak. Sundat všechny kryty na pravé straně motoru (z pohledu řidiče) a zkontrolovat řemen na ryskách. To když máš diagnostiku, tak předpokládám, že zvládněš.
edit: Když máš diagnostiku, tak co takle zkusit relativní test komprese.
Naposledy editováno 19.04.2009 09:25:39
1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit
edit: aspon si to myslím
Naposledy editováno 19.04.2009 16:37:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |