http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=44495&fid=6
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=19117&fid=5
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL ....
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL ....
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL ....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL ....
to je ajsny zitra ji jdu skouknout prave a rozmyslim se
ad Rko a Sko jak psal nekdo vyse ze Rko je o tridu lepsi tak bych ani nesouhlasil... Rko ma pevnejsi ram a par koni navrch... ale je to tezkej kapotovanej sport - koupit si to v dnesni dobe jako "sporta" je mimo, protoze v porovnani se soucasnejma kapotama je to tezky, nemotorny atd... Sko je takovej "poulicni bojovnik" na vyblbnuti myslim motorka ktera se da s privrenym okem srovnavat s tuono od aprilie rekl bych ze v tehle kategorii funbiku ma jeste V2 smysl....
motorove jsou ty starsi a novejsi TLS srovnatelny, chovani se lisi kus od kusu, jsou 97ky co jdou docela plynule a 99 co cukaj.. castecne je to i vec serizeni... dobre serizena 98+ by mela jet plynuleji diky jinejm hlavam, motory v 97 s puvodnima hlavama jsou zase znatelne ostrejsi a vykonejsi, lidi co stavej TLRka na drag racing tak na ne obcas davaj hlavy z te 97ky...
98+ maj zas lepsi chladici system (doporucuju ho u 97 predelat na ten novejsi) silnejsi spojku, kliku a prevodovku a par delsich mensich detailu.
u 12 let stary motorky to chce zkontrolovat stav cele motorky at je to jakakoliv znacka. 50tis bych tipoval ze je minimum co budou mit ty motorky nalitano, ja kupoval 97ku tusim nekdy v 2002 a mela 40tis....
jo a cena by asi nemela bejt pres 50, pokud to neni plny drahejch doplnku nebo origo stav...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL ....
Jasek>k 97 tlumič řízení dodatečně dávali,akorát je tam trochu debilně přidělanej a podle mě je motor 97 nejlepší,to chlazení už je jiná písnička.TLR je krásná,ale superbike si představuju trošičku jinak.
moje rec... tlumic je tam fakt pridelanej "divne" ale na pozdejsich verzich je uplne stejne...
97kovej motor diky hlavam s primejma velkejma kruhovejma kanalama ma ten povestnej "brutalni" charakter, masivni zatah a reakce ve spodnim a strednim pasmu... pozdejsi hlavy s Dkanaly s "rychlostnim proudenim" jsou plynulejsi a maji potencial pro vykon ve velkejch otackach ... ale se seriovejma sacima vackama vyjde i ve spicce 97ka lip. chlazeni jde predelat, dily za 500,- a pul dne prace.
S TLR naprostej souhlas, je to krasnej dobovej stroj, ale dneska ve sve "tride" absolutne nekonkurenceschopnej, TLS si myslim se ve sve "tride" ani dneska neztrati.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |