Naposledy editováno 22.03.2009 17:51:02
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
jinak mám test z roku 99 všech LITRU a TLR jasně poslední . SP1 je tušim od 2000.
ja jít do V2 tak jedině RSV
jinak jestli by te mel trapit jen ten tlumic tak s nim nejsou problemy.....
jinak bych rekl ze SP2 tu asi moc lidi nejezdilo...no TLR asi taky ne:)
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Jinak konstrukčně vychází SP2 hodně z SP1, takže nějakou "revoluci" bych mezi nimi nečekal. Na SP2 jsem neseděl.
Ještě kámoš, co zrušil TLR, neví, co má koupit, páč mu strašně sedla, ale takové motorky už se nevyrábějí
mariano: SP1 ma pry kritizovany podvozek ( nevim z jakeho duvodu ), motor ok, ale vstrikovani je pry nahovno. SP-2 bez kritiy podvozku, zmenene vstrikovani, mam pocit o neco lehci, vyssi vykon, tlumic, jiny ram, jine uchyceni kyvky, jine vyfuk. svody....nebo neco s tim. Je to pry uplne jina masina, ikdyz vypada stejne jak SP1.
Motory jsou pry poddimenzovane, rezervy ve vykonu. Od hodne lidi jsem slysel na SP velke sklamani prave z vykonu s TL-R nesrovnatelne.
O TL-R ze kritizuji podvozek, ze mekky, jinak to je ok. Hlavne vykonny motor + dobre brzdy. Jdou uz tezko sehnat. Graf vykonu je brutalni, na 2val a vubec je to z tovarny vychytane a vyladene dobre. Bavim se o r.v. 2002-3
Takze proste sam nevim co je pravda co ne...
Jezdim spise zatacky a to me vice tahke k SP, ale proste zajima o kolik straci na tom vykonu, jak to kazdy kritizuje a je hotovy s TL-R.
www.ppracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
rezervy ve vykonu...je vec ktera ti muze bejt sumak...dostat vic ze 130konovyho dvouvalce neni na domaci ladeni typu jinej vyfuk a filtr.... takze pokud nemas nekde stranou pul mega na HRC cajky tak budes muset jezdit s vykonem co tam je.....
spis lidi od cistokrevnyho zavodaku za pul mega cekaj vic...hlavne se k nemu dostanou lidi co jinak jezdej na farosich apod a ta motorka proste ma o 30koni min a to se pozna....
TLR zase bych rekl ze si kupujou jini typci a proti predchozim motorkam jim to prijde jako letadlo...... proste to co pises je jako pohled jednoho cloveka - okruhovehop strelce - kterej normalne sedla rr,R1 apod... a SP se mu zda slaby a divny.....
a na TL jakoby se dival nekdo uplne jinej ...normalni kluk co doted jezdil kolem baraku na nakym banditu apod a dostalo se mu do ruky Tele.....
protoze si myslim ze zrovna brzdy TLR nejsou nic extra -brzdiOK, ale dlouhej krok paky, zadny razantni zakousnuti...proste klasika sestipisty.....
myslim ze ty hondi budou pocitove vypadat ze brzdej 2x tolik:)
podle me dva absolutne nesrovnatelny bajky.... i bych rekl ze cena ojetiny bude u SP2 dvakrat vyssi nez u TLR......(vono u novyho to taky bylo skoro tak:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
A myslim, ze kdyz tam hodis ladak + filtr + PC tak z toho neco dostanes. Nevim co je pro tebe domaci ladeni :).
To co pises...muze to byt tak. Zajimave teorie.
Posledni odstavec - souhlas.
www.ppracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
"Domácí ladění" :thmubup:
Že se do SP muselo napumpovat o párset tisíc víc, aby konkurovala koncepčně srovnatelným motorkám na okruhu je všeobecně známé...a v tiskových materiálech to přiznávala sama Honda.
Vím, že SP1 bylo přepracované do SP2, aby se "doladilo", zjevně víš víc než já (ale výkon se zvedl snad jen o 4 koně - jsem líný hrabat se v katalozích). SP1 má rozhodně "tvrdou" reakci na plyn. Změna polohy rukojeti znamená přidání/ubrání na té úrovni, že bych se bál jet za deště (přeháním).
Tohle u TLR nebylo...reakce na plyn taky výrazná, ale jaksi pozvolnější.
Podvozek SP1 byl extrémně tvrdý a přesný. Každá nerovnost (přejezdy dilatačních spár, kolmé přejíždění vyjetých kolejí, apod) tě naklepala. A to měl všechny "komponenty" povolené na maximum. TLR bylo měkčí (ale nevím, jak bylo nastavený) a tak nějak "user friendly". TLR bylo taky těžší.
Z mého hlediska je SP1 "okruhovka" s SPZ...ale abys zajížděl rekordy, musel bys ji (kromě vlastních schopností) poladit na vyšší výkon.
TLR je motorka, se kterou budeš na okruhu proti SP dost ztrácet, ale v normálním provozu z ní budeš nadšený několik let.
Jel jsem na nich skoro hned po sobě, ale nebylo to letos :shy:
Howgh ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Takze zvhledem k tomu jak to maji italove s nahradnimy dily, tak jediny jap. 2val.
Takze jedine VTR-SP2. Jedine proc TL-R prichazi k uvahu ( a proc me SP stvalo ) je ten motor, kazdy o tom basni, jak to nejede, ale dle nazoru a zkusenosti jaky to ma podvozek na hovno meky, a ta nechci trpet, tak to kaslu.
Spise by me zajimalo jake presne rozdily byli mezi SP-1 a SP-2.
www.ppracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Vyhravat, bych nevyhraval ikdybych narval dost penez do 4valu, protoze neni cas porad jezdit a trenovat a halvne ty finance.
Jeste planuju 3 motorku, nejake pekelneho motarda +450ccm, ten to nauci 100% .
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Naposledy editováno 23.03.2009 09:42:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)
videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Lumberjack>Jen k tomu výkonu a rezervám u SP2-vyděl sem graf z brzdy-KN+PC+laďák=135 koní/zadním kole
No to bych mozna veril, kdyby to melo i svody a nejakou kvalitu, jako Akrapa ( coz delal primo na SP ) nebo popripade Arrow. Budu rad, kdyz na motoru namerim to co opravdu pisou.
Mam tam KN, RP...tak jeste sehnat nejaky PC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
assassin>babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)
videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)
Tak to bych bral všema deseti, kam na to jezdíš? Teda, pokud to není Franta Brzda na letišti, cucne z flašky, otočí plnej a pokud se vrátí živej tak "to bude stopadesáttři pyčo koní na kole, vole"
FiZzeR>assassin>babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)
videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)
Tak to bych bral všema deseti, kam na to jezdíš? Teda, pokud to není Franta Brzda na letišti, cucne z flašky, otočí plnej a pokud se vrátí živej tak "to bude stopadesáttři pyčo koní na kole, vole"
to sem strelil rozpeti cen za jaky by se melo dat zhruba poridit jeden "run" na brzde... aby to nevypadalo ze to brzdim ja...
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Na TLR/S musíš uzrát, mě ani nejde o to se s někým honit na okruhu (na to nemá dnes ani výkon ani podvozek), ale je to zábavný krotit takovou potvoru, osobně nemám rád motorky na který se koukneš do zatáčky a ona se tam položí sama a projede ji jak po kolejích, chce to trochu boje. Prostě má 100% Fun Factor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
dewwil>TLR je tlustá těžká mrcha, vůbec to nejede, nandá mu každá motorka, prostě si ho nekupuj
Na TLR/S musíš uzrát, mě ani nejde o to se s někým honit na okruhu (na to nemá dnes ani výkon ani podvozek), ale je to zábavný krotit takovou potvoru, osobně nemám rád motorky na který se koukneš do zatáčky a ona se tam položí sama a projede ji jak po kolejích, chce to trochu boje. Prostě má 100% Fun Factor
moje slova,ale to krocení mi zatím moc nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
off topic: Nejezdis s Premkem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Myslim, ze budes spokojeny a hlavne dostanes do rukou PRAVDIVE udaje ktere mnohdy nejsou uspokojive .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
To je hezky receno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |