globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Potrebuji poradit
18.4.2009 v 21:31
vim ze to sem nepatri ale mam problem, dneska jsem u octavky cistil chladic na turbu a pouzil jsem na to cistic na przdy a potom jsem to profoukl vzduchem. Kdyz jsem to vsechno poskladal tak jsem to nastartoval a vsechno bylo vpohode, ale kdyz jsem motor vytocil na 3000 ot/min. tak se najednou sam motor vytocil do vysokych otacek az za cervene pole a nereagoval fubec na plyn. Tak jsem rychle vypl zapalovani ale motor jel dal, tak jsem rychle tam hodil 1 a udusil jsem to na rychlosti. Potom jsem se to pokusil znovu nastartovat a uz to vubec nechytlo. Mam strach jestli se mi nepotkali pisty s ventily . Nevite cim by to mohlo byt? Vedle v lakovne mi rikal ze mozna preskocil remen o 1 zub a proto to nechce chytnout. Dik za radu

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 21:39 | Nahoru | #1
Chlape je to v prdeli. Nejsem automechanik, ale už to nestartuj.

Došlo k tomu, že se ti začal spalovat olej v turbu, proto ti to nešlo chcípnout, protože se sám živil. Tím že si to bralo olej máš asi přidřený motor. Jelikož jsi to pravděpodobně brzo chcípnul, nebude to tak fatální, ale v těhle případech to končí výměnou motoru.

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #2
Probůh a proč si to dělal?

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 21:43 | Nahoru | #3
Odešlo turbo...

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 21:47 | Nahoru | #4
tykrávo

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 21:48 | Nahoru | #5
jj, má pravdu ten chlapec s olejem..je to tak... :\

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 22:06 | Nahoru | #6
čus ten intercooler si čistil zevnitř, nebo jen na povrchu??přemýšlím ale nenacházím spojitost s tím čistěním je to divný.....kdyby se to potkalo tak by to při startování bouchalo..

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 22:08 | Nahoru | #7
Takze je motor vprdeli? A neni to treba tim ze se do sani dostal zbytek toho cistice na brzdy a ten vlaste drzel motor ve vysokych otackach? Ale proc to nejde znovu nastartovat?

1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit

18.4.2009 v 22:09 | Nahoru | #8
Chledic zevnitr,kamos mi poradil at ho skusim procistit a vycistit rovnou i hadice, protoze mi padal vykon.

Potrebuji poradit

18.4.2009 v 22:59 | Nahoru | #9
čéče tys udělal z benzínu nafťáka ......hodně štěstí

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 00:04 | Nahoru | #10
Soudím dle tvých informací,že se jedná o TDI. Amatérská chyba.
Čištění sacího traktu těkavou látkou a následně její špatné odpaření. Motor běžel nekontrolovaně na odpařující se páry čističe. Jde o to jak moc se to roztočilo.

(reakce na) Potrebuji poradit

19.4.2009 v 00:13 | Nahoru | #11
alesfischer> pokud to byl odmastovac na brzdy tak to motoru neudela nic.Kdys ti vylitli otacky tak tam mohli zustat vypary toho cistice proto to vylitlo do otacek a tim ze jsi to hcipnul pres kvalt mohl ti preskocit remen o zub v tom lepsim pripade v tom horsim se to potkalo.A ze ti padal vykon uz driv mohlo to byt vahou vzduchu a nebo turbo ti dosluhovalo na benzinech hodne odchazej.Priste neposlouchej kamarady co tomu nerozumej.

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 00:44 | Nahoru | #12
a jak ti muze preskocit remen, kdyz to udusis pres kvalt , remen ti pohani akorat vacky, nic jineho a ty nemaji takove setrvacne hmoty jako klika ... docela pekne haluz.. Trosku nad tim premyslejte, nez neco vypustite z pusy

Naposledy editováno 19.04.2009 00:45:57

1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit

19.4.2009 v 08:22 | Nahoru | #13
Je to TDI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potrebuji poradit

19.4.2009 v 09:02 | Nahoru | #14
alesfischer>
U TDI když padá výkon, tak je většinou něco se snímačem hmotnosti nasávaného vzduchu. V kopci se např. nedostaneš přes 70, 80. Pokud je ten čistič těkavej (jako že určitě jo, protože se to všechno vyrábí z ropy), tak ti stouply otáčky proto, že se do motoru dostali výpary z toho čističe. Nešlo to zastavit, protože ten motor spalovat ony výpary. Nafta tan nešla a mělo to hodně chudou směs. proto ty vysoký otáčky. Jestli jsi někdy měl pionýra a docházel ti benzín, tak víš o čem mluvím.
Co s tím: Znova sundat intercoler a nechat ho pořádně vyvětrat. Po zapnutí zapalování ti zůstane svítit kontrolka motoru? Měla by zhasnout. Pokud svítí, tak do servisu na diagnostiku. Řídící jednotka určitě načetla chybu nebo několik chyb a proto nechce povolit spuštění motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potrebuji poradit

19.4.2009 v 09:08 | Nahoru | #15
Poggy> Zadna kontrolka nesviti a diagnostiku mam vlastni a zadnou chybu to prave nenaslo. Mam strach ze se potkali pisty s ventily

(reakce na) Potrebuji poradit

19.4.2009 v 09:15 | Nahoru | #16

alesfischer>Poggy> Zadna kontrolka nesviti a diagnostiku mam vlastni a zadnou chybu to prave nenaslo. Mam strach ze se potkali pisty s ventily


To zjistíš jednoduše. Na heveru zvedni jedno přední kolo a zařaď pětku nebo čtyřku. Začni otáčet s kolem a sleduj plynulost jakoby chodu motoru. Jasně bude mít kompresy a protitlak bude značně kolísat, ale pokud pude otáčet motorem nebo pokud s ním startér otáčečí, tak se potkat nemuseli, ale mohli. Můžou být priohnuté ventili a proto to nebude mít kompresi. To by potom při otáčení kolem šlo celkem lehko.
lze to udělat i jinak. Sundat všechny kryty na pravé straně motoru (z pohledu řidiče) a zkontrolovat řemen na ryskách. To když máš diagnostiku, tak předpokládám, že zvládněš.

edit: Když máš diagnostiku, tak co takle zkusit relativní test komprese.

Naposledy editováno 19.04.2009 09:25:39

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 09:38 | Nahoru | #17
Uvidim, auto mam v praci a nejak se mi tam ted nechce. Budu to muset dat jednomu zakaznikovy co knam jezi, opravuje auta. Vcer jsem mu volal a nebral mi telefon, tak to zkusim za chvily a popripade v pondeli. Ale chci vedet co nejdriv cim to muze byt at vim kolik to bude stat

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 11:03 | Nahoru | #18
Nafta patří do kamen!

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 15:02 | Nahoru | #19
spíš to zapálilo směs vzduch s čističem brzd ne? co olej, ten není snad hořlavej jako kerosin

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 15:18 | Nahoru | #20
Sis odpálil turbo. Proteklo ložisko. Oprava - výměna turba na tausch cca 35-40 tis.

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 15:55 | Nahoru | #21
turbo se da sehnat na vrakovisti za nejakych 15 tis. uplne nove. Ale proc to teda nejde nastartovat kdyz odeslo jenom turbo.

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 16:27 | Nahoru | #22
No to co jsi psal na to ukazuje. Jde to asi takhle: Proteče ložisko a začne to sát olej, kterej to spaluje (samozápaly a musíš to zdechnout jak si to udělal ty) a až ho dospaluje tak se to zadře. Pak je tam další sranda že když to zdechneš přes rychlost a máš už řemen "jetej" může to překosčit a vyramuješ to nahoře v hlavě. Jde to velice rychle. NAvíc se mrkni i do sání, většinou je další ukazatelem olej v sání popř. i vzduchovým filtru. Kdyby to bylo "jen" turbo tak motor nastartuješ ale opakuje se to znovu. POkud ne, může to bejt chycený bud dole (válce popř šály klika) a nebo při přeskočení nahoře - vačka, ventily, hydroštely atd...

1 reakcí na tento příspěvek Potrebuji poradit

19.4.2009 v 16:27 | Nahoru | #23
tomu sa říká turboefekt...přesně jak popisuješ....začně to točit jak prase a nereaguje na plyn...
edit: aspon si to myslím

Naposledy editováno 19.04.2009 16:37:48

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 16:36 | Nahoru | #24
Takze je motor vprdeli nebo je sance na nejakou opravu?

(reakce na) Potrebuji poradit

19.4.2009 v 16:37 | Nahoru | #25
.

Naposledy editováno 19.04.2009 16:37:31

Potrebuji poradit

19.4.2009 v 21:02 | Nahoru | #26
v haji bude asi jen to turbo... Jinak nove turbo na Octaviu se da sehnat o garetu za 16000kč , je to ale komplet se svodama

Potrebuji poradit

20.4.2009 v 09:54 | Nahoru | #27
No kdyby bylo v háji turbo jde to nastartovat. Ti každej řekne víc až to uvidí, popř. rozebere. TOhle ber jako teoretickou polemiku.

Potrebuji poradit

26.2.2010 v 18:39 | Nahoru | #28
můžeš napsat jak ti to dopadlo ? celkem mě to zajímá mám taky tdi octavku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist